دانلود Legend of Empire – Daybreak 1.1.7 – بازی افسانه امپراطوری اندروید!

تبلیغات

دانلود Legend of Empire – Daybreak 1.1.7 – بازی افسانه امپراطوری اندروید!

Legend of Empire – Daybreak | افسانه امپراطوری – سپیده دم یک بازی جدید و فوق العاده زیبا با گرافیک اچ دی در سبک بازی های استراتژی آنلاین از استودیوی بازیسازی Fingerdance مخصوص سیستم عامل اندروید است که به صورت رایگان عرضه شده و با صدها هزار بازیکن از سراسر جهان از برترین بازی های اندرویدی به شمار می رود. در این بازی شما به عنوان یک بازیکن به ساخت امپراطوری می پردازید و با گسترش امپراطوری قدرت خودتان را افزایش می دهید! امکان تشکیل اتحاد نیز در بازی فراهم آمده است که بتوانید با دیگر بازیکنان جهانی یک اتحاد قدرتمند را تشکیل دید و با قدرتی چند برابر به دشمنان حمله کنید و ان ها را یکی پس از دیگری از بین ببرید و امتیاز خودتان را افزایش دهید.

بازی علی رغم این همه طرفدار و گرافیک و طراحی زیبای خودش متاسفانه هنوز در هیچ وبسایت ایرانی معرفی نشده است و مثل همیشه تصمیم گرفتیم پیش قدم شویم و ان را خدمت شما کاربران دوستدار بازی های استراتژی معرفی نماییم و شاهد این موضوع باشید که تا چند روز اینده این بازی در تمامی وبسایت های ایرانی پخش خواهد شد!

برخی از ویژگی های بازی استراتژی Legend of Empire – Daybreak اندروید :

* ساخت و سفارشی کردن امپراتوری خود برای بدست آوردن شکوه سابق!

* آموزش و ارتقاء نیروهای خود با انواع توانایی ها و مهارت های منحصر به فرد

* احضار و استخدام قهرمانان افسانه ای

* امکان ایجاد یک اتحاد قدرتمند و یا پیوستن به یک اتحاد و نبرد با هم!

* امکان چت کردن با بازیکنان دیگر در هنگام بازی کردن و مبارزه

بازی Legend of Empire – Daybreak هم اکنون در گوگل پلی دارای امتیاز ۴.۳ از ۵.۰ می باشد که ما امروز در فارسرویدان را معرفی و به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهیم.

توجه داشته باشید که: بازی Legend of Empire – Daybreak به صورت اینترنتی و آنلاین است و برای بازی کردن اتصال اینترنت مورد نیاز می باشد و با اینترنت سیمکارت های ایرانسل و همراه اول نیز کار می کند.

تغییرات نسخه ی v1.1.7:

* رفع مشکلات بازی و بهبود گرافیک

 

دانلود Legend of Empire - Daybreak - بازی افسانه امپراطوری اندروید!

 



دانلود Moy 3 – Virtual Pet Game 2.0 – بازی موی 3 اندروید – شبیه پو!

Moy 3 – Virtual Pet Game یک بازی پرطرفدار و بسیار سرگرم کننده در سبک بازی های پرورش حیوان خانگی برای اندروید است که با بیش از ۲۰ مییون بازیکن از سراسر جهان (تنها نسخه ی اندرویدی اش) از برترین و محبوب ترین بازی های اندرویدی به شمار می رود! بدون شک شما نیز بازی زیبای پو را می شناسید؟! این بازی نیز همانند بازی پو طراحی شده است با این تفاوت که در ان با کارها، بازی ها و آیتم های جدید و جذاب تری روبرو می شوید! اگر دوست دارید که از امروز موجود دوست داشتنی خود را پرورش دهید و ساعت ها با او خوش باشید به هیچ وجه بازی فوق را از دست ندهید!

برخی از ویژگی های بازی Moy 3 – Virtual Pet Game اندروید :

* مراقبت از ماهی های خود (موجود در آکواریوم)

* سفارشی سازی Moy با لباس ها و آیتم های متعدد

* بازدید از Moy های کاربران سراسر جهان !

* شستشوی لباس های کثیف Moy در لباس شویی

* تمیز کردن اتاق Moy با جارو برقی های فان

* مهیا کردن یک مکان عالی برای خواب Moy

* آشپزی با انواع خوراکی ها برای تهیه غذای او

* انواع مینی گیم های متعدد برای دریافت سکه

* صحبت با موی و سرگرم سازی خود

* اشتراک گذاری موی خودتان در شبکه های اجتماعی

بازی Moy 3 – Virtual Pet Game هم اکنون در مارکت اندروید دارای امتیاز ۴.۳ از ۵.۰ است که ما امروز در فارسروید جدیدترین نسخه ی ان را معرفی کرده ایم و نسخه جدید تنها در فارسروید موجود است ؛ برای دانلود با ما همراه باشید…

تغییرات نسخه ی v2.0:

* تغییراتی در گوگل پلی ذکر نشده است.

 

دانلود Moy 3 - Virtual Pet Game - بازی موی اندروید - شبیه پو!

 



دانلود City Island 2 – Building Story 2.2.0 – بازی سیتی ایسلند 2 اندروید

City Island 2 – Building Story v2.2.0 Original + Mod – بازی سیتی ایسلند ۲ اندروید – نسخه معمولی + مود شده

City Island 2 – Building Story – شهر جزیره – داستان ساخت یک بازی جدید و فوق العاده زیبا با گرافیک رنگارنگ و اچ دی در سبک بازی های ساخت و گسترش جزیره از استودیوی بازیسازی معروف و نام آشنای Sparkling Society مخصوص سیستم عامل اندروید می باشد که پس از مدت ها گذشت از انتشار نسخه ی اول آن شاهد طراحی و عرضه شدن نسخه ی دوم با ویژگی هایی منحصر به فرد و عالی تر هستیم. در این بازی شما باید به گسترش جزیره ی خودتان بپردازید ؛ انواع ساختمان ها را برای شهروندان بسازید، برای مردم جزیره شغل ایجاد کنید، از انتقادات و پیشنهادات مردم جزیره ی خود بهره ببرید و با ایجاد رودخانه ها، خطوط راه آهن برای قطار، پارک ها و صدها آیتم های مختلف یک جزیره ی کم نظیر و سفارشی را بسازید و ساعت ها خود را سرگرم سازید!

اگر از افرادی هستید که به ساخت شهر و سرمایه گذاری علاقه مندید و دنبال یک بازی هستید که شما را سرگرم سازد ما به شما بازی فوق العاده زیبای City Island 2 – Building Story را پیشنهاد می دهیم.

برخی از ویژگی های بازی City Island 2 – Building Story اندروید :

* ساخت و تزئین جزیره خود با بیش از ۱۵۰ آیتم منحصر به فرد

* جذب شهروندان با ایجاد پارک ها، درختان، راه آهن، ساختمان ها و غیره

* جمع آوری و به دست آوردن پول از طریق ساختمان های تجاری

* دارا بودن گرافیکی بسیار بالا به همراه صداگذاری مهیج و کم نظیر

* پشتیبانی از تبلت ها، پول نقد و طلا، گیم پلی بصری، افزایش سرعت ساخت و ساز و غیره

* همکاری و بازی به صورت چند نفره و متحد شد با دوستان فیس بوکی

بازی City Island 2 – Building Story با میلیون ها دانلود از گوگل پلی دارای امتیاز ۴.۱ از ۵.۰ می باشد که ما امروز در فارسروید جدیدترین نسخه ی ان را در اختیار شما قرار می دهیم.

تغییرات نسخه ی v2.2.0:

* اضافه شدن ویژگی های جدید

* رفع مشکلات و بهبود گرافیک بازی

 

دانلود City Island 2 - Building Story - بازی سیتی ایسلند 2 اندروید

 



دانلود Crossbow Warrior 1.2 – بازی ماجراجویی فوق العاده “جنگجو کمان فولادی” اندروید + دیتا

Crossbow Warrior v1.2 – یک بازی ماجراجویی HD فوق العاده زیبا برای اندروید همراه دیتا + تریلر – آفلاین

Crossbow Warrior یک بازی جدید و بسیار هیجان انگیز با گرافیک HD در سبک بازی های ماجراجویی از استودیوی بازیسازی Pixcube Games برای دستگاه های اندرویدیست که نسخه اول ان چند ساعت پیش با قیمت ۳ دلار در گوگل پلی عرضه گردید و تصمیم گرفتیم مثل همیشه ان را در اسرع وقت خدمت شما کاربران همیشگی معرفی نماییم! این بازی داستانی واقعی از مردم کشور سوییس در قرن ۱۴ را روایت می کند که در آن شما نقش قهرمان ملی حماسه ی مردم این کشور یعنی “ویلیام تل” را برعهده دارید و می بایستی از مردم کشور خود در برابر دودمان هابسبورگ اشغالگر آن دوران حمایت کنید! بله … شما ماجراجویی خود را ابتدا از راه های فوق العاده ی رشته کوه آلپ سوئیس شروع خواهید کرد و یکی از بهترین بازی های ماجراجویی اندروید را تجربه می کنید. شما ویلیام تل هستید که باید در مسیرهای مختلف بدوید و موانع را پشت سر بگذارید و ساعت ها خود را سرگرم سازید! شاید باور نکنید اما بهتر است بدانید که ۴ نوع مختلف بازی در Crossbow Warrior مهیا شده است که شما را به گوشی میخکوب نماید!

برخی از ویژگی های بازی ماجراجویی Crossbow Warrior اندروید :

* شامل ۳۴ مرحله ی بسیار هیجان انگیز و متنوع

* ۴ نوع مختلف بازی با امکان انتخاب توسط بازیکن!

* ماجراجویی در انواع مکان ها همچون روستاها و غیره

* کشف ویژگی های پنهان هر سطح و باز کردن پاداش ها

* حرکت کشتی خود از طریق دره های خطرناک و دریاچه ها

* اثبات مهارت خود به عنوان یک تیرانداز ماهر با جنگیدن !

* گرافیک HD خیره کننده به همراه صداگذاری و کنترلرهای عالی

بازی Crossbow Warrior را ما امروز در فارسروید به همراه فایل دیتا در اختیار شما قرار می دهیم که می توانید با مراجعه به ادامه مطلب آن را دریافت نمایید. برای مشاهده ی تصاویری و ویدئویی از بازی با ما همراه باشید …

تغییرات نسخه ی v1.2 :

* بهینه سازی های مختلف !

 

دانلود Crossbow Warrior - بازی ماجراجویی فوق العاده "جنگجو کمان فولادی" اندروید + دیتا

 



دانلود Cinema Game_RAGE 0.0.53 – بازی سینمایی اکشن اندروید + دیتا

Cinema Game_RAGE v0.0.53 – یک بازی سینمایی-اکشن فوق العاده “سرعت” برای اندروید همراه دیتا + تریلر – آفلاین اولین بازی سینمایی جهان

Cinema Game_RAGE یک بازی جدید با گرافیک خیره کننده اچ دی و گیم پلی ای جدید در سبک بازی های اکشن و ماجراجویی از استودیوی بازیسازی Syobe Creative برای اندروید است که نسخه ی اول آن چند ساعت پیش با قیمت ۰.۹۹ دلار عرضه گردید و مثل همیشه تصمیم گرفتیم پیش قدم شویم و ان را حضور شما کاربران عزیز و فهیم معرفی نماییم. این بازی که به عنوان اولین بازی سنمایی جهان در گوگل پلی معرفی شده است شما را به یک دنیای واقعی دعوت می کند که با مجموعه از داستان ها و بازیگران همراه خواهید شد و یک بازی متفاوت را تجربه خواهید کرد. انواع بازیگران معروف همچون چارلز، Celine، nerdy hacker، Yeondu و غیره در بازی حضور دارند و به طور کلی صحنه های خیره کننده، گرافیک اچ دی با تصاویر باکیفیت، صداگذاری مهیج و کنترلرهای ساده همگی دست به دست هم داده اند تا یک بازی کم نظیر را تجربه کنید.

برخی از ویژگی های بازی اکشن Cinema Game_RAGE اندروید :

* دارا بودن یک داستان بسیار مهیج و مجذوب کننده

* شامل بیش از ۱۴ مینی گیم های چالش برانگیز

* پخش ۷ موسیقی فوق العاده زیبا از بهترین نوازندگان

* ملاقات با انواع بازیگران معروف و پیش بردن داستان

* طراحی شده به صورت کاملا اچ دی به همراه صداگذاری مهیج

بازی Cinema Game_RAGE هم اکنون در گوگل پلی دارای امتیاز ۵.۰ از ۵.۰ است که ما در فارسروید جدیدترین نسخه ی آن را به همراه فایل دیتا و تست شده در اختیار شما قرار می دهیم که آفلاین اجرا میشود! برای مشاهده ی تصاویری از بازی با ما همراه باشید …

تغییرات نسخه ی v0.0.53 :

* انتشار نسخه ی اول در گوگل پلی.

 

دانلود Cinema Game_RAGE - بازی سینمایی اکشن اندروید + دیتا

 



دانلود RollerCoaster Tycoon® 4 Mobile 1.1.6 – بازی ساخت پارک اندروید + دیتا

RollerCoaster Tycoon® ۴ Mobile v1.1.6 – بازی آنلاین شبیه سازی و استراتژیک مدیریت پارک اندروید + دیتا

RollerCoaster Tycoon® ۴ Mobile یکی از بهترین بازی های شبیه سازی شده برای اندروید در سبک بازی های مدیریتی می باشد که توسط کمپانی معروف Atari, Inc به صورت کاملا رایگان در گوگل پلی عرضه شده است. این بازی در ابتدای کار به شما یک پارک را می دهد که وظیفه ی مدیریت و گسترش ان بر عهده ی شماست و می بایستی که با استراتژی ها و راه کار های خود پارک را سفارشی سازی کرده و با کارهای مختلف برای ارتقا و گسترش ان تلاش کنید و با هزاران بازیکن آنلاین جهانی به رقابت بپردازید! این بازی که دقیقا شبیه نسخه ی PC آن طراحی شده است دارای دقت زیادی است و بسیاری از ویژگی ها را شامل می شود که باید کم کم با آن ها اشنا شوید. اگر دوست دارید که پارک اختصاصی خود را بسازید و به عنوان سرمایه داری مشهور شناسایی شوید به هیچ وجه بازی پیش رو را از دست ندهید.

برخی از ویژگی های بازی شبیه سازی RollerCoaster Tycoon® ۴ Mobile اندروید:

* بیش از ۲۰ سرسره ی مختلف برای استفاده در پارک خود

* ایجاد انواع مینی گیم های مختلف در پارک اختصاصی خود

* سفارشی کردن پارک خود با رستوران ها، شرکت ها و غیره

* انواع ایتم های مختلف برای ایجاد بخش های مختلف پارک

* افزایش سرمایه ی خود با جذب مردم و افزایش هیجان!

* دارا بودن گرافیک اچ دی به همراه صداگذاری مهیج

بازی RollerCoaster Tycoon® ۴ Mobile به صورت رایگان عرضه شده است و مثل همیشه در فارسروید تصمیم گرفتیم پیش قدم شویم و ان را معرفی نماییم و امیدواریم که مورد پسندتان واقع گردد.

توجه داشته باشید که : بازی RollerCoaster Tycoon® ۴ Mobile آنلاین است و برای اجرا به اینترنت نیاز دارد.

تغییرات نسخه ی v1.1.6 :

* رفع مشکلات بازی و بهبود گرافیک

 

دانلود RollerCoaster Tycoon® 4 Mobile - بازی ساخت پارک اندروید + دیتا

 



دانلود Battle Age: War of Kingdoms 1.893 – بازی جنگ امپراطوری اندروید

Battle Age: War of Kingdoms – عصر نبرد : جنگ امپراطوری یک بازی آنلاین دیگر در سبک بازی های استراتژیک از استودیوی بازیسازی Metamoki مخصوص سیستم عامل اندروید است که با صدها هزار بازیکن از سراسر جهان از برترین بازی های اندرویدی به شمار می رود! این روزها بازار بازی های آنلاین اندروید داغ است و همه ی کاربران به سمت این بازی ها روی آورده اند و از پرطرفدارترین این بازی ها می توان به های دی، پارادایز ایسلند، کلش آف کلیز و … اشاره کرد که ما در فارسروید نیز بدون استثا بازی های آنلاین را معرفی می کنیم! در این بازی شما به ساخت یک پادشاهی قدرتمند مشغول می شوید و با ایجاد ارتش باید در جنگ های قرون وسطی شرکت کرده و همه دشمنان را از بین ببرید و قلمروی آن ها را تسخیر کنید!

در این بازی نیز همانند بازی Clash Of Clans دشمنان پیش روی شما بازیکنان سراسر جهان هستند که برای گسترش پادشاهی خود تلاش می کنند! اگر به بازی های آنلاین استراتژیکی علاقه مندید و دوست دارید یک بازی استراتژی جدید دیگر را تجربه کنید Battle Age: War of Kingdoms را امتحان نمایید.

برخی از ویژگی های بازی Battle Age: War of Kingdoms اندروید:

* ساخت و ارتقاء انواع واحد ها، برج های دفاعی و ساختمان ها

* بازی در برابر هزاران نفر از دیگر بازیکنان آنلاین از سراسر جهان

* ساخت یک ارتش از شوالیه ها، کمانداران و یا منجنیق های قدرتمند!

* شرکت در جنگ های مختلف با پادشاهی های رقیب برای بدست آوردن پاداش

* بهینه سازی شده برای هر دو دستگاه های اندرویدی گوشی و تبلت

بازی Battle Age: War of Kingdoms را ما امروز در فارسروید به درخواست کاربران عزیز و باز هم مثل همیشه برای اولین بار در اختیار شما قرار می دهیم که امیدواریم مورد پسندتان واقع گردد..

توجه داشته باشید که: همانطور که گفته شد بازی Battle Age: War of Kingdoms به صورت آنلاین صورت می پذیرد و برای اجرا اتصال اینترنت مورد نیاز است و با اینترنت سیمکارت های ایرانسل، همراه اول و رایتل نیز کار می کند!

تغییرات نسخه ی v1.893 :

* اضافه شدن ویژگی های جدید

* رفع مشکلات متعدد و بهبود گرافیک

 

دانلود Battle Age: War of Kingdoms - بازی جنگ امپراطوری اندروید

 



ليست صفحات
تعداد صفحات : 34
.

این سایت را در گوگل محبوب کنید:

by:Ketabline