دانلود Sniper 3D Assassin 1.3 – بازی تک تیرانداز اندروید !

تبلیغات

دانلود Sniper 3D Assassin 1.3 – بازی تک تیرانداز اندروید !

Sniper 3D Assassin v1.3 – یک بازی تک تیرانداز سه بعدی با بیش از ده میلیون دانلود و امتیاز ۴.۵ از ۵.۰ در گوگل پلی همراه دیتا – آفلاین

Sniper 3D Assassin یکی دیگر از بهترین و سرگرم کننده ترین بازی های تک تیرانداز یا همان اسنیپر برای دستگاه های اندرویدی است که توسط استودیوی Fun Games For Free به صورت رایگان در گوگل پلی (مارکت اندروید) عرضه شده است و تا به این لحظه بیش از ۱۰ میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده و از برترین ها به شمار می رود. در این بازی شما در نقش یک تیرانداز قرار میگیرید که می بایستی انواع ماموریت های گروگان گیری، قتل مجرمین و … را پشت سر بگذارید و ساعت ها خود را سرگرم سازید. انواع سلاح های مختلف در بازی وجود دارد که شما با پیش بردن مراحل و دریافت امتیاز قادر به خرید و استفاده از ان ها خواهید بود و از طرفی امکان ارتقای سلاح ها نیز فراهم شده است. اگر به بازی های تک تیرانداز علاقه مندید و دوست دارید یکی از بهترین های این سبک را تجربه کند به هیچ وجه بازی پیش رو را از دست ندهید چرا که گرافیک، صداگذاری، کنترلرها و گیم پلی عالی همگی دست به دست هم داده تا یک بازی Sniper سه بعدی کم نظیر را تجربه نمایید.

برخی از ویژگی های بازی تک تیرانداز Sniper 3D Assassin اندروید :

* تیراندازی در انواع محیط ها و مکان های کاملا سه بعدی و متنوع

* انواع سلاح های ویرانگر برای از بین بردن شخصیت های مشخص شده

* امکان ارتقای سبلح ها با اضافه کردن دوربین و دیگر آیتم ها

* امکان چالش با کاربران به صورت تصادفی و یا با دوستان

* طراحی شده به صورت اچ دی با صداگذاری و گیم پلی عالی

بازی Sniper 3D Assassin را ما امروز در فارسروید به همراه فایل دیتا و کاملا تست شده در اختیار شما قرار می دهیم که به صورت آفلاین اجرا می شود، برای مشاهده ی تصاویری از بازی و دانلود ان با ما همراه شوید …

تغییرات نسخه ی v1.3 :

* اضافه شدن DAILY bonus با جوایز عالی

* بهبود UI و رفع مشکلات مختلف بازی

 

دانلود Sniper 3D Assassin - بازی تک تیرانداز اندروید !

 



دانلود Call of Duty®: Heroes 1.1.1 – بازی ندای وظیفه: قهرمانان اندروید + دیتا

Call of Duty®: Heroes v1.1.1 – بازی کال آف دیوتی: قهرمانان اندروید در ژانر استراتژیک – آنلاین مسیر قرارگیری دیتا Android/data می باشد

Call of Duty®: Heroes نسخه ی جدید از بازی فوق العاده زیبا و پرطرفدار ندای وظیفه از استودیوی بازیسازی Activision Publishing این بار با سبک استراتژیکی برای دستگاه های اندرویدیست که امروز نسخه ی اول آن به صورت کاملا رایگان در مارکت اندروید عرضه گردید و مثل همیشه تصمیم گرفتیم ان را در سریع ترین زمان ممکن و همزمان با انتشار در گوگل پلی خدمت شما کاربران همیشگی معرفی نماییم. در این بازی شما فرماندهی ارتشی از قهرمانان، سربازان نخبه، هواپیماهای بدون سرنشین را بر عهده می گیرید و باید به دشمنان حمله کنید و ساعت ها خود را سرگرم سازید. بازی ب هصورت کاملا سه بعدی طراحی شده است و در ابتدا یک پایگاه کوچک در اختیار شما قرار می گیرید که می بایستی آن را توسعه داده و آن را به یک پایگاه غیر قابل نفوذ تبدیل کنید.

برخی از ویژگی های بازی استراتژی Call of Duty®: Heroes اندروید :

* انواع هواپیماهای بدون سرنشین، پهپاد، بسته مراقبت و توپچی هلی کوپتر

* ساخت و ارتقاء پایگاه خود با معادن، ساختمان ها و غیره

* دفاع از پایگاه خود در برابر مهاجمان و دشمنان مختلف

* امکان ایجاد تیم و اتحاد با دوستان برای اهدا سربازان و تسلط بر دشمنان

* طراحی شده به صورت کاملا سه بعدی و اچ دی

* دارا بودن گرافیک عالی به همراه صداگذاری مهیج و عالی

بازی Call of Duty®: Heroes هم اکنون در مارکت اندروید دارای امتیاز ۴.۷ از ۵.۰ است که ما در فارسروید اولین نسخه ی ان را معرفی و به همراه دیتا به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهیم و امیدواریم مورد پسندتان واقع گردد.

توجه داشته باشید که : بازی Call of Duty®: Heroes آنلاین است و برای هر بار بازی کردن و اجرای آن به اینترنت نیاز دارید.

تغییرات نسخه ی v1.1.1. :

* رفع اشکالات و بهبود گرافیک

 

دانلود Call of Duty®: Heroes - بازی ندای وظیفه: قهرمانان اندروید + دیتا

 



دانلود The Shadow Sun 1.0.5 – بازی شگفت انگیز سایه خورشید اندروید!

The Shadow Sun V1.0.5 – یک بازی Action-RPG شگفت انگیز با گرافیک خیره کننده برای اندروید همراه دیتا + تریلر پیشنهاد ویژه به کاربران دوستدار بازی های RPG

The Shadow Sun یک بازی فوق العاده زیبا و شگفت انگیز از یک کمپانی معتبر بازیسازی برای کنسول با نام Ossian Studios می باشد که نسخه اول آن چند ساعت پیش با قیمت ۴.۹۹ دلار در مارکت اندروید برای دستگاه های اندرویدی عرضه گردید تا دارندگان گوشی های اندرویدی را به وجد بیاورد. این بازی که دارای سبک اکشن- آر پی جی است، شما را به مکان ها و محیط هایی گرافیکی و کاملا سه بعدی دعوت می کند که باید در نقش شخصیت اصلی بازی که قهرمانی قدرتمند است به ایفای نقش بپردازید و ساعت ها خود را سرگرم سازید. انواع سلاح های مختلف در اختیار شما قرار میگیرد که ماموریت ها را پشت سر بگذارید و یکی از بهترین بازی های نقش آفرینی اندروید را تجربه کنید. گرافیک اچ دی، صداگذاری هیجان انگیز و کنترلرهای عالی همگی در این بازی دست به دست هم داده اند تا بهترین بازی RPG وسترنی را تجربه کنید!

برخی از ویژگی های بازی اکشن The Shadow Sun اندروید :

* کاوش بیش از ۷۰ منطقه منحصر به فرد و کشف ۲۰۰+ اقلام منحصر به فرد

* ماجراجویی ۱۰ ساعته در مکان های و محیط های بیابانی، امپریالیستی و غیره

* امکان سفارشی سازی شخصیت اصلی بازی با کارهای مختلف

* امکان گزینش از میان ۳۰ نوع از حمله ها، جادوها، و مهارت و غیره توسط شما

* امکان اتخاذ یک سگ وفادار به همراه خود برای پیش بردن ماموریت ها

* دارا بودن گرافیک خیره کننده اچ دی به همراه صداگذاری مهیج و عالی

بازی The Shadow Sun هم اکنون در مارکت اندروید دارای امتیاز ۵.۰ از ۵.۰ است که ما در فارسروید مثل همیشه اولین نسخه ی ان را  به همراه فایل دیتا به صورت رایگان و با لینک مستقیم در اختیار شما قرار می دهیم.

تغییرات نسخه ی v1.0.5 :

* بهینه سازی های مختلف برای اندروید ۵.۰

 

دانلود The Shadow Sun - بازی شگفت انگیز سایه خورشید اندروید!

 



دانلود Alien Creeps TD 1.5.0 – بازی خزش بیگانگان اندروید!

Alien Creeps TD یک بازی بسیار زیبا و هیجان انگیز در سبک بازی های برج دفاعی و استراتژیک از استودیوی Outplay Entertainment Ltd برای اندروید است که به صورت رایگان عرضه شده و با پانصد هزار دریافت از گوگل پلی در صدر برترین بازی های Strategy اندروید قرار دارد! در این بازی بیگانگان به سرزمین شما حمله کرده اند و شما باید با استفاده از انواع نیروها و واحدهای مختلف جلوی ان ها بایستید و ان ها را یکی پس از دیگری از بین ببرید و یکی از بهترین بازی های سبک دفاع از برج را تجربه کنید. انواع مختلفی از دشمنان پیش روی شما قرار دارند از هیلیکوپترها بگیرید تا انواع ربات های جنگی! شما با از بین بردن دشمنان به جمع اوری امتیاز برای باز کردن واحد ها و آیتم های جدید می پردازید.

برخی از ویژگی های بازی استراتژیک Alien Creeps TD اندروید :

* دفاع از سرزمین خود با انواع برج های دفاعی مختلف

* سه حالت مختلف بازی با امکان انتخاب توسط بازیکن

* انواع سواره و پیاده نظامها برای دفاع از سرزمین

* انواع برج های مختلف برای آنلاک سازی و دفاع

* انواع دشمنان مختلف برای از بین بردن و نابود کردن

* گرافیک رنگارنگ با صداگذاری هیجان انگیز و عالی

بازی Alien Creeps TD هم اکنون در پلی استور دارای امتیاز ۴.۳ از ۵.۰ است که ما در فارسروید جدیدترین و اخرین نسخه ی ان را به صورت رایگان و با لینک مستقیم در اختیار شما قرار می دهیم و امیدواریم مورد پسندتان واقع گردد.

تغییرات نسخه ی v1.5.0 :

* اضافه شدن دشمنان جدید!

* اضافه شدن ویژگی های جدید!

* رفع مشکلات بازی و بهبود گرافیک

 

دانلود Alien Creeps TD + Mod - بازی خزش بیگانگان اندروید!



دانلود Pou 1.4.65 – بازی پرطرفدار “پو” اندروید!

بازی های کوچک و کم حجم نیز به گونه ای مورد پسند همه ی کاربران و دوستداران بازی های اندرویدیست به گونه ای که تا به امروز صدها بازی بدون دیتا را برایتان قرار داده ایم و استقبال خوبی از آن صورت گرفته است. یکی از پرطرفدارترین و هیجان برانگیزترین بازی های کم حجم اندروید بازی “پو |Pou” می باشد که با صدها میلیون دانلود از مارکت اندروید از برترین بازی ها به شمار می رود! شاید با مشاهده ی عکس هایی از بازی پو بگویید چه بازی بچه گانه ای ایست ؛ اما بد نیست بدانید این بازی در گوگل پلی در مدتی کوتاه توانست امتیاز ۴.۵ از ۵.۰ را به خود اختصاص دهد و در صدر برترین بازی های Casual قرار بگیرد!

بهتر است بپرسیم چه حسی دارید اگر از یک موجود فضایی نگهداری نمایید!؟ در این بازی شما به عنوان یک کاربر به موجود فضایی پو غذا می دهید، او را تمیز خواهید کرد، با او بازی می کنید و بزرگ شدنش را ملاحظه می نمایید! قادر خواهید بود در اتاق های بازی، بازی کنید و سکه ها را گردآوری نمایید و از آن ها برای ظاهر و قیافه پو بهره بگیرید به عنوان مثال از آن ها برای خرید وسایلی چون عینک و کلاه استفاده کنید، قفل دستاوردها و آیتم ها را باز کنید، دوستان خود را ملاقات کرده و با آن ها بازی کنید، با پو حرف بزنید و پاسخ هایش را بشنوید!

برخی از ویژگی های بازی اعتیادآور Pou برای اندروید :

* تغذیه و مراقبت از پو برای مشاهده ی رشد او !

* بازی در اتاق بازی و جمع آوری سکه ها !

* انجام انواع آزمایش های مختلف با معجون سازی در آزمایشگاه !

* سفارشی سازی شخصیت اصلی بازی یعنی پو با کارهای مختلف !

* باز کردن و خرید لباس های جدید ، کلاه و عینک برای پو !

* امکان سفارشی کردن تصویر زمینه هر اتاق !

* پیش بردن بازی برای باز کردن قفل دستاوردها و آیتم های ویژه !

*  در صورت خستگی او را به اتاق خوابش ببرید !

* گوش دادن پو به حرف های شما و جواب دادن به آن !

* سرگرم کردن پو با انواع بازی های مختلف موجود در اتاق (اعتیادآور) !

* پشتیبانی از زبان های انگلیسی، فرانسوی، اسپانیایی، کاتالان، پرتغالی، ایتالیایی ، آلمانی، هلندی، دانمارکی، لهستانی، مجارستانی، رومانیایی، چک، اسلواکی ، چینی و عربی

بازی Pou به صورت رایگان عرضه شده است که ما امروز در فارسروید به درخواست کاربران جواب مثبت داده و جدیدترین نسخه ی بازی را برای شما قرار داده ایم و امیدواریم از آن لذت ببرید.

تغییرات نسخه ی v1.4.65:

* اضافه شدن آیتم های جدید

* رفع اشکالات و بهبود گرافیک بازی

 

دانلود Pou - بازی سرگرم کننده،اعتیادآور و پرطرفدار "پو" اندروید

 



دانلود Hills of Glory 3D Free Europe 1.2.0.6655 – بازی استراتژی تپه های افتخار اندروید + دیتا – پاری

Hills of Glory 3D Free Europe v1.2.0.6655 – بازی HD و ۳D جنگ جهانی دوم برای اندروید همراه دیتا + تریلر

Hills of Glory 3D Free Europe یک بازی فوق العاده زیبا و هیجان انگیز در سبک بازی های استراتژیکی و برج دفاعی از استودیوی بازیسازی AMA LTD برای دستگاه های اندرویدیست که به صورت کاملا رایگان در گوگل پلی عرضه شده است و با بیش از پنج میلیون بازیکن از سراسر جهان از پرطرفدارترین بازی ها به شمار می رود. این بازی شما را به جنگ جهانی دوم در اروپا دعوت می کند، به گونه ای که باید از پناهندگان در مقابل طیف عظیمی از دشمنان محافظت کنید و با رسیدن به کشور آلمان به جنگ های خونین خاتمه دهید! شما با انواع وسایل نظامی همچون تانک ها، هلی کوپترها و … به نبرد با دشمنان می پردازید و یکی از بهترین بازی های استراتژیکی سه بعدی را تجربه کنید. اگر به بازی های استراتژیک اندروید علاقه مندید و دوست دارید یکی از بهترین بازی های این سبک را تجربه کنید به هیچ وجه تپه های افتخار را از دست ندهید.

برخی از ویژگی های بازی استراتژیک Hills of Glory 3D Free Europe اندروید :

* شامل بیش از ۲۱ ماموریت بسیار چالش برانگیز

* امکان بازی در حالت بی پایان برای زنده ماندن

* قرار دادن ابزارهای های نظامی در مسیر حرکت دشمنان

* شامل انواع انیمیشن های اچ دی فوق العاده

* انواع سلاح های مختلف برای استفاده در جنگ ها

* طراحی شده به صورت کاملا سه بعدی

بازی Hills of Glory 3D Free Europe هم اکنون در گوگل پلی دارای امتیاز ۴.۶ از ۵.۰ است که ما در فارسروید جدیدترین و آخرین نسخه ی ان در اختیار شما قرار می دهیم و امیدواریم مورد پسندتان واقع گردد.

تغییرات نسخه ی v1.2.0.6655 :

* رفع اشکالات بازی و بهبود گرافیک

 

دانلود Hills of Glory 3D Free Europe - بازی استراتژی تپه های افتخار اندروید + دیتا - پاریس

 



دانلود Doodle Jump 3.1 – بازی اعتیادآور و پرطرفدار دودل جامپ اندروید

Doodle Jump یکی از پرطرفدارترین، اعتیاداورترین و هیجان برانگیزترین بازی های تفریحی و کلاسیک برای سیستم عامل اندروید می باشد که با دریافت بیش از ۵۰ میلیون بار از مارکت اندروید در صدر بازی های برتر اندرویدی قرار دارد و دارای امتیاز ۴.۵ از ۵.۰ می باشد که امروز قصد معرفی آن را داریم! اگر بخواهیم توضیحاتی در مورد بازی اراوه دهیم بهتر است اینگونه آغاز کنیم که خلاصه ی تمام ایده آل های یک بازی کوچک در بازی دودل جامپ جمع اوری گردیده و آن ایده آل چیزی جز بازی کردن با یک دست در زمان بیکاری نیست! در این بازی شما نقش یک موجود عجیب و غریب با نام دودل را بازی می کنید که راهش را با پرش بر روی سکوی های بی پایانی به سمت بالا ادامه می دهد! می توانید اسمارت فون خودتان را به چپ و راست خم کنید تا موجودتان بر روی هوا به این طرف و آن طرف برود و اگر از یک طرف صفحه نمایش به بیرون بروید از طرف دیگر به داخل می آید. همچنین می توانید بر روی صفحه بزنید تا موجودتان شلیک هم بکند!

زمین عمودی پیش روی شما پر است از اشیائی که به شما کمک کنند و یا اینکه شما را از رفتن و صعود به بالا باز دارند! فنرهای موجود بر روی بعضی از سکوها موجب می شوند تا ۳ برابر اندازه ی معمول بپرید! هرچه که به بالاتر بروید سکوهایی که تکان می خورند یا سکوهای شکننده و همینطور موجودات دیگر که دشمن شما هستند بیشتر می شوند و هیجان بیش از پیش می گردد! در واقع از امتیاز بیست هزار به بعد است که این بازی بسیار زیباتر و مهیج تر می شود!

برخی از ویژگی های بازی Doodle Jump اندروید :

* بازی در انواع جهان های فانتزی فضا، جنگل، زمین فوتبال، زیر آب، برف، هالووین و غیره

* بودن انواع قدرت های بو پی اس مختلف برای پرتاب شما به بالاتر

* بودن انواع موانع مختلف از جمله سکوهای شکننده و دشمنان متعدد برای جلوگیری از صعود

* امکان رقابت با دیگر کاربران جهانی به صورت آنلاین!

بله، شما با دیگر کاربران جهان نیز رقابت دارید! همینطور که به بالا می روید یکسری خط در سمت راست صفحه می بینید که نام کاربرانیست که تا آن خط رفته اند! به نظر من این یک راه بسیار جالب برای نشان دادن رقابت بین دیگر بازی کنندگان و حتی بازی کنندگان سراسر دنیا است و حتما از این به بعد در بسیاری از بازی ها آن را می بینیم! به طور کلی ؛ اگر به دنبال یک بازی اعتیادآور برای گذراندن وقت هستید، آخرین نسخه ی بازی Doodle Jump را به صورت رایگان و با لینک مستقیم از فارسروید دریافت نمایید.

تغییرات نسخه ی v3.1 :

* اضافه شدن ویزگی های جدید

* رفع مشکلات و بهبود گرافیک بازی

 

دانلود Doodle Jump - بازی اعتیادآور و پرطرفدار دودل جامپ اندروید

 



ليست صفحات
تعداد صفحات : 34
.

این سایت را در گوگل محبوب کنید:

by:Ketabline