دانلود Valiant Hearts: The Great War 1.0.2 – بازی شجاع دل: جنگ بزرگ اندروید + دیتا

تبلیغات

دانلود Valiant Hearts: The Great War 1.0.2 – بازی شجاع دل: جنگ بزرگ اندروید + دیتا

Valiant Hearts: The Great War v1.0.2 Cracked – یک بازی دو بعدی بسیار زیبا پیرامون جنگ جهانی اول برای اندروید همراه دیتا محصولی از Ubisoft Entertainment نسخه ی آنلاک شده جدید – فایل نصبی به همراه یک فایل دیتای کامل +۸۰۰ مگابایتی پیشنهاد ویژه فارسروید

Valiant Hearts: The Great War یک بازی بسیار زیبا، طراحی شده به صورت دو بعدی از استودیوی بازیسازی یوبی سافت می باشد که ابتدا برای کامپیوتر عرضه شده بود و چند ساعت پیش شاهد عرضه شدن نسخه ی اندرویدی آن توسط این کمپانی برای اندروید بودیم که با قیمت ۴.۹۹ دلار در گوگل پلی برای فروش قرار داده شد. داستان بازی در زمان جنگ جهانی اول صورت می گیرد به گونه ای که بر روی پایه های دوستی، فداکاری، عشق و تراژدی استوار است! این بازی ۵ شخصیت اصلی دارد و بر اساس نامه های واقعی در دوران جنگ جهانی اول الهام گرفته شده است و شخصیت ها عبارتند از: یک اسیر فرانسوی، دو داوطلب آمریکایی برای شرکت در جنگ، یک سرباز آلمانی عاشق، یک خلبان انگلیسی و یک پرستار بلژیکی که این افراد همگی در مورد توانایی های خود دروغ گفته اند و حال باید این دروغ هایشان را اثبات کنند! محیط های بازی از تنوع خاصی برخوردار هستند و در این بین اتفاقات بین این شخصیت های باعث می شود تا همدلی و دیگر نکاتی در میان آن ها موج بزند! اگر به بازی های خاص علاقه مندید و دوست دارید یکی از بهترین بازی ها را تجربه کنید ما به شما بازی پیش رو را پیشنهاد می دهیم!

برخی از ویژگی های بازی ماجراجویی Valiant Hearts: The Great War اندروید :

* شامل قهرمانان واقعی در جنگ جهانی اول

* داستان واقعی با بازبینی جنگ تاریخی در جبهه غرب

* شامل انواع ماجراجویی هایی چالش برانگیز

* دارا بودن یک گیم پلی هنری فوق العاده خاص

* دارا بودن گرافیک اچ دی به همراه صداگذاری مهیج

بازی Valiant Hearts: The Great War هم اکنون در گوگل پلی دارای امتیاز ۳.۶ از ۵.۰ است که ما در فارسروید اولین نسخه ی اندرویدی ان را معرفی و به همراه فایل دیتا به صورت کاملا رایگان در اختیار شما قرار می دهیم.

تغییرات نسخه ی v1.0.2:

* در گوگل پلی تغییراتی ذکر نشده است

 

دانلود Valiant Hearts: The Great War - بازی شجاع دل: جنگ بزرگ اندروید + دیتا

 



دانلود Brave Trials 1.3.0 – بازی آنلاین RPG اندروید + دیتا

Brave Trials v1.3.0 + Damage Mod – بازی گرافیکی اکشن جدید اندروید + فایل دیتا – بازی ای جدید از استودیوی IGG خالق بازی معروف Castle Clash نسخه معمولی + مود شده

Brave Trials یک بازی جدید و فوق العاده زیبا در سبک بازی های آر پی جی و اکشن از استودیوی بازیسازی IGG.COM خالق بازی های پرطرفداری همچون Castle Clash، Clash of lords و غیره برای اندروید است که نسخه اول ان چند روز پیش در مارکت اندروید به صورت رایگان عرضه گردید. در این بازی شما به صورت واقعی با دیگر بازیکنان سراسر جهان به مبارزه می پردازید و باید ان ها را یکی پس از دیگری از بین ببرید و به جمع آوری امتیاز بپردازید. گرافیک خیره کننده ی اچ دی، افکت های زیبا، اقدامات سریع و فینیشرهای مرگبار همگی در این بازی دست به دست هم داده اند تا یک بازی فوق العاده زیبا را تجربه کنید.

اگر به بازی های استراتزیک و آر پی جی علاقه مندید و دوست دارید یکی از گرافیکی ترین و بهترین بازی های این سبک ها را تجربه کنید بازی Brave Trials را به شما پیشنهاد می دهیم که بدون شک شما را مجذوب خودش خواهد نمود.

برخی از ویژگی های بازی آر پی جی و اکشن Brave Trials اندروید :

* مبارزه به صورت کاملا واقعی با دیگر بازیکنان جهانی

* تجربه یک ماجراجویی حماسی فوق العاده برای نجات جهان

* شامل انواع حالت های مختلف مبارزه برای تجربه بهترین بازی

* بیش از ۱۲۰ مهارت منحصر به فرد و هیجان انگیز برای شخصیت ها

* گرافیک خارق العاده و صداگذاری عالی نسبت به حجم تقریبا کم خودش

بازی Brave Trials با بیش از ۵۰۰ هزار بازیکن از سراسر جهان از برترین بازی های اندرویدی به شمار می رود و دارای امتیاز ۴.۵ از ۵.۰ است که ما امروز در فارسروید اولین ورژن ان را به همراه فایل دیتا در اختیار شما قرار می دهیم و امیدواریم مورد پسندتان واقع گردد.

توجه داشته باشید که : بازی Brave Trials به صورت آنلاین است و برای اجرا همیشه باید اینترنت شما برقرار باشد و با اینترنت سیمکارت ها نیز کار می کند.

تغییرات نسخه ی v1.3.0 :

* اضافه شدن : ۳۰-Day Gem Card

* اضافه شدن ویزگی جدید : New high-level Guild

* اضافه شدن : Commune system

* اضافه شدن : STAR 11 – 15

* اضافه شدن ده ها ویژگی جدید دیگر

* مشکلات بازی رفع گردیده است

 

دانلود Brave Trials - بازی اکشن کوشش شجاع اندروید

 



دانلود Candy Crush Saga 1.43.0 – بازی پازل حذف آب نبات اندروید + تریلر

Candy Crush Saga v1.43.0 + Mod – بازی حذف آب نبات ها اندروید – نسخه معمولی + مود شده با همه چیز بی نهایت

Candy Crush Saga بازی پرطرفدار و فوق العاده زیبا با گرافیک اچ دی رنگارنگ در سبک بازی های پازل برای سیستم عامل اندروید می باشد که با بیش از پانصد میلیون بار دانلود از گوگل پلی در رده ی اول بازی های Casual قرار دارد و گرافیک اچ دی رنگارنگ و سبک پازلی متفاوت آن باعث شده لقب یک بازی اعتیادآور را به خود بگیرد! در این بازی شما می بایستی که با سرعت بالا آبنبات های شبیه به هم را کنار یکدیگر قرار دهید و چهارصد مرحله ی بسیار متنوع و چالش برانگیز را پشت سر بگذارید! انواع آبنبات های رنگارنگ با طراحی های بسیار واقعی، دستاوردهای متعدد برای حذف سریع تر آب نبات های وجود و مراحل بسیار متنوع به دور از هرگونه تکراری همگی دست به دست هم داده اند تا تجربه یک بازی متفاوت پازلی را در اسمارت فون و یا تبلت اندرویدی شما به ارمغان بیاورد.

همانگونه که گفته شد بازی Candy Crush Saga تا به امروز بیش از ۵۰۰.۰۰۰.۰۰۰ بار از مارکت اندروید توسط کاربران دریافت گردیده و دارای امتیاز ۴.۴ از ۵.۰ می باشد و بازیکنان زیادی را مجذوب خود کرده است.

برخی از ویژگی های بازی پازل Candy Crush Saga اندروید :

* دارا بودن گرافیک اچ دی و رنگارنگ برای مجذوب کردن شما به خود

* شامل و دارا بودن بیش از ۴۰۰ مرحله ی بسیار چالش برانگیز و متنوع

* دارا بودن مد آنلاین برای رقابت با دوستان و دیگر کاربران جهانی !

* امکان به اشتراک گذاری امتیازهای خود با دوستانتان در شبکه اجتماعی فیسبوک

* دار ابودن گرافیک رنگارنگ، صداگذاری عالی و کنترلرهای لمسی عالی

ما امروز در فارسروید  آخرین و جدیدترین نسخه ی بازی Candy Crush Saga را به صورت رایگان و با لینک مستقیم در اختیار شما قرار می دهیم.

تغییرات نسخه ی v1.43.0 :

* اضافه شدن مرحله های جدید و زیبا

* رفع اشکالات و بهبود گرافیک بازی

 

دانلود Candy Crush Saga - بازی پازل حذف آب نبات اندروید + تریلر

 



دانلود My Talking Angela 1.0.4 – برنامه جالب صحبت با آنجلا اندروید + دیتا

My Talking Angela 1.0.4 + Mod – بازی فوق العاده زیبای “مای تاکینگ آنجلا” اندروید همراه دیتا – تست شده و آفلاین نسخه ی معمولی + مود شده با سکه بی نهایت

My Talking Angela یکی دیگر از زیباترین، جالب ترین و دوست داشتنی ترین برنامه های صحبت با گربه دوست داشتنی نام آشنای آنجلا برای اندروید است که مثل همیشه توسط استودیوی Outfit7 به صورت رایگان در مارکت اندروید (Google Play) عرضه شده است و شما را به دنیای زیبا و فوق العاده ی آنجلا دعوت می کند! در این بازی شما می توانید با آنجلا همراه شوید و یک دوست داشته باشید. به او غذا دهید، او را حمام کنید، دندان هایش را مسواک بزنید، او را بخوابانید، انواع لباس های زیبا را برای او بخرید و ساعت ها خود را سرگرم سازید. از طرفی امکان صحبت با آنجلا، کتک زدن او و کارهای دیگر باعث جذاب تر شدن این اپلیکیشن شده است و به نظر من نیازی به توضیح اضافی نیست چرا که بدون شک همه کاربران اندرویدی برای یک بار هم که شده تجربه ی مشغول شدن با گربه های تام، آنجلا و … را داشته اند.

برخی از ویژگی های بازی صحبت با آنجلا My Talking Angela اندروید :

* تعامل با آنجلا با کارهایی همچون خرید لباس، مسواک زدن و غیره

* انواع بازی های مختلف برای انتخاب و مشغول شدن توسط آنجلا

* صدها مورد از استیکرهای مختلف برای خرید و جمع اوری توسط شما

* امکان ذخیره ویدئوهایی از گربه دوست داشتنی و به اشتراک گذاری

* انواع لباس های مختلف برای خرید و سفارشی سازی آنجلا توسط شما

* امکان خواباندن آنجلا در یک رخت خواب گرم و نرم با دیزاین عالی و زیبا

* ده ها قابلیت دیگر که بدون شک شما را مجذوب خودش خواهد نمود

بازی My Talking Angela هم اکنون در گوگل پلی با بیش از ۶۷ هزار رای دارای امتیاز ۴.۵ از ۵.۰ است که ما در فارسروید جدیدترین و آخرین نسخه ی آن را به همراه نسخه مود شده و دیتا به صورت کاملا تست شده و آفلاین در اختیار شما قرار می دهیم و امیدواریم مورد پسندتان واقع گردد.

توجه داشته باشید که : در نسخه ی مود شده پول بی نهایت است! به گونه ای که هرچیزی را که دوست دارید بخرید و پول کم نمی اورید!

تغییرات نسخه ی v1.0.4 :

* در گوگل پلی تغییراتی ذکر نشده است

 

دانلود My Talking Angela - برنامه جالب صحبت با آنجلا اندروید + دیتا



دانلود Clash of Gangs 1.1.36 – بازی برخورد باندها اندروید!

Clash of Gangs v1.1.36 – بازی استراتژی آنلاین کلش آف گنگز اندروید همراه دیتا (درخواستی کاربران) آپدیت جدید ۵ دسامبر –  December 5, 2014

Clash of Gangs یک بازی جدید با گرافیک اچ دی خیره کننده در سبک بازی های استراتژی از استودیوی معروف IGG.COM برای اندروید است که شما را به نبردهایی واقعا مهیج در مقابل کاربران سراسر جهان دعوت می نماید! این بازی دارای سبک استراتژی همانند بازی کلش آف کلن است اما دارای گیم پلی متفاوت و جدیدی است! در این بازی شما به ساخت گَنگ اختصاصی خود می پردازید و با ایجاد انواع گروه های نظامی و سربازان وفادار به جنگ با دیگر بازیکنان آنلاین سراسر جهان می روید. هدف در این بازی شهرت می باشد به گونه ای که برای قدرتمندترین بودن باید به کاربران دیگر حمله کنید و ان ها را شکست دهید. اگر به بازی های استراتژی علاقه مندید و دوست دارید که یکی از زیباترین بازی های استراتژیک را تجربه کنید پیشنهاد می دهیم بازی فوق را از دست ندهید.

برخی از ویژگی های بازی استراتژی Clash of Gangs اندروید :

* انجام انواع جنگ های مختلف به صورت سه بعدی

* از کردن ۲۰+ کارفرمایان مختلف برای ساخت باند اختصاصی

* امکان متحد شدن با کاربران دیگر و یا حمله به ان ها

* نبردهایی در خیابان های شهر به صورت کاملا واقعی

* انیمیشن های جالب و عالی برای همه قسمت ها

* گرافیک اچ دی رنگارنگ به همراه صداگذاری مهیج و عالی

کمپانی سازنده بازی Clash of Gangs هم اکنون برای اضافه کردن ویژگی های جدید بازی را در نسخه ی بتا قرار داده است تا بهترین بازی استراتژی را عرضه کند و ما امروز در فارسروید ان را معرفی و به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهیم.

توجه داشته باشید که : بازی Clash of Gangs آنلاین است و برای اجرا اینترنت مورد نیاز است – This game requires an internet connection

تغییرات نسخه ی v1.1.36:

* بهینه سازی های مختلف و رفع مشکلات

 

دانلود Clash of Gangs - بازی برخورد باندها اندروید!

 



دانلود Battle Alert 4.5.7 – بازی استراتژیک جنگ جهانی دوم اندروید

Battle Alert – هشدار نبرد یک بازی زیبا با گرافیک خوب و گیم پلی اعتیادآور در سبک بازی های نقش آفرینی و استراتژیک از Empire Game Studio مخصوص سیستم عامل اندروید می باشد که شما را به نبردهایی واقعا هیجان انگیز برای بدست آوردن آزادی دعوت می نماید! این بازی که حرفه ای ترین و پرطرفدارترین بازی جنگی (war) سال ۲۰۱۴ در گوگل پلی معرفی شده است تا به این لحظه بیش از ۱۰ میلیون بار توسط بازیکنان سراسر دنیا دریافت گردیده است! در این بازی وظیفه ی شماست که یک ارتش بزرگ و قوی را تشکیل دهید و برای از بین بردن دشمنان مختلف و پاک کردن آن ها از صحنه ی نبرد تلاش کنید.

اگر از علاقه مندان به بازی های نبرد جنگی هستید و دوست دارید یکی از بهترین بازی های نبرد نظامی را تجربه کنید پیشنهاد می دهیم بازی Battle Alert را همین الان دانلود و نصب کنید و در آن با سرعت بالا ادوات جنگی را ارتقا دهید، ساختمان های مختلفی را بسازید، یک ارتش گسترده از سربازان را تشکیل داده و بر همه ی دشمنان فایق آیید!

برخی از ویژگی های بازی نقش آفرینی Battle Alert اندروید :

* طراحی واقعی و عالی شخصیت ها، سلاح ها، ادوات جنگی و غیره

* در اختیار قرار دادن بیش از ۲۰ نوع ادوات جنگی تانک ها، هواپیماها و …

* شامل ۶۹ سناریوی بسیار هیجان انگیز برای رسیدن شما به آزادی کامل!

* باز کردن انواع سلا حای جدید و مدرن، ارتقای ساختمان ها و …

* دارا بودن گرافیک و کیفیت عالی نسبت به حجم کم خود + صداگذاری مهیج

بازی Battle Alert هم اکنون در مارکت اندروید دارای امتیاز ۴.۱ از ۵.۰ می باشد که ما امروز در فارسروید جدیدترین نسخه ی آن را برای شما قرار داده ایم و می توانید با مراجعه به ادامه ی مطلب آن را با یک کلیک دریافت نمایید.

توجه داشته باشید که : برای بازی کردن اتصال اینترنت مورد نیاز است و این اتصال می تواند از طریق سیمکارت های ایرانسل، همراه اول و رایتل نیز صورت بپذیرد.

تغییرات نسخه ی v4.5.7:

* رفع مشکلات و بهبود گرافیک بازی

 

دانلود Battle Alert - بازی استراتژیک جنگ جهانی دوم اندروید

 



دانلود Pyramid Solitaire Saga 1.12.0 – بازی کارتی هرم اندروید!

بازی تخته و کارت Pyramid Solitaire Saga v1.12.0 اندروید + تریلر – درخواستی کاربران ؛ محصولی از استودیوی King

استودیوی بازیسازی King تا به امروز به طور کلی ۸ بازی را برای اندروید عرضه نموده است که همگی دارای امتیاز ۴.۴ و بالاتر هستند و با میلیون ها دریافت از گوگل پلی در صدر برترین بازی های اندرویدی قرار دارند و به گونه ای خاص اسم این کمپانی بر سر زبان ها افتاده است چرا که بازی هایی کم حجم اما سرگرم کننده و گرافیکی را عرضه نموده است. هقت مورد از بازی های این استودیو را معرفی نموده ایم که در ادامه ی مطلب ان ها را برایتان لیست کرده ایم و اما نوبت به معرفی بازی Pyramid Solitaire Saga از این استودیو رسید ؛ بازی ای زیبا و مهیج که در آن شما با دو شخصیت اصلی یعنی هلنا و کینگزلی همراه می شوید! شما باید در نقش هلنا با دوست خود کینگزلی که یک موش صحرایی است ماجراجویی جدید خود را آغاز نمایید و با پیدا کردن سرنخ ها مراحل بازی را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید!

اگر به بازی های کارتی علاقه مندید و دوست دارید یکی از زیباترین بازی های کارت و تخته اندرویدی را تجربه نمایید ما به شما بازی Pyramid Solitaire Saga را پیشنهاد می دهیم.

برخی از ویژگی های بازی Pyramid Solitaire Saga اندروید :

* شامل بیش از ۱۰۰ مرحله ی چالش برانگیز برای تکمیل نمودن

* پشتیبانی از لیدربورد برای مشاهده امتیاز دوستان

* انواع گنجینه های مختلف برای به دست اوردن

* بسیار آسان برای سرگرم شدن و سخت برای حرفه ای شدن

* امکان همگام سازی آسان بازی بین دو دستگاه با اینترنت

* دارا بودن گرافیکی عالی با انیمیشن هایی از دوران باستان

بازی Pyramid Solitaire Saga با ده ها میلیون دریافت از گوگل پلی توانسته است امتیاز ۴.۴ از ۵.۰ را از آن خود نماید و ما امروز در فارسروید جدیدترین نسخه ی ان را در اختیار شما قرار می دهیم.

تغییرات نسخه ی v1.12.0:

* اضافه شدن چندین ویژگی جدید

* رفع مشکلات بازی و بهبود گرافیـک

 

دانلود Pyramid Solitaire Saga - بازی کارتی هرم اندروید!

 

 


ليست صفحات
تعداد صفحات : 34
.

این سایت را در گوگل محبوب کنید:

by:Ketabline