دانلود Civilization Revolution 2 1.4.4 – بازی انقلاب تمدن 2 اندروید + دیتا

تبلیغات

دانلود Civilization Revolution 2 1.4.4 – بازی انقلاب تمدن 2 اندروید + دیتا

Civilization Revolution 2 v1.4.4 – یکی از برترین و محبوب ترین بازی های استراتژیک ۲K Games, Inc برای اندروید همراه دیتا – آفلاین

Civilization Revolution 2 – انـقـلاب تـمـدن ۲ یک بازی پرطرفدار و بسیار سرگرم کننده در سبک بازی های استراتژیک از استودیوی بازیسازی ۲K Games می باشد که ابتدا برای PC عرضه شده بود و با استقبال خوبی روبرو گردید و این استودیو تصمیم به ساخت این بازی برای آیفون کرد و در نهایت ان را برای کاربران اندرویدی عرضه نمود تا دارندگان این دستگاه ها نیز بتوانند تجربه یکی از بهترین بازی های استراتژی-ماجراجویی را در موبایل اندرویدی خود به ارمغان بیاورند. در این بازی شما باید به گسترش قلمروی اختصاصی خود بپردازید و با حریفان و رقیبان خود به مبارزه بپردازید! بله.. شما می بایستی که امپراطوری ای عظیم را پایه گذاری نمایید و پس از این کار برای بخش های مختلف رهبر و نیروهای امنیتی قرار دهید تا از حمله دیگران در امان بمانید! مدتی است که بازی های استراتژیکی اندروید مورد استقبال کاربران قرار گرفته است و در این راستا سعی می کنیم تقریبا همه بازی های جدید این سبک را برای کاربران گرامی معرفی نماییم و اگر به بازی های استراتژی علاقه مندید به هیچ وجه ان را از دست ندهید.

برخی از ویژگی های بازی استراتژیک Civilization Revolution 2 اندروید :

* گسترش قلمروی خود با انواع ساختمان های مختلف، نیروگاه هسته ای و غیره

* انواع واحدهای مختلف همچون جت های جنگنده، هواپیمای حامل و غیره

* شامل انواع فناوری های جدید همچون لیزر، Modern Medicine و غیره

* ماجراجویی و نبرد در انواع محیط ها و مکان های واقع گرایانه و متنوع

* پشتیبانی از لیدبورد برای به چالش کشاندن دیگر کاربران سراسر جهان

* دارا بودن گرافیک سه بعدی با طراحی عالی با قدرتمندترین موتورهای گرافیکی

بازی Civilization Revolution 2 هم اکنون در گوگل پلی با قیمت ۷.۹۹ دلار به فروش می رود و دارای امتیاز ۴.۰ از ۵.۰ است که ما در فارسروید جدیدترین و آخرین نسخه ی عرضه شده ان را به همراه فایل دیتا و کاملا تست شده با اجرای آفلاین در اختیار شما قرار می دهیم که می توانید با لینک مستقیم اقدام به دانلود آن ها نمایید.

تغییرات نسخه ی v1.4.4 :

* اضافه شدن : Artificial Intelligence

* سه واحد جدید :  Drone, Transport Aircraft and Light Armor

* رهبر جدید چینی : Taizong of Tang

* اضافه شدن نقشه های جدید

 

دانلود Civilization Revolution 2 - بازی انقلاب تمدن 2 اندروید + دیتا

 



دانلود Gangstar Vegas 1.7.0g – بازی گانگستر وگاس اندروید + دیتا

Gangstar Vegas v1.7.0g – دانلود بازی شگفت انگیز “گنگستر وگاس” گیم لافت برای اندروید به همراه دیتا نسخه ی مود شده بازی – ۱۰۰% تست شده و آفلاین بدون نیاز به اینترنت

بالاخره انتظارها به پایان رسید و کمپانی معروف گیم لافت نسخه ی اندرویدی بازی فوق العاده زیبا و هیجان انگیز Gangstar Vegas را در مارکت اندروید برای دوستداران بازی های اکشن و هیجانی منتشر کرد ! این بازی که چندی پیش برای آیفون منتشر شده بود با استقبال بی نظیر کاربران روبرو شد و جذابیت بالای آن باعث شد تا کاربران اندرویدی نیز منتظر این بازی برای دیوایس خود باشند. اگر از طرفداران بازی های جی تی آی باشید قطعا این بازی نیز برایتان بسیار شگفت انگیز خواهد بود . در این بازی می توانید آزادانه در شهر به گردش و انجام ماموریت های مختلف پرداخته و در شهرهای بسیار بزرگ به گانگستری بپردازید ! بازی گانگستر وگاس قدرتمندتر از نسخه های دیگر بازی های گیم لافت ظاهر شده است و با گرافیکی در سطح بسیار بالا ، نقشه ای بسیار وسع تر از نسخه ی قبلی و آزادی‌های بیشتر در انتخاب اسلحه و وسایل نقلیه عرضه شده است.

 

دانلود Gangstar Vegas - بازی گانگستر وگاس اندروید + دیتا

 

بازی Gangstar Vegas بیش از ۸۰ ماموریت چالش برانگیز را شامل می شود و گرافیک و کیفیت بالای آن تحسین برانگیز است و در آن شما باید از طریق سوم شخص در شهرها به گانگستری پرداخته و قادر خواهید بود که انواع ماشین های اخرین سیستم لاس وگاس را برانید و هیجان را تجربه کنید !

برخی از ویژگی های بازی Gangstar Vegas اندروید :

* دسترسی به انواع سلاح های قدرتمند

* امکان سوار شدن برروی انواع کامیون، اتومبیل های مختلف و جت های جنگنده

* ارتقا مهارت ها و سفارشی کردن ظاهر خود

* لذت بردن از موسیقی متن شگفت انگیز

* دارا بودن بیش از هشتاد ماموریت مختلف

* ساخت یک تیم گانگستر برای برنده در جنگ های مافیایی

توجه داشته باشید که بازی Gangstar Vegas هم اکنون با قیمت حدود ۷ دلار در مارکت به فروش می رود و فارسروید آن را به صورت تست شده در اختیار شما قرار میدهد و امیدواریم که مورد استقبال شما کاربران قرار بگیرد.

توجه : برای اجرای بدون مشکل بازی باید حداقل ۲.۵ گیگ فضای خالی برروی دیوایس خود داشته باشید.

تغییرات نسخه ی v1.7.0g :

* هم اکنون همه چیز بازی رایگان شده است.

* اضافه شدن : Gang fight

* اضافه شدن Diamond برای باز کردن محتویات جدید

* اضافه شدن : Real-time chat with your gang members

* اضافه شدن : Holiday havoc

* اضافه شدن وسال نقلیه ، سلاح ها و لباس های جدید

*  بهینه سازی عملکرد و ثبات در GPU های مختلف

 



دانلود Ironkill: Robot Fighting Game 1.2.25 – بازی مبارزه ربات ها اندروید + دیتا

Ironkill: Robot Fighting Game 1.2.25 + Mod – بازی نبرد ربات ها اندروید همراه دیتا – آفلاین نسخه معمولی + مود شده به صورت جداگانه

Ironkill: Robot Fighting Game یک بازی جدید با گرافیک اچ دی در سبک بازی های اکشن از استودیوی بازیسازی Play Motion Pte Ltd برای دستگاه های اندرویدیست که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده است و توانسته در مدت زمان کم افراد زیادی را مجذوب خودش گرداند. در این بازی شما به عنوان یک قهرمان به نبرد و مبارزه با ربات های دیگر می روید و برای رسیدن به هدف خود که انتخاب شدن به عنوان قدرتمندترین ربات است تلاش می کنید و یکی از بهترین بازی های مبارزه ی ربات ها را تجربه خواهید کرد. مبارزه های شما در انواع مکان های متعدد از قاره های مختلف است و با صدها مورد از ربات های دیگر به نبرد خواهید پرداخت. امکان اتصال یه فیسبوک و رقابت با دیگر کاربران جهانی نیز فراهم شده است تا هیجان دو چندان شود.

برخی از ویژگی های بازی اکشن Ironkill: Robot Fighting Game اندروید :

* ساخت ربات قدرتمند با توانایی های منحصر به فرد

* ساخت فهرستی از ماشین های steel-crushing machines

* از بین بردن ربات های دیگر با تکنیک های خارق العاده ی خود

* امکان ارتقای ربات ها برای افزایش قدرت آن ها

* مبارزه در انواع قاره های مختلف در سراسر جهان

* دارا بودن گرافیک خیره کننده با جنگ های واقعی در محیط های جذاب

بازی Ironkill: Robot Fighting Game هم اکنون در گوگل پلی دارای امتیاز ۴.۰ از ۵.۰ است و بیش از ده هزار بار توسط کاربران دریافت گردیده است. برای دانلود این بازی و مشاهده ی تصاویری از محیط آن با فارسروید همراه باشید …

تغییرات نسخه یv1.2.25 :

* اضافه شدن ویژگی های جدید کریسمس

* رفع مشکلات و بهبود گرافیک

 

دانلود Ironkill: Robot Fighting Game - بازی مبارزه ربات ها اندروید + دیتا

 



دانلود Sky Gamblers: Storm Raiders 1.0.0 – بازی قماربازان آسمان: طوفان سواران اندروید!

Sky Gamblers: Storm Raiders v1.0.0 – بازی فوق العاده زیبای “قماربازان آسمان: طوفان سواران” اندروید همراه دیتا – آفلاین کنترل هواپیماها در جنگ جهانی دوم و انجام مامورریت های خارق العاده پیشنهاد ویژه فارسروید

Sky Gamblers: Storm Raiders نسخه ی دیگری از بازی فوق العاده زیبا و گرافیکی قماربازان آسمان از استودیوی بازیسازی Atypical Games برای دستگاه های اندرویدی است که چند ساعت قبل با قیمت ۱ دلار در گوگل پلی عرضه گردید و تصمیم گرفتیم ان را در اسرع وقت و همزمان با انتشار در گوگل پلی در اختیار شما قرار دهیم! این بازی شما را به شرکت در جنگ جهانی دوم دعوت می کند که باید در نقش خلبان هایی به انجام ماموریت های مختلف و از بین بردن دشمنان بپردازید و ساعت ها خود را سرگرم سازید. اگر به دنبال نبرد های هوایی در بازی های اندرویدی هستید، پس تمام بازی های دیگر را فراموش کنید و به جمع بازیکنان بازی جذاب و هیجان انگیز قماربازان آسمان که هم دارای مبارزات تک نفره و هم حالت های چند نفره است بپیوندید! اگر از علاقه مندان بازی های جنگی گرافیک اچ دی در آسمان هستید امروز با یک بازی بی نظیر با شماییم، بازی ای که نظیر نخواهد داشت هم از لحاظ گرافیک عالی و هم گیم پلی اعتیادآور!دراین بازی شما می توانید به صورت دلخواه تک نفره و یا مولتی پلیر به جنگ های هوایی موشکی مشغول شوید و با پیروزی در مبارزات و نبردهایی خیره کننده به قهرمان آسمان ها تبدیل شوید! در حالت تک نفره ماموریت هایی شگفت انگیز و مهیج به بازیکن داده می شود که باید آن ها را یکی پس از دیگری پیش ببرد و در حالت گروهی می توانید با دعوت از دوستان به صورت چند نفره به جنگ هایی بسیار هیجان انگیز مشغول بشوید!

برخی از ویژگی های بازی اکشن Sky Gamblers: Storm Raiders اندروید :

* دارا بودن گرافیکی عالی در حد کنسول !

* تصاویری بی نظیر، جلوه های صوتی خیره کننده

* انجام ماموریت هایی چالش برانگیز از جمله به دست آوردن پرچم در حالت تکنفره

* امکان بازی به صورت چند نفره به صورت آنلاین با دوستان

* تغییرات اتمسفری، ابر های والومتریک، روشنایی واقعی و درخشش خورشید

* در دسترس بودن بیش از ۴۰ هواپیمای مختلف و بی نظیر برای نبرد

* رایگان بودن و نصب سریع و بدون دردسر و بدون نیاز به برنامه های اضافی

بازی Sky Gamblers: Storm Raiders را می توان یکی از بهترین بازی های هوایی اندروید دانست چرا که گرافیک و گیم پلی آن بدون شک شگفت شما را برمی انگیزد! ما امروز در فارسروید نسخه کاملا آفلاین و تست شده این بازی را برای اولین بار به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهیم.

تغییرات نسخه ی v1.0.0 :

* انتشار نسخه ی اول در گوگل پلی

 

دانلود Sky Gamblers: Storm Raiders - بازی قماربازان آسمان: طوفان سواران اندروید!

 



دانلود Happy Farm:Candy Day 2.7.3 – بازی مزرعه شادی اندروید !

Happy Farm: Candy Day – مزرعه شادی: روز آب نبات یک بازی آنلاین فوق العاده زیبا و هیجان انگیز با گرافیک اچ دی در سبک بازی های استراتژیک محصولی از استودیوی بازیسازی Empire Games مخصوص سیستم عامل اندروید می باشد که شما را به مکان هایی بسیار سرگرم کننده برای جمع آوری حیوانات دوست داشتنی، کشت محصولات و ساخت یک مزرعه برای رقابت با دوستان و دیگر کاربران جهانی دعوت می نماید! در این بازی انواع و اقسام تجهیزات و حیوانات مختلف برای ایجاد زیباترین و پرمحصول ترین مزرعه در دسترس شما قرار می گیرد که در ان شما می توانید با دیگر کاربران جهانی به رقابت پرداخته و یا با ادد کردن دوستان از طریق آی دی کد به رد و بدل کردن کادو و تجهیزات بپردازید!

اگر دوست دارید تجربه ای فوق العاده از بازی های کشاوری را در اسمارت فون و یا تبلت اندرویدی خود به ارمغان بیاورید بازی Happy Farm: Candy Day را به شما پیشنهاد می دهیم که با ان می توانید مزرعه ی رویایی خودتان را بسازید و ساعت ها خود را سرگرم سازید.

برخی از ویژگی های بازی استراتژیک Happy Farm: Candy Day اندروید:

* شامل بودن طیف گسترده ای از حیوانات برای پرورش توسط بازیکن

* امکان کشت انواع محصولات کشاورزی برای تغذیه حیوانات دوست داشتنی بازی

* امکان ساخت و ایجاد حیوانی جدید با کمک دوستان و خانواده خود!

* امکان ارسال تجهیزات و یا کادوهای دلخواه برای دوستان توسط بازیکن

* پشتیبانی از شبکه ی اجتماعی محبوب فیسبوک برای پیدا کردن سریع دوستان!

* پشتیبانی از بیش از ۲۰ زبان زنده دینا از جمله از جمله انگلیسی، آلمانی، روسی، چینی و غیره

بازی Happy Farm: Candy Day با بیش از ۵۰ میلیون دانلود از گوگل پلی دارای امتیاز ۴.۲ از ۵.۰ می باشد و از برترین و پرطرفدارترین بازی های اندرویدی به شمار می رود که ما امروز در فارسروید آن را به صورت رایگان و با لینک مستقیم در اختیار شما قرار می دهیم.

توجه داشته باشید که: بازی سرگرم کننده ی Happy Farm: Candy Day بدون ردخور به اتصال اینترنت نیاز دارد و با اینترنت سیم کارت های همراه اول و ایرانسل نیز می توانید بازی را آغاز کنید!

تغییرات نسخه ی v2.7.3:

* اضاقه شدن سطح ها و ویژگی های جدید

* رفع مشکلات بازی و بهبود عملکرد

 

دانلود Happy Farm: Candy Day - بازی مزرعه شادی اندروید !

 



دانلود Throne Rush 3.2.2 – بازی استراتژی یورش تاج و تخت اندروید!

بازی استراتژیک آنلاین Throne Rush v3.2.2 اندروید با ده میلیون بازیکن از سراسر جهان – شبیه به جنگ های صلیبی

Throne Rush – یورش تاچ و تخت یک بازی جدید و فوق العاده زیبا در سبک بازی های استراتژی آنلاین از استودیوی بازیسازی NEXTERS LIMITED مخصوص سیستم عامل اندروید می باشد که با بیش از ۱۰ میلیون بازیکن از سراسر جهان از پرطرفدارترین بازی های استراتژی آنلاین اندرویدی به شمار می رود. اگر از افرادی هستید که به بازی های استراتژی علاقه مندید بدون شک بازی کم نظیر جنگ های صلیبی را می شناسید ؛ بازی ای که در آن می بایستی با مدیریت نیروها و منابع به جنگ با دشمنان بپردازید ؛ در بازی Throne Rush نیز شما باید با مدیریت نیروها ارتشی قدرتمند را بسازید و به دشمنان که بازیکنان آنلاین واقعی از سراسر جهان هستند بتازید! در این بازی شما باید با انواع ابزارهای متعدد در دسترس قلعه ای قدرتمند را بسازید و آن را رفته رفته مستحکم تر و نفوذناپذیر تر کنید و با اماده سازی نیروها به دشمنان حمله کنید و با به غارت بردن منابع ان ها به قدرت خودتان بیفزایید.

بازی Throne Rush را به همه ی کاربران دوستدار بازی های استراتژی اندرویدی همچون کلش آو کلینز پیشنهاد می دهیم و بدون شک ساعت ها شما را سرگرم خواهد ساخت.

برخی از ویژگی های بازی استراتژی Throne Rush اندروید :

* ساخت ارتشی قدرتمند و وسیع از انواع نیروها

* در دسترس قرار گرفتن انواع ابزارهای ساخت قلعه

* نبرد به نیروها و دشمنان دیگر برای به غارت بردن منابع

* استقرار انواع سربازها و فرماندهان برای دفاع از قلعه

بازی Throne Rush هم اکنون در گوگل پلی دارای امتیاز ۴.۴ از ۵.۰ از پرطرفدارترین بازی های اندرویدی بوده و تا به امروز چندین بار توسط کاربران عزیز فارسرویدی درخواست داده شده بود که تصمیم گرفتیم نسخه ی جدید ان را در اختیار شما قرار دهیم.

توجه داشته باشید که: بازی Throne Rush به صورت آنلاین است و برای بازی کردن اتصال اینترنت مورد نیاز می باشد – این اتصال می تواند از طریق سیمکارت های ایرانسل و همراه اول فراهم گردد.

تغییرات نسخه ی v3.2.2:

* اضافه شدن ویژگی های جدید

* رفع مشکلات بازی و بهبود های متعدد

 

دانلود Throne Rush - بازی استراتژی یورش تاج و تخت اندروید!

 



دانلود Angry Birds Transformers 1.3.13 – بازی انگری بیرد اندروید!

Angry Birds Transformers v1.3.13 + MOD – بازی پرندگان خشمگین ترانسفورمر اندروید همراه دیتا – تست شده و آفلاین نسخه معمولی + مود شده به صورت جداگانه اپدیت جدید ۲۵ دسامبر – December 25, 2014

Angry Birds Transformers نسخه ی جدیدی از بازی معروف و پرطرفدار پرندگان عصبانی از استودیوی Rovio برای اندروید است که چند ساعت پیش به صورت کاملا رایگان در گوگل پلی عرضه گردید و تصمیم گرفتیم در سریع ترین زمان ممکن ان را معرفی نماییم. داستان بازی از این قرار است که ربات های بیگانه به سمت جزیره ی شما حمله کرده اند و باید جلوی ان ها بایستید و ان ها را ز بین ببرید! در نسخه ی جدید پرندگان عصبانی فکر نکنید که با شخصیت های جدید مواجه خواهید شد خیر ؛ بلکه دارای گیم پلی ای جدید با داستانی فوق العاده است که بدون شک برای بار دیگر شما دوستداران بازی های انگری بیرد را به وجد می اورد.

برخی از ویژگی های بازی Angry Birds Transformers اندروید :

* جمع اوری انواع قهرمانان مختلف با توانایی های خاص

* انواع مختلفی از وسایل نقلیه مختلف اتومبیل، کامیون، تانک و یا هواپیما

* دریافت سلاح های قوی تر و توانایی های جدید برای هر ترانسفورماتور!

* بازی در انواع محیط ها و مکان های مختلف و متنوع

* دارا بودن گرافیک اچ دی به همراه کنترلرهای عالی + صداگذاری مهیج

بازی Angry Birds Transformers هم اکنون در گوگل پلی دارای امتیاز ۴.۷ از ۵.۰ است که ما در فارسروید جدیدترین و اخرین نسخه ی ان را خدمت شما بازدیدکنندگان گرامی معرفی می کنیم و امیدواریم مورد پسندتان واقع گردد.

توجه داشته باشید که : بازی Angry Birds Transformers آفلاین است ولی برای برخی از ویژگی های بازی نیاز به اینترنت می باشد.

تغییرات نسخه ی v1.3.13 :

* اضافه شدن ویزگی های جدید

* رفع مشکلات و بهبود گرافیک

 

دانلود Angry Birds Transformers - بازی انگری بیرد اندروید!

 



ليست صفحات
تعداد صفحات : 34
.

این سایت را در گوگل محبوب کنید:

by:Ketabline