دانلود Angry Birds Go! 1.6.1 – انگری بیرد از نوع ماشین سواری اندروید!

تبلیغات

دانلود Angry Birds Go! 1.6.1 – انگری بیرد از نوع ماشین سواری اندروید!

Angry Birds Go! 1.6.1 + Mod – جدیدترین نسخه ی بازی انگری بیرد گو اندروید + فایل دیتا آپدیت جدید ۲۳ دسامبر – December 23, 2014

به مسابقه سراشیبی در جزیره پیگی خوش آمدید!!! بله همانطور که کمپانی بازیسازی ریو مدت ها پیش اعلام کرده بود که روز ۱۱ دسامبر یعنی ۲۰ آذر ۱۳۹۲ بازی جدید و فوق العاده زیبای خود با نام Angry Birds Go! را روانه ی بازار خواهد کرد ؛ به نوعی به قول خودش وفا کرد و چند دقیقه پیش شاهد منتشر شدن بازی انگری بیرد گو در پلی استوری برای کاربران اندرویدی بودیم! بله این بار پرندگان خشمگین وارد مسابقات اتومبیلرانی می شوند ؛ در این بازی شما قادر خواهید بود که با هر پرنده ای مایلید وارد مسابقاتی شگفت انگیز و لذت بخش شوید، با پرندگانی با ویژگی های منحصر به فرد و خاص!

در مسیر حرکت شما انواع دستاوردها و سکه های مختلف برای جمع اوری وجود دارند که می توانید آن ها را جمع اوری کرده و هیجان بازی را دو چندان کنید! با سرعتی بالا حرکت کنید رقیبان خود را پس بزنید و برای پیروزی در مسابقات مختلف و رسیدن به کاپ قهرمانی تا می توانید تلاش کنید!

برخی از ویژگی های بازی Angry Birds Go! اندروید :

* مسابقات مختلف در جاده های متنوع !

* در دسترس بودن قدرت های ویژه برای از جاده خارج رقیبان

* بودن انواع حالت های مختلف برای بازی کردن توسط شما

* امکان ارتقای ماشین خود با کارهای مختلف برای افزایش قدرت

* دارا بودن گرافیک اچ دی خیره کننده به همراه صداگذاری هیجان انگیز

جاده های پر خطر، رقبای موذی و بدجنس، و قدرت های ویژه برای پشت سر گذاشتن خطرات و موانع بازی Angry Birds Go! همگی دست به دست هم داده اند تا تجربه ی بهترین بازی پرندگان عصبانی را در اندرویدفون شما به ارمغان بیاورند! هم اکنون می توانید با مراجعه به ادامه ی مطلب علاوه بر مشاهده ی عکس هایی از محیط بازی، آن را با یک کلیک دریافت نمایید..

تغییرات نسخه ی v1.6.1:

* اضافه شدن ویزگی های جدید کریسمس

* رفع اشکالات بازی و بهبود گرافیک

 

 

دانلود Angry Birds Go! - انگری بیرد از نوع ماشین سواری اندروید!

 



دانلود Exiles: Far Colony 2.18 – بازی اکشن تبعیدیان اندروید + دیتا

Exiles: Far Colony v2.18 – بازی اکشن و ماجراجویی تبعیدیان اندروید همراه دیتا – کاملا تست شده و آفلاین

Exiles: Far Colony – تبعیدیان: مستعمره دور یک بازی زیبا با گرافیک اچ دی در سبک بازی های اکشن، ماجراجویی و تیراندازی از استودیوی بازیسازی Crescent Moon Games خالق ازی هایی چون Shadow Blade، Neon Shadow، MIMPI 2d platformer، Clash of Puppets برای دستگاه های اندرویدی است که با قیمت ۶.۹۹ دلار در گوگل پلی عرضه شده است و به دلیل قیمت بالای خود استقبال خوبی از آن صورت نگرفته است و تنها چند مورد خرید را به خود داشته است. ای نبازی شما را به چشم اندار گسترده ای از سیارات دور خواهد برد تا به کشف اسرار آن ها بپردازید! داستان بازی از این قرار است که شما به سیاره ای دور منتقل شده اید که ظاهرا هیچ راه برگشتی وجود ندارد و باید به جنگ با دشمنان مختلف بروید و از جان خود محاظفت کنید! سوار انواع ربات های غول پیکر شوید و دشمنان پیش رو را سرنگون سازید. ماجراجویی ها و نبردهای شما در انواع مکان ها و محیط های مختلف صورت می پذیرد و انواع سلاح های قوی در اختیارتان قرار میگیرد… اگر به بازی های اکشن-ماجراجویی علاقه مندید پیشنهاد می دهیم به هیچ وجه بازی پیش رو را از دست ندهید.

برخی از ویزگی های بازی اکشن Exiles: Far Colony اندروید :

* کاوش دنیایی گسترده از معابد زیرزمینی، و غارها و غیره

* ماجراجویی در مستعمره بزرگ با منطقه های مختلف داخلی

* ۳ کلاس مختلف برای شخصیت با امکان انتخاب توسط شما

* امکان انتخاب یک شخصیت توسط بازیکن : مرد یا زن

* انواع زیادی از سلاح های مختلف برای استفاده با امکان ارتقا

* انواع موجودات بیگانه بزرگ برای مبارزه توسط شما

* گرافیک اچ دی به همراه صداگذاری مهیج و عالی

بازی Exiles: Far Colony هم اکنون در گوگل پلی دارای امتیاز ۵.۰ از ۵.۰ است که ما در فارسروید جدیدترین و آخرین نسخه ی عرضه شده ان را به همراه فایل دیتا و کاملا تست شده در اختیار شما قرار می دهیم که می توانید ان را با یک کلیک دریافت کنید.

نقد کلی بازی توسط فارسروید : بازی Exiles: Far Colony یک بازی عالی است به گونه ای که گرافیک و صداگذاری ان عالی می باشد و تنها مشکل ان کنترلرهای سختش می باشد که کنترل شخصیت کمی مشکل است و به طور کلی ارزش دانلود را دارد.

تغییرات نسخه ی v2.18 :

* اضافه شدن گزینه ای برای نگاه کردن به پشت

* بهینه سازی های مختلف و رفع مشکلات

 

دانلود Exiles: Far Colony - بازی اکشن تبعیدیان اندروید + دیتا

 



دانلود Farm Up 4.1 – بازی مزرعه داری و کشاورزی اچ دی اندروید + دیتا

Farm Up یکی از زیباترین، سرگرم کننده ترین و پرطرفدارترین بازی های سبک استراتژیک و مزرعه داری می باشد که نسخه های مختلف آن برای انواع سیستم عامل های مختلف از جمله ویندوز، آیفون، آندروید و … منتشر گردیده است! ما امروز قصد معرفی نسخه ی اندرویدی بازی فوق العاده زیبای Farm Up را داریم که در آن شما می بایستی به مدیریت و پرورش مزرعه های مختلف بپردازید و بتواند بیشترین بازده و سود را داشته باشید! داستان بازی را از زبان طراح اینگونه بیان می کنیم: “در سال ۱۹۳۰، زمانی که بحرانی سراسری در کشور رخ داده است و بیشتر کشاورزان وضع خوبی ندارند؛ در این میان زنی جوان و با اراده ی قوی با نام جنیفر یک مزرعه را از صاحبش که ورشکسته شده بود را خریده و مصمم است تا این مزرعه ی کم رونق را به یک مزرعه بزرگ تبدیل نماید! جنیفر در این بحران علاوه بر رونق بخشیدن به مزرعه ی خود به دوستانش نیز کمک می کند!

پس، در این بازی شما می توانید هر کاری که یک مزرعه دار واقعی انجام می دهد را انجام دهید و هر بذری را که مایلید بکارید و تجربه ی بهترین بازی استراتژیک کشاورزی را در تبلت و یا اسمارت فون خود به ارمغان بیاورید! شما باید با کاشت و برداشت انواع محصولات، اقتصاد را رونق ببخشید و برای به بدست آوردن سکه تلاش کنید!

برخی از ویژگی های بازی Farm Up اندروید :

* دارا بودن انواع انیمیشن های مختلف بسیار واقعی و اچ دی

* بودن انواع کارگرهای مختلف برای برداشت محصولات شما

* کشاورزی و مزرعه داری در انواع مکان های متنوع و کنار ساحل

* بودن انواع بذرهای مختلف برای کاشت و رونق بخشیدن به اقتصاد

* امکان پرورش انواع حیوانات اهلی از جمله گوسفند، شترمرغ و …

* امکان فروش محصولات به کشورهای همسایه برای افزایش درآمد

* بودن انواع ابزارهای مختلف از جمله قیچی، سطل و .. برای کارهای مختلف

* امکان دعوت از دوستان برای بازی کردن از طریق شبکه ی اجتماعی فیسبوک

* دارا بودن گرافیک اچ دی خیره کننده به همراه صداگذاری هیجان انگیز

بازی Farm Up به صورت رایگان عرضه شده است و تا به امروز بیش از ۱ میلیون بار از پلی استوری دریافت گردیده و دارای امتیاز ۴.۱ از ۵.۰ می باشد که ما امروز در فارسروید اخرین نسخه ی آن را به همراه فایل دیتا برای شما قرار داده ایم .. برای مشاهده ی تصاویری از بازی و تریلری از آن با ما همراه باشید ..

تغییرات نسخه ی v4.1: (درخواستی کاربران)

* اضافه شدن ویزگی های جدید کریسمس

* رفع اشکالات و بهبود گرافیک بازی

 

دانلود Farm Up - بازی مزرعه داری و کشاورزی اچ دی اندروید + دیتا

 



دانلود Fairy Farm 2.5.6 – بازی مزرعه داری پری مزرعه اندروید!

Fairy Farm 2.5.6 – بازی استراتژی مزرعه داری و کشاورزی اندروید همراه فایل دیتا – آفلاین

Fairy Farm – پری مزرعه یک بازی فوق العاده زیبا و سرگرم کننده در سبک بازی های مزرعه داری و استراتژیکی از استودیوی بازیسازی Game Garden دقیقا شبیه به بازی پرطرفدار Hay Day مخصوص سیستم عامل اندروید است که با میلیون ها دانلود از گوگل پلی در صدر برترین بازی های استراتژیکی قرار دارد و دارای امتیاز ۴.۴ از ۵.۰ است که نشان دهنده ی محبوبیت آن نزد کاربران اندرویدیست. در این بازی شما در نقش یک بازیکن باید به مزرعه داری مشغول شوید و با کشت محصول، پرورش حیوانات و کارهای دیگر به جمع آوری پول بپردازید و با بدست آوردن پول مزرعه ی خودتان را گسترش دهید و تجربه ی بهترین بازی استراتژی مزرعه داری را در اندرویدفون خود به ارمغان بیاورید.

بازی Fairy Farm دارای برتری ای عالی نسبت به بازی های مشابه است! حدس بزنید این برتری چیست؟! بله برتری این بازی نسبت به بازی های مشابه آفلاین بودن آن است یعنی بدون نیاز به اینترنت می توانید در هر مکان و زمانی به مزرعه داری بپردازید و ساعت ها خود را سرگرم سازید!

برخی از ویژگی های بازی مزرعه داری Fairy Farm اندروید:

* پرورش بیش از ۱۰۰ حیوان ناز و دوست داشتنی از جمله طاووس و اژدها

* کاشت و برداشت بیش از ۱۵۰ گیاه جادویی و درختان متعدد توسط بازیکن

* امکان زیباسازی و تزئین مزرعه خود با صدها اقلام مسحور و متعدد

* شامل انواع مأموریت های جالب و چالش برانگیز به همراه دستاوردهای متعدد

* استفاده از تجهیزات پیچیده به عنوان معجون برای انجام آزمایش های کیمیاگری

* پشتیبانی از زبان های نگلیسی، آلمانی، اسپانیایی و روسی

بازی Fairy Farm از زیباترین بازی های اندرویدیست که ما امروز در فارسروید جدیدترین نسخه ی ان را به همراه نسخه ی مود شده در اختیار شما قرار می دهیم و امیدواریم از آن لذت ببرید.

تغییرات نسخه ی v2.5.6 :

* اضافه شدن : ۴ new flower eternal

* اضافه شدن : – Nonearthly Crafts: try them all

* اضافه شدن : Legendary Event

* ماجراهای حماسی جدید در انتظار شما هستند

 

دانلود Fairy Farm - بازی مزرعه داری پری مزرعه اندروید!

 



دانلود Top Eleven 2.36 – بازی پرطرفدار مربی فوتبال اندروید – آنلاین

Top Eleven Be a Soccer Manager v2.36 – بازی پرطرفدار مربی فوتبال برای اندروید – نسخه جدید

Top Eleven یک بازی فوق العاده زیبا و هیجان انگیز در سبک بازی های ورزشی محصولی از استودیوی بازیسازی Nordeus مخصوص سیستم عامل اندروید می باشد که با بیش از ۵۰ میلیون بازیکن از سراسر دنیا از برترین و پرطرفدارترین بازی های موجود در گوگل پلی به شمار می رود! اگر از افرادی هستید که بسیار علاقه مند به فوتبال هستید و مدت زمان زیادی از وقت خود را صرف مشاهده ی بازی های فوتبال می کنید و از نحوه ی مربیگری تیم محبوبتان ناراضی هستید و با خود می گویید که اگر من مربی این تیم بودم فلان کار را میکردم [!] بله خودتان را آماده کنید، رویای شما به حقیقت پیوست و در Top Eleven شما می توانید مربیگری تیم محبوبتان را به دست بگیرید و هرجور که مایلید تیم را Coach کنید!

اکثر عملیات و کارهایی را که در دنیای وافعی فوتبال یک مربی بر عهده دارد در بازی فوق شبیه سازی شده و بازیکن را وارد دنیای هیجان انگیز مربیگری می کند! تنظیم ترکیب تیم، انتخاب رنگ و ظاهر لباس بازیکنان، خرید و فروش بازیکن تنها بخشی از وظایفی هستند که به عنوان مربی در بازی Top Eleven می بایستی به انجام برسانید. از طرفی بیش از ۸۰ کشور و تیم در بازی Top Eleven گنجانده شده است و کاربر مختار است تا یکی را به عنوان تیم اصلی برگزیند و با دیگر کاربران در فضای اینترنت به رقابتی سالم مشغول شود و ساعت ها خود را سرگرم سازد!

برخی از ویژگی های بازی ورزشی Top Eleven اندروید:

* ارسال و دریافت هدیه با کارهایی همچون حمایت از دوستان با مهارت ها و امتیازها

* امکان بازی با دوستان و به چالش کشیدن آن ها با بازی های دوستانه و مهیج

* خرید و فروش بازیکن برای افزایش قدرت و یا بودجه ی باشگاه با شرکت در مزایده ها

* خرید اقلام رسمی باشگاه همچون لباس و نمادهای برجسته توسط بازیکن و شما

* ساخت و ارتقاء ورزشگاه با ساخت یک استادیوم و وارد کردن بازیکنان خود به آن

* فروش این بازیکنان در بالا، و یا کسانی که شما در رسیدن به بالای صفحه به شما کمک !

* سفارشی سازی کامل تیم با انتخاب نام باشگاه خود، مدل لباس، نام بازیکن ها و حتی سفارشی کردن ملیت

* پشتیبانی از ۳۵ زبان زنده دنیا از جمله انگلیسی، عربی، فرانسوی، آلمانی، اسپانیایی و غیره

بازی Top Eleven هم اکنون در مارکت اندروید دارای امتیاز ۴.۵ از ۵.۰ می باشد که ما امروز در فارسروید جدیدترین ورژن ان را (یعنی ۲.۳۳) به صورت لینک مستقیم در اختیار شما قرار می دهیم.

توجه داشته باشید که : بازی Top Eleven به صورت آنلاین صورت می پذیرد و با اینترنت سیمکارت های ایرانسل و همراه اول نیز کار می کند.

تغییرات نسخه ی v2.36:

* اضافه شدن ویژگی های جدید

* رفع اشکالات و بهبود عملکرد

 

دانلود Top Eleven - بازی پرطرفدار مربی فوتبال اندروید - آنلاین



دانلود Run Forrest Run 1.3.1 – بازی بدو فارست اندروید !

بازی دوی زیبا Run Forrest Run v1.3.1 + Unlimited Coins/Cakes/Ad-Free اندروید – نسخه معمولی + مود شده

Run Forrest Run یک بازی جدید و سرگرم کننده در سبک بازی های اکشن و دوندگی از استودیوی GeneraMobile برای اندروید است که دقیقا شبیه به بازی معروف و پرطرفدار Subway Surfers طراحی گردیده است و می توان گفت نمونه ی کپی از این بازی معروف می باشد! این بازی که بر اساس فیلم Forrest Gump طراحی شده است شما را در نقش شخصیت دوست داشتنی بازی قرار می دهد که باید با فرار کردن از روی موانع پیش رو بگذرید و با چپ و راست رفتن مانع از برخورد با ماشین ها و وسایل نقلیه ای که از سمت جلو به سمت شما می آیند بشوید! در طول مسیر حرکت شما انواع آیتم های مختلف + سکه هایی وجود دارد که با آیتم ها می توانید سرعت خود را افزایش دهید و هیجان را دو چندان کنید و با سکه ها به خرید تجهیزات برای شخصیت بپردازید!

اگر از طرفداران بازی ماموران مترو هستید و دوست دارید تنوعی در این بازی داشته باشید می توانید بازی Run Forrest Run را امتحان کنید ؛ ناگفته نماند که از این بازی استقبال خوبی صورت نگرفته است!

برخی از ویژگی های بازی Run Forrest Run اندروید :

* بازی و دویدن در بیش از ۶۶ مسیرهای مختلف آلاباما

* لمس صفحه ی نمایش برای جلوگیری از برخورد به موانع

* بودن انواع قدرت های یو پی اس برای جمع آوری کردن

* پرواز بر فراز آسمان با هواپیمای موجود در بازی

* شامل انواع موانع مختلف وسایل نقلیه و غیره برای بازداشتن شما

* امکان رقابت با دوستان و دیگر کاربران جهانی به صورت آنلاین

* بهینه شده برای همه تبلت ها و گوشی های اندرویدی

بازی Run Forrest Run به صورت رایگان عرضه شده که ما امروز در فارسروید جدیدترین نسخه ی ان را به همراه نسخه مود شده در اختیار شما قرار می دهیم.

توجه داشته باشید که : در نسخه ی معمولی شما باید با زحت خود سکه و پول به دست بیاورید و اما در نسخه ی مود شده سکه و پول بی نهایت در اختیار دارید! :)

تغییرات نسخه ی v1.3.1 :

* رفع مشکلات بازی و بهبود گرافیک

 

دانلود Run Forrest Run - بازی دوندگی در جنگل اندروید


دانلود Fishing Superstars: Season 2 2.5.0 – بازی ماهیگیری اندروید

Fishing Superstars: Season 2 – ستاره های ماهیگیری : فصل ۲ یک بازی جدید و فوق العاده زیبای دیگر از سری بازی های فیشینگ سوپراستار از استودیوی بازیسازی GAMEVIL مخصوص سیستم عامل اندروید می باشد که با بیش از ۵۰ میلیون دریافت از گوگل پلی در صدر برترین و بهترین بازی های سبک Sports قرار دارد! در این بازی شما به عنوان یک بازیکن به انواع دریاچه های مناطق مختلف دنیا سفر می کنید و با صید ماهی های متنوع به جمع آوری امتیاز پرداخته و با دیگر کاربران جهان بر سر این موضوع که چه کسی در ماهیگیری برترین است و بیشترین صید را انجام می دهد رقابت کنید!

بازی نسبت به حجم کم خود دارای گرافیکی عالی و صداگذاری مهیج است و هزاران کاربر در مورد نقد بازی به خوبی یاد کرده اند و ما امروز در فارسروید مثل همیشه پیش قدم شده ایم و آن را برای شما آماده و معرفی نموده ایم.

برخی از ویژگی های بازی ماهیگیری Fishing Superstars: Season 2 اندروید:

* واکش نشان دادن دستگاه نسبت به محیط برای تجربه یک بازی ماهیگیری واقعی!

* ماهیگیری در انواع و اقسام مناطق عجیب و غریب از سراسر دنیا

* صید صدها مورد از انواع مختلف ماهی ها و قرار دادن آن ها در آکواریوم برای پرورش!

* در دسترس بودن طیف گسترده ای از لوازم ماهیگیری برای خرید و استفاده در هنگام صید

* رقابت در برابر دیگر کاربران سراسر دنیا بر سر موضوع بهترین و بزرگترین ماهیگیر دنیا !؟

بازی ماهیگیری هیجان انگیز Fishing Superstars: Season 2 هم اکنون در مارکت اندروید دارای امتیاز ۴.۴ از ۵.۰ می باشد که ما امروز در فارسروید آن را در اختیار شما قرار می دهیم که امیدواریم مورد پسندتان واقع گردد…

تغییرات نسخه ی v2.5.0:

* اضافه شدن ویژگی های زمستان

* رفع مشکلات بازی و بهبود عملکرد

 

دانلود Fishing Superstars: Season 2 - بازی ماهیگیری اندروید

 



ليست صفحات
تعداد صفحات : 34
.

این سایت را در گوگل محبوب کنید:

by:Ketabline