دانلود Jungle Heat 1.8.1 – بازی پرطرفدار فرماندهی حرارت جنگل اندروید

تبلیغات

دانلود Jungle Heat 1.8.1 – بازی پرطرفدار فرماندهی حرارت جنگل اندروید

جدیدترین نسخه ی بازی معروف Jungle Heat برای اندروید – آپدیت ۲۸ نوامبر ۲۰۱۴ فقط در فارسروید

Jungle Heat به فارسی (جنگل حرارت) بازی جدید، فوق العاده زیبا و پرطرفدار در سبک بازی های استراتژیک و فرماندهی برای سیستم عامل اندروید می باشد که شما را به جنگل های گرمسیری که سرشار از مواد با ارزشی مثل نفت، چوب و طلا می باشد، دعوت می کند. این مواد با ارزش را غارتگران و دزدان دریایی برای خود می برند و شما می بایستی که جلوی آن ها ایستاده و منبعتان را از آن ها پس بگیرید. شما باید پایگاه یک ارتش را وسط جنگل بنا کنید، مقابل دیگر بازیکنان بجنگید، پایگاه‌های آنان را نابود کنید و جواهرات به غارت رفته را بازگردانید. شما باید برای پایگاه خود، برنامه ریزی دقیق و منظمی را انجام دهید و به مرور سربازان و ساختمان های خود را ارتقا دهید و با شکست دادن دشمنان تجربه ی بهترین بازی دفاعی را در اندرویدفون خود به ارمغان بیاورید.

این بازی رایگان با دارا بودن امتیاز ۴.۷ از ۵ در پلی استوری از برترین و پرطرفدارترین بازی های دفاعی اندروید به شمار می رود و آن را به همه ی دوستداران بازی های آرکید و اکشن پیشنهاد می دهیم.

برخی از ویژگی های بازی Jungle Heat اندروید :

* امکان ارتقاء ساختمان و سربازان برای افزایش قدرت

* امکان ساخت و ایجاد پایگاه قدرتمند با ابزارهای مختلف

* بازی در میان جنگل هایی فوق العاده زیبا و واقعــی

* ایجاد ابزارهای جنگی مختلف برای شلیک به سمت دشمن

* دارا بودن گرافیک رنگارنگ اچ دی و خیره کننده

* پهش موسیقی هایی شگفت انگیز در فضای گرمسیری جنگل

* امکان بازی به صورت آنلاین و با کاربران دیگر برای کسب امتیاز

* دارا بودن گیم پلی اعتیاد آور + نصب سریع و آسان

بازی فوق العاده زیبای Jungle Heat برای تمام سنین می تواند هیجان انگیز و جالب توجه باشید ؛ ما امروز در فارسروید جدیدترین نسخه ی این بازی بسیار زیبا را برای شما کاربران همیشگی قرار داده ایم و امیدواریم موردپسندتان واقع گردد…

توجه داشته باشید که : بازی Jungle Heat آنلاین است و برای اجرا به اینترنت نیاز دارد.

تغییرات نسخه ی v1.8.1:

* اضافه شدن ویژگی های جدید

* رفع مشکلات بازی و بهبود گرافیک

 

دانلود Jungle Heat - بازی پرطرفدار فرماندهی حرارت جنگل اندروید

 



دانلود Throne Rush 3.1.0 – بازی استراتژی یورش تاج و تخت اندروید!

بازی استراتژیک آنلاین Throne Rush v3.1.0 اندروید با ده میلیون بازیکن از سراسر جهان – شبیه به جنگ های صلیبی

Throne Rush – یورش تاچ و تخت یک بازی جدید و فوق العاده زیبا در سبک بازی های استراتژی آنلاین از استودیوی بازیسازی NEXTERS LIMITED مخصوص سیستم عامل اندروید می باشد که با بیش از ۱۰ میلیون بازیکن از سراسر جهان از پرطرفدارترین بازی های استراتژی آنلاین اندرویدی به شمار می رود. اگر از افرادی هستید که به بازی های استراتژی علاقه مندید بدون شک بازی کم نظیر جنگ های صلیبی را می شناسید ؛ بازی ای که در آن می بایستی با مدیریت نیروها و منابع به جنگ با دشمنان بپردازید ؛ در بازی Throne Rush نیز شما باید با مدیریت نیروها ارتشی قدرتمند را بسازید و به دشمنان که بازیکنان آنلاین واقعی از سراسر جهان هستند بتازید! در این بازی شما باید با انواع ابزارهای متعدد در دسترس قلعه ای قدرتمند را بسازید و آن را رفته رفته مستحکم تر و نفوذناپذیر تر کنید و با اماده سازی نیروها به دشمنان حمله کنید و با به غارت بردن منابع ان ها به قدرت خودتان بیفزایید.

بازی Throne Rush را به همه ی کاربران دوستدار بازی های استراتژی اندرویدی همچون کلش آو کلینز پیشنهاد می دهیم و بدون شک ساعت ها شما را سرگرم خواهد ساخت.

برخی از ویژگی های بازی استراتژی Throne Rush اندروید :

* ساخت ارتشی قدرتمند و وسیع از انواع نیروها

* در دسترس قرار گرفتن انواع ابزارهای ساخت قلعه

* نبرد به نیروها و دشمنان دیگر برای به غارت بردن منابع

* استقرار انواع سربازها و فرماندهان برای دفاع از قلعه

بازی Throne Rush هم اکنون در گوگل پلی دارای امتیاز ۴.۴ از ۵.۰ از پرطرفدارترین بازی های اندرویدی بوده و تا به امروز چندین بار توسط کاربران عزیز فارسرویدی درخواست داده شده بود که تصمیم گرفتیم نسخه ی جدید ان را به عنوان اولین وبسایت ایرانی در اختیار شما قرار دهیم.

توجه داشته باشید که: بازی Throne Rush به صورت آنلاین است و برای بازی کردن اتصال اینترنت مورد نیاز می باشد – این اتصال می تواند از طریق سیمکارت های ایرانسل و همراه اول فراهم گردد.

تغییرات نسخه ی v3.1.0:

* اضافه شدن ویژگی های جدید

* رفع مشکلات بازی و بهبود های متعدد

 

دانلود Throne Rush - بازی استراتژی یورش تاج و تخت اندروید!

 

 

 



دانلود Happy Farm:Candy Day 2.7.0 – بازی مزرعه شادی اندروید !

Happy Farm: Candy Day – مزرعه شادی: روز آب نبات یک بازی آنلاین فوق العاده زیبا و هیجان انگیز با گرافیک اچ دی در سبک بازی های استراتژیک محصولی از استودیوی بازیسازی Empire Games مخصوص سیستم عامل اندروید می باشد که شما را به مکان هایی بسیار سرگرم کننده برای جمع آوری حیوانات دوست داشتنی، کشت محصولات و ساخت یک مزرعه برای رقابت با دوستان و دیگر کاربران جهانی دعوت می نماید! در این بازی انواع و اقسام تجهیزات و حیوانات مختلف برای ایجاد زیباترین و پرمحصول ترین مزرعه در دسترس شما قرار می گیرد که در ان شما می توانید با دیگر کاربران جهانی به رقابت پرداخته و یا با ادد کردن دوستان از طریق آی دی کد به رد و بدل کردن کادو و تجهیزات بپردازید!

اگر دوست دارید تجربه ای فوق العاده از بازی های کشاوری را در اسمارت فون و یا تبلت اندرویدی خود به ارمغان بیاورید بازی Happy Farm: Candy Day را به شما پیشنهاد می دهیم که با ان می توانید مزرعه ی رویایی خودتان را بسازید و ساعت ها خود را سرگرم سازید.

برخی از ویژگی های بازی استراتژیک Happy Farm: Candy Day اندروید:

* شامل بودن طیف گسترده ای از حیوانات برای پرورش توسط بازیکن

* امکان کشت انواع محصولات کشاورزی برای تغذیه حیوانات دوست داشتنی بازی

* امکان ساخت و ایجاد حیوانی جدید با کمک دوستان و خانواده خود!

* امکان ارسال تجهیزات و یا کادوهای دلخواه برای دوستان توسط بازیکن

* پشتیبانی از شبکه ی اجتماعی محبوب فیسبوک برای پیدا کردن سریع دوستان!

* پشتیبانی از بیش از ۲۰ زبان زنده دینا از جمله از جمله انگلیسی، آلمانی، روسی، چینی و غیره

بازی Happy Farm: Candy Day با بیش از ۵۰ میلیون دانلود از گوگل پلی دارای امتیاز ۴.۲ از ۵.۰ می باشد و از برترین و پرطرفدارترین بازی های اندرویدی به شمار می رود که ما امروز در فارسروید آن را به صورت رایگان و با لینک مستقیم در اختیار شما قرار می دهیم.

توجه داشته باشید که: بازی سرگرم کننده ی Happy Farm: Candy Day بدون ردخور به اتصال اینترنت نیاز دارد و با اینترنت سیم کارت های همراه اول و ایرانسل نیز می توانید بازی را آغاز کنید!

تغییرات نسخه ی v2.7.0:

* اضاقه شدن سطح ها و ویژگی های جدید

* رفع مشکلات بازی و بهبود عملکرد

 

دانلود Happy Farm: Candy Day - بازی مزرعه شادی اندروید !

 



دانلود Blitz Brigade – Online FPS fun 1.5.1d – بازی جنگی چند نفره آنلاین گیم لافت اندروید + دیتا

بازی گرافیکی خارق العاده آنلاین Blitz Brigade – Online FPS fun v1.5.1d گیملافت آندروید + دیتا + تریلر (نسخه گوگل پلی – تست شده و سالم) آپدیت جدید ۲۳ نوامبر – November 23, 2014

Blitz Brigade – Online FPS fun از زیباترین، گرافیکی ترین و سرگرم کننده ترین بازی های اکشن و جنگی محصولی از استودیوی بازیسازی پرآوازه ی گیم لافت برای سیستم عامل اندروید می باشد که شما را به جنگ هایی واقعا هیجان انگیز و چند نفره دعوت می نماید! این بازی با دارا بودن سبک FPS (تیراندازی اول شخص) از برترین و پرطرفدارترین بازی های آنلاین اندرویدی به شمار می رود که در آن شما در نقش یکی از پنج جنگجوی ماهر قرار خواهید گرفت و می بایستی با سایر بازیکنان تیم تشکیل می دهید تا بتوانید دشمنان خود را یکی پس از دیگری از بین ببرید و ساعت ها خود را سرگرم سازید.

امکان بازی با ۱۲ بازیکن برای تجربه بهترین نبرد آنلاین،  دارا بودن پنج کلاس مختلف (سرباز، تیرانداز، پزشک، تک تیرانداز و نفوذی)، کنترل میدان نبرد در حالت سلطه، استفاده از سه وسیله نقلیه مختلف برای برتری تاکتیکی در جنگ، جنگ با بیش از ۱۰۰ نوع اسلحه در هر سطح، طعنه زدن ها و متلک انداختن های جالب و منحصر بفرد برای هر کاراکتر و چت صوتی همگی دست به دست هم داده اند تا تجربه ی بهترین بازی اکشن آنلاین را در اندرویدفون شما به ارمغان بیاورند!

برخی از ویژگی های بازی تیراندازی Blitz Brigade – Online FPS fun اندروید :

* امکان بازی به صورت آنلاین با ۱۲ نفر از کاربران مختلف

* دارا بودن پنج کلاس مختلف سرباز، تیرانداز، پزشک، تک تیرانداز و نفوذی

* استفاده از ۳ وسیله نقلیه ی مختلف برای استفاده تاکتیکی در نبرد توسط بازیکن

* در دسترس و اختیار قرار گرفتن بیش از ۱۰۰ نوع اسلحه در هر سطح

* شامل بودن ۱۲۰ ماموریت واقعا چالش برانگیز و بسیار متنوع برای پیش بردن

* چت صوتی برای در اختیار قرار دادن برنامه ها به یاران خود در نبرد

* متلک ها و عبارات منحصر به فرد برای هر یک از شخصیت های موجود در بازی

* دارا بودن گرافیک اچ دی خیره کننده به همراه صداگذاری هیجان انگیز و منحصر به فرد

بازی Blitz Brigade – Online FPS fun به صورت رایگان توسط گیم لافت عرضه شده و دارای امتیاز ۴.۳ از ۵.۰ می باشد که ما امروز در فارسروید آن را به صورت رایگان به همراه فایل دیتا در اختیار شما قرار می دهیم.

توجه داشته باشید که : این بازی برای اجرا به گذر از تحریم و اینترنت نیاز دارد .

تغییرات نسخه ی v1.5.1d :

* رفع باگ ها و بهبود گرافیک بازی

 

 

دانلود Blitz Brigade - Online FPS fun - بازی جنگی چند نفره آنلاین گیم لافت اندروید + دیتا



دانلود Mark of the Dragon 1.1.5 – بازی استراتژی اندروید!

Mark of the Dragon v1.1.5 – بازی استراتژیک فوق العاده زیبای نبرد اژدهاها اندروید همراه دیتا از استودیوی بازیسازی معروف GAMEVIL – آنلاین آپدیت جدید ۲۶ نوامبر – November 26, 2014

Mark of the Dragon یک بازی جدید با گرافیک خیره کننده اچ دی در سبک بازی های استراتژی همانند کلش آف کلنز، کستل کلش، کلش آف لرد و … برای دستگاه های اندرویدی است که توسط استودیوی بازیسازی معروف GAMEVIL برای اندروید عرضه شده است و مثل همیشه شاهد منتشر شدن سریع ان در فارسروید هستید! در این بازی شما به عنوان یک بازیکن مدیریت نیروهایی از اژدها ها را بر عهده می گیرید و باید با ساخت یک قلمرو مستحکم تمام تلاش خود را به کار بگیرید و از سرزمین و جان خود محافظت کنید و با پیروزی در جنگ ها به عنوان قدرتمندترین فرمانده استراتژیست انتخاب شوید! اگر به بازی های استراتژی علاقه مندید به هیچ وجه این بازی را از دست ندهید چرا که تجربه ی پرواز با اژدهاهای منحصر به فرد برای نبردهایی نفس گیر بسیار چالش برانگیز است!

برخی از ویژگی های بازی استراتژی Mark of the Dragon اندروید :

* جمع آوری انواع اژدها با مهارت های منحصر به فرد و تجربه هیجان پرواز

* پرورش اژدهاهای قدرتمند و سوار شدن بر آن ها برای تسخیر دشمنان خود در جنگ های استراتژیک!

* نبرد با دیگر بازیکنان آنلاین سراسر جهان برای ب غارت بردن منابع، افتخار و حتی تخم مرغ اژدها!

* ساخت سرزمین دفاعی خود برای حفاظت از پادشاهی از تهاجم دیگر بازیکنان آنلاین جهانی

* امکان متحد شدن دوستان برای ایجاد یک تیم و یا گروه قدرتمند منحصر به فرد

* شامل بیش از ۷۰ هدف مختلف با چالش های روزانه ی منحصر به فرد و بی نظیــر

* حالت داستان برای برای تبدیل شدن به بهترین victor of an epic campaign!

بازی Mark of the Dragon هم اکنون در گوگل پلی دارای امتیاز ۳.۹ از ۵.۰ است که ما در فارسروید جدیدترین و اخرین نسخه ی ان را به عنوان اولین وبسایت ایرانی معرفی و به صورت کاملا رایگان در اختیار شما کاربران عزیز قرار می دهیم.

توجه داشته باشید که : بازی Mark of the Dragon آنلاین است – برای اجرا اینترنت مورد نیاز می باشد و با اینترنت سیمکارت های ایرانسل و همراه اول نیز کار می کند.

تغییرات نسخه ی v1.1.5 :

* رفع باگ های مختلف و بهبود گرافیک برای تجربه بهتر بازی

 

دانلود Mark of the Dragon - بازی استراتژی اندروید!

 



دانلود Little Empire 1.20.0.1 – بازی محبوب پادشاه کوچک اندروید

Little Empire v1.20.0.1 – بازی پرطرفدار و فوق العاده زیبای پادشاه کوچک اندروید – نسخه جدید برای اولین بار در سطح وب آپدیت جدید ۲۶ نوامبر – November 26, 2014

Little Empire بازی فوق العاده زیبا و سرگرم کننده برای اندروید است که در آن شما فرمانروایی قلمرویی را در دست می گیرید و تمام تلاش خود را برای هر چه قدرتمندتر شدن قلمرو به کار می گیرید و نیروهای خود را قوی تر و بیشتر می کنید تا در مبارزه با دشمنانتان پیروز شوید . در بازی فوق دشمنان هر لحظه ممکن است به شما حمله کنند ، پس باید از قلعه محافظت کرده و در زمان مناسب سپاه خود را برای حمله به دشمن بفرستید. بازی Little Empire دارای ۲۶۳ مرحله ی چالش برانگیز است که ساعت ها شما را سرگرم خود خواهد کرد .

برخی از ویژگی های بازی Little Empire اندروید :

* دارا بودن گرافیک کاملا سه بعدی با کیفیت عالی

* در اختیار قرار دادن امکانات تشکیل بی نهایت

* امکان انتخاب قهرمانان منحصر به فرد توسط کاربر

* تکنولوژی انیمیشن اسکلتی ، افق جدید برای بازی های تلفن همراه

* در اختیار قرار دادن انواع تجهیزات و امکانات

* رایگان بودن و نداشت تبلیغات اضافی و آزار دهنده

ما در فارسروید آخرین و جدیدترین ورژن منتشر شده ی بازی فوق العاده زیبا و پرطرفدار Little Empire را برای شما آماده کرده ایم که با یک کلیک می توانید آن را از ادامه ی مطلب دریافت کنید .

توجه داشته باشید که : در صورت منتشر شدن نسخه ی جدید بازی ؛ نسخه ی قبلی از کار خواهد افتاد – پس برای دانلود جدیدترین نسخه ی بازی این صفحه از فارسروید را مدنظر داشته باشید.

تغییرات نسخه ی v1.20.0.1:

* اضافه شدن نقشه ها و ایتم های جدید

* رفع مشکلات بازی و بهبود عملکرد

 

Little Empire Android

 



دانلود Age of Warring Empire 2.3.48 – بازی آنلاین پرطرفدار اندروید!

بازی استراتژیک گرافیکی آنلاین Age of Warring Empire v2.3.48 اندروید + تریلر – درخواستی کاربران

Age of Warring Empire – عصر جنگ های امپراطوری یک بازی پرطرفدار با بیش از ۱۰ میلیون بازیکن از سراسر جهان در سبک بازی های استراتژیک و نقش آفرینی از استودیوی بازیسازی Silent Ocean مخصوص سیستم عامل اندروید می باشد که در آن شما به عنوان فرمانده ی یک سرزمین می توانید به صورت دلخواه قلمروی خودتان را بسازید و با به کار گیری انواع سلاح های قدرتمند دشمنان خود را که بازیکنانی از جنس خودتان هستند را از بین ببرید.

در هنگام شروع بازی قلعه ای ضعیف با وضعیتی آشفته به شما تحویل داده شده است  و وظیفه ی شما رسیدگی به تمامی بخش های آن خواهد بود و می بایستی با سرعت و دقت بالا قلمروی خودتان را بهبود ببخشید. انواع دشمنان مختلف در همان وضع آشفته به شما حمله می کنند و شما باید با استراتژی های خودتان آن را شکست دهید و به جمع آوری پول بپردازید! شما با کمک پول های بدست آمده می توانید آیتم های جدید را خریداری و قدرت خودتان را چند برابر نمایید.

برخی از ویژگی های بازی استراتژیک آنلاین Age of Warring Empire اندروید:

* ساخت قلمروی اختصاصی خود و نبرد برای تسخیر قلمروی دشمنان

* استخدام سربازان و فرماندهانی قدرتمند از یونان باستان، روم و پارس!

* شامل تعداد زیادی از قهرمانان با قدرت ها و مهارت های منحصر به فرد

* امکان ارتقای لباس ها و زره پوش های قهرمانان و قدرتمندسازی آن ها

* دارا بودن گرافیک اچ دی خیره کننده و رنگارنگ + صداگذاری هیجان انگیـز

بازی Age of Warring Empire با ده ها میلیون بازیکن از سراسر دنیا دارای امتیاز ۴.۴ از ۵.۰ می باشد که ما امروز در فارسروید جدیدترین نسخه ی آن را به عنوان اولین وبسایت ایرانی در اختیار شما قرار می دهیم.

توجه داشته باشید که: بازی Age of Warring Empire به صورت آنلاین صورت می پذیرد و برای بازی کردن اتصال اینترنت مورد نیاز است و این اتصال می تواند توسط سیمکارت های ایرانسل، همراه اول و تالیا صورت بپذیرد.

تغییرات نسخه ی v2.3.48:

* اضافه شدن ویژگی های جدید

* رفع مشکلات و بهبود گرافیک بازی

 

دانلود Age of Warring Empire - بازی آنلاین پرطرفدار اندروید!

 



ليست صفحات
تعداد صفحات : 12
.

این سایت را در گوگل محبوب کنید:

by:Ketabline