دانلود Darkness Reborn 1.0.5 – بازی تولد تاریکی اندروید + دیتا

تبلیغات

دانلود Darkness Reborn 1.0.5 – بازی تولد تاریکی اندروید + دیتا

Dark Avenger II: Darkness Reborn v1.0.5 – بازی شگفت انگیز تولد تاریکی با سبک پرطرفدار MORPG برای اندروید همراه دیتا + تریلر نسخه ی دوم بازی فوق العاده زیبای Dark Avenger برای اولین بار در فارسروید بازی آنلاین است و مسیر دیتا Android/data می باشد

Darkness Reborn نسخه ی دوم از بازی فوق العاده زیبا و شگفت انگیز Dark Avenger از استودیوی بازیسازی GAMEVIL برای دستگاه های اندرویدیست که نسخه ی اول آن چند ساعت پیش به صورت رایگان در مارکت اندروید عرضه گردید و تصمیم گرفتیم مثل همیشه پیش قدم شویم و آن را حضور کاربران دوستدار بازی های اکشن و آر پی جی معرفی نماییم! داستان بازی همانند نسخه ی پیشین است به گونه ای که شیطان از خواب بیدار می شود و تاریکی ها و ظلم و ستم فزونی می یابد. در بازی تاریکی همه جا را فرا گرفته و ظلم و ستم بیداد می کند و شما باید قهرمانان خود را آماده نبرد کنید و آن ها را به جنگ با شیطان بفرستید! بله … باید به صورت مداوم با آن ها تمرین کنید تا قدرتمند شوند و اجازه ندهید تا اهریمن بر زمین تسلط پیدا کند! این بازی یکی از بهترین و گرافیکی ترین بازی های ترسناک اندرویدی می باشد که اگر علاقه مند به بازی ترسناک هستید، بی هیچ شکی این بازی برایتان لذت بخش خواهد بود. باید دقت داشته باشید که شیطان در همه جا وجود دارد و ممکن است در هر لحظه به شما آسیب برساند. پس از هر پیروزی امتیاز کسب می کنید و به شما پاداش داده خواهد شد. همین الان گروه خود را بسازید و …!

برخی از ویژگی های بازی اکشن Darkness Reborn اندروید :

* امکان تشکیل یک تیم قدرتمند از قهرمانان برای شروع نبرد

* مبارزه در انواع مکان ها و محیط های واقعی و بی نظیر

* سفارشی سازی قهرمان خود با هزاران مورد از اقلام

* صدها مورد از دستاوردهای مختلف برای افزایش چالش

* دارا بودن گرافیک اچ دی به همراه صداگذاری هیجان انگیز

بازی Darkness Reborn هم اکنون در مارکت اندروید دارای امتیاز ۴.۴ از ۵.۰ است که ما در فارسروید نسخه ی اول آن را به عنوان اولین وبسایت ایرانی معرفی و به صورت کاملا رایگان به همراه فایل دیتا در اختیار شما قرار میدهیم و امیدواریم مورد پسندتان واقع گردد.

تغییرات نسخه ی v1.0.5 :

* رفع باگ های بازی و بهبود گرافیک

 

دانلود Darkness Reborn - بازی تولد تاریکی اندروید + دیتا

 



دانلود Clash of Lords 1.0.319 – بازی استراتژی جنگ پادشاهان اندروید

2015-11-02Clash of Lords به فارسی (برخورد پادشاهان) بازی جدید و بسیار زیبا با گرافیکی خارق العاده در سبک بازی های استراتژیک برای سیستم عامل اندروید می باشد که با نصب آن برروی اندرویدفونتان جنگ های پادشاهی را به ارمغان خواهید آورد. در این بازی شما باید با ایجاد یک امپراطوری قدرتمند و رهبری سربازان امپراطوری های دیگر را شکست داده و سرزمین ان ها را تصاحب گردانید.

شما باید با جمع اوری مواد معدنی مختلف سرمایه ی خود را افزایش داده و از سرمایه برای ارتقای بازی و خرید تجهیزات مختلف بهره ببرید و با قدرتی بیش از پیش همه ی امپراطوری ها را سرنگون سازید!

برخی از ویژگی های بازی Clash of Lords اندروید :

* بودن سربازان و تجهیزات مختلف برای جنگ

* بودن صدها دیوار، برج و ابزارهای مختلف برای ساخت سرزمین خود

* بودن صدها موجودات غیرطبیعی برای از بین بردن

* امکان بازی به صورت آنلاین و مقایسه امتیاز با کاربران دیگر

* گرافیک بالا و گیم پلی اعتیاد آور

بازی سرگرم کننده ی Clash of Lords علی رغم حجم بسیار کم و ناچیز خود دارای گرافیکی عالی می باشد و آن را به تمام کاربران دوستدار بازی های استراتژیکی پیشنهاد می دهیم که می توانید با مراجعه به ادامه ی مطلب این پست از فارسروید اخرین نسخه ی ان را دریافت کنید .

تغییرات نسخه ی v1.0.319:

* اضافه شدن ویژگی های جدید

* رفع مشکلات بازی و  بهبود گرافیک

 

دانلود .Clash of Lords - بازی استراتژی جنگ پادشاهان اندروید

 



دانلود Angry Birds Transformers 1.1.31 – بازی انگری بیرد اندروید!

Angry Birds Transformers v1.1.31 – بازی پرندگان خشمگین ترانسفورمر اندروید همراه دیتا – تست شده و آفلاین اپدیت جدید ۱۳ نوامبر – November 13, 2014

Angry Birds Transformers نسخه ی جدیدی از بازی معروف و پرطرفدار پرندگان عصبانی از استودیوی Rovio برای اندروید است که چند ساعت پیش به صورت کاملا رایگان در گوگل پلی عرضه گردید و تصمیم گرفتیم در سریع ترین زمان ممکن ان را معرفی نماییم. داستان بازی از این قرار است که ربات های بیگانه به سمت جزیره ی شما حمله کرده اند و باید جلوی ان ها بایستید و ان ها را ز بین ببرید! در نسخه ی جدید پرندگان عصبانی فکر نکنید که با شخصیت های جدید مواجه خواهید شد خیر ؛ بلکه دارای گیم پلی ای جدید با داستانی فوق العاده است که بدون شک برای بار دیگر شما دوستداران بازی های انگری بیرد را به وجد می اورد.

برخی از ویژگی های بازی Angry Birds Transformers اندروید :

* جمع اوری انواع قهرمانان مختلف با توانایی های خاص

* انواع مختلفی از وسایل نقلیه مختلف اتومبیل، کامیون، تانک و یا هواپیما

* دریافت سلاح های قوی تر و توانایی های جدید برای هر ترانسفورماتور!

* بازی در انواع محیط ها و مکان های مختلف و متنوع

* دارا بودن گرافیک اچ دی به همراه کنترلرهای عالی + صداگذاری مهیج

بازی Angry Birds Transformers هم اکنون در گوگل پلی دارای امتیاز ۴.۷ از ۵.۰ است که ما در فارسروید جدیدترین و اخرین نسخه ی ان را خدمت شما بازدیدکنندگان گرامی معرفی می کنیم و امیدواریم مورد پسندتان واقع گردد.

توجه داشته باشید که : بازی Angry Birds Transformers آفلاین است ولی برای برخی از ویژگی های بازی نیاز به اینترنت می باشد.

تغییرات نسخه ی v1.1.31 :

* اضافه شدن سلاح های جدید

* اضافه شدن ویزگی های جدید

* رفع مشکلات و بهبود گرافیک

 

دانلود Angry Birds Transformers - بازی انگری بیرد اندروید!

 



دانلود Contract Killer: Sniper 1.0.3 – بازی تک تیرانداز اندروید!

Contract Killer: Sniper V1.0.3 – بازی تیراندازی با گرافیک عالی اندروید – محصولی جدید از کمپانی GLU آپدیت جدید ۱۳ نوامبر – November 13, 2014

Contract Killer: Sniper بازی جدید و فوق العاده زیبا با گرافیک اچ دی در سبک بازی های تیراندازی و اکشن از کمپانی بازیسازی معروف GLU MOBILE برای اندروید است که نسخه اول آن چند ساعت قبل به صورت کاملا رایگان در پلی استور عرضه گردید و تصمیم گرفتیم مثل همیشه در سریع ترین زمان ممکن آن را خدمت شما کاربران معرفی نماییم! در این بازی شما در نقش یک قاتل حرفه ای عمل می کنید به گونه ای که باید به صورت پنهانی وارد مکان های مختلف شوید و انواع ماموریت های متعدد کشتن افراد را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید! شما باید اهداف مشخص شده را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید و ساعت ها خود را سرگرم سازید. اگر به بازی های تک تیرانداز علاقه مندید و دوست دارید یکی از بهترین و گرافیکی ترین بازی های این سبک را تجربه نمایید به هیچ وجه Contract Killer: Sniper را از دست ندهید.

برخی از ویژگی های بازی تک تیرانداز Contract Killer: Sniper اندروید :

* بیش از ۲۵۰ ماموریت و مبارزات با اهداف منحصر به فرد

* امکان رتقاء سلاح ها و دفاع از پایگاه اختصاصی خود

* امکان بازی به صورت PvP با دیگر کاربران آنلاین سراسر جهان

* انتخاب مسیر خود در ماموریت های داداه شده به شما

* انواع سلاح های قدرتمند و مخرب برای پیش بردن بازی

* دارا بودن گرافیک اچ دی به همراه صداگذاری بسیار عالی

بازی Contract Killer: Sniper هم اکنون در مارکت اندروید دارای امتیاز ۴.۳ از ۵.۰ است که ما در فارسروید ان را معرفی و به صورت کاملا تست شده، رایگان و سالم در اختیار شما قرار می دهیم و امیدواریم مورد پسندتان واقع گردد.

نقد کلی از بازی های کمپانی گلو موبایل : بازی های منتشر شده توسط کمپانی گلو علی رغم حجم بسیار کم خود دارای گرافیک اچ دی بسیار عالی است و بازی فوق نیز از این موضوع مستنثی نیست. این بازی علی رغم حجم کم خود (حدود ۷۰ مگابایت) بسیار عالی طراحی شده است.

تغییرات نسخه ی v1.0.3:

* رفع باگ های بازی و بهبود گرافیک

 

دانلود Contract Killer: Sniper - بازی تک تیرانداز اندروید!

 

 

 



دانلود THE DEAD: Beginning 1.15 – بازی ترسناک اندروید !

THE DEAD: Beginning v1.15 Mod – بازی ترسناک فوق العاده زیبای اندروید همراه دیتا
خود را برای تجربه ترسناک ترین بازی اندرویدی آماده سازید!
آپدیت جدید ۱۳ نوامبر – November 13, 2014

THE DEAD: Beginning یک بازی جدید با گرافیک اچ دی از استودیوی بازیسازی Kedoo Entertainment در سبک بازی های اکشن و ترسناک برای اندروید است که چند ساعت پیش به صورت رایگان در مارکت اندروید عرضه گردید و مثل همیشه تصمیم گرفتیم پیش قدم شویم و در اسرع وقت ان را خدمت شما کاربران همیشگی معرفی نماییم. این بازی شما ر ا به مکان هایی واقعا ترسناک و متنوع برای از بین بردن زامبی ها دعوت می کند! شما باید با سلاح های مختلفی که در اختیار دارید طیف گسترده ای زامبی ها را از بین ببرید و برای زنده ماندن خود تلاش کنید! امواجی از دشمنان و زامبی های ترسناک به سمت شما حمله ور می شوند که شما باید با چاقو، تفنگ و دیگر سلاح های مختلف ان ها را نابود کنید و نگذارید که شما را از پای در آورند! اگر به بازی های اکشن زامبی و ترسناک علاقه مندید به هیچ وجه بازی پیش رو را از دست ندهید.

برخی از ویژگی های بازی اکشن THE DEAD: Beginning اندروید :

* دارا بودن سیستم کنترل لمسی ۳D شگفت انگیز جدید

* در اختیار قرار دادن انواع مختلفی از سلاح های متعدد

* انواع مختلفی از آیتم های مختلف برای کمک به شما مثل نارنجک

* انواع ماموریت ها و سطوح مختلف برای پیش بردن

* طیف عظیمی از رئیسان و زامبی های مختلف برای از بین بردن

* صداگذاری واقعا ترسناک به همراه گیم پلی اعتیادآور

* گرافیک فول اچ دی طراحی شده بر اساس جدیدترین تکنولوژی ها

بد نیست که داستان بازی THE DEAD: Beginning را نیز بدانید! مرد جوان بازی ما برای پیدا کردن یک پناگاه امن به یک کابین در کوه پناه می آورد که به صورت کاملا اتفاقی زامبی ها به سمت این پناگاه هجوم می آورند و هم اکنون باید از دختر و همسر خود در مقابل ان ها محافظت نماید و …! ما امروز در فارسروید اولین نسخه ی عرضه شده ی بازی را معرفی و به صورت رایگان و با لینک مستقیم در اختیار شما قرار می دهیم.

تغییرات نسخه ی v1.15:

* رفع ده ها مشکل مختلف بازی و بهبود گرافیک برای تجربه بهترین بازی ترسناک اندرویدی!

 

دانلود THE DEAD: Beginning - بازی ترسناک اندروید !

 



دانلود Stay Alight® 1.5.0 – بازی مبارزه با میکروب ها اندروید + دیتا

Stay Alight® v1.5.0 – بازی فوق العاده زیبای مبارزه با میکروب ها اندروید – جدیدترین نسخه

Stay Alight HD یک بازی فوق العاده زیبا با گرافیک عالی در سبک بازی های اکشن و آرکید می باشد که بالاخره پس از مدت ها نسخه ی اندرویدی آن در پلی استوری برای کاربران علاقه مند به بازی های مبارزه با میکروب منتشر شد! در این بازی شما در نقش آقای لامپ می باشید که وظیفه ی شما تنها مبارزه با میکروب هاست! میکروب های سبز رنگ تمام سیاره را اسیر خود کرده اند و اکنون آقای لامپ می بایستی وجود این میکروب ها را از سیاره پاک کند.انواع سلاح های پرتابی و مهارت های تاکتیکی برای از بین بردن میکروب ها وجود دارد و شما باید وجود این موجودات را از سیاره پاک کنید. انواع دستاورد های جالب نیز در این بازی تعبیه شده اند تا با ان ها بتوانید جذابیت نابودسازی میکروب ها را افزایش دهید دستاوردهایی همچون یخ ، زلزله و اسپری! آیا شما نیز میتوانید با یاری آقای لامپ این سیاره ی آلوده را از وجود میکروب ها پاک کنید !؟

برخی از ویژگی های بازی Stay Alight HD اندروید :

* گرافیک عالی با کیفیت اچ دی و خیره کننده

* دارا بودن بیش از ۶۰ مرحله مختلف

* فیزیک واقع گرایانه

* تنظیمات منحصر به فرد (جهان میکرو)

* کیفیت صدای عالی و هیجان انگیز

بازی Stay Alight HD به صورت رایگان منتشر شده است که می توانید آن را از وبسایت خودتان ؛ فارسروید ؛ با لینک مستقیم دریافت کنید و برای مبارزه با میکروب ها پا درسیاره ای ناشناخته بگذارید!

توجه داشته باشید که : بازی برای اجرای اولیه به اینترنت نیاز دارد.

تغییرات نسخه ی  v1.5.0 :

* رفع مشکلات مربوط به اجرای بازی ها در برخی از دستگاه ها

 

دانلود Stay Alight HD - بازی مبارزه با میکروب ها اندروید + دیتا

 



دانلود République 3.0 – بازی اکشن ریپابلیکو اندروید !

République v3.0 – بازی معروف ریپابلیکو برای اندروید – ۴ فایل نصبی و دیتای مختلف برای همه ی گوشی های اندرویدی حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی : رم ۱ گیگابایت و سی پی یو دو هسته ای ۱ گیگاهرتزی اجرای آفلاین

République از پرطرفدارترین و معروف ترین بازی های اکشن از استودیوی بازیسازی Camouflaj می باشد که ابتدا برای سیستم عامل ای او اس عرضه شده بود و هم اکنون شاهد عرضه شدن نسخه ی آندرویدی ان در گوگل پلی هستیم! چند مدت پیش این بازی ابتدا در مارکت آمازون برای تبلت کیندل فایر عرضه شده و از انجایی که در ایران کمتر کسی هست که این تبلت را داشته باشد از معرفی آن صرف نظر کردیم و اما … با آمدن نسخه ی گوگل پلی بازی برای چهار پردازنده تگرا، مالی، پاور وی آر و آدرنو تصمیم گرفیتم ان را خدمت شما کاربران همیشگی معرفی نماییم. داستان بازی از این قرار است که شما در نقش شخصیت اصلی بازی یک تماس از یک زن دریافت می کنید که در مکانی مرموز گرفتار شده است! هم اکنون ماموریت شما این است که به صورت مخفی به پنگاه دشمن وارد شوید و برای نجات جان این زن تلاش کنید! به طور کلی انواع ماموریت های مختلف به شما سپرده می شود که باید به بهترین شکل ممکن ان ها را بدون اینکه دشمنان متوجه کار شما شوند انجام دهید و در نخایت به صورت کاملا مخفی باید وارد سیستم های اطلاعاتی دشمن شوید و اطلاعات انها را استخراج کنید و …!

برخی از ویژگی های بازی اکشن République اندروید :

* دارا بودن یک داستان فوق العاده با صدای پس زمینه ی بی نظیر

* کنترل کلی برروی بازی از طریق دوربین های مدار بسته ی تعبیه شده

* پشت سر گذاشت انواع ماموریت های مختلف برای پیش بردن داستان بازی

* بازی به عنوان مامور مخفی در انواع مکان ها و محیط های مختلف

* پشتیبانی از زبان های انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، اسپانیایی، روسی و پرتغالی

بازی République هم اکنون در گوگل پلی با قیمت ۲.۹۹ دلار به فروش می رود و دارای امتیاز ۴.۳ از ۵.۰ است که ما در فارسروید به درخواست کاربران آن را معرفی و برای دانلود قرار داده ایم. برای مشاهده ی ویدئو و عکس هایی از بازی با ما همراه باشید.

توجه داشته باشید که : بازی République به صورت آفلاین اجرا می شود اما … پس از پشت سر گذاشتن فصل اول برای هر فصل باید چیزی در حدود ۷۰۰ مگابایت را از طریق خود گوشی دانلود کنید – اگر دیتای کامل و رسمی بازی عرضه شد بدون شک ان را برای شما قرار خواهیم داد.

تغییرات نسخه ی v3.0 :

* انتشار اولین نسخه ی بازی در گوگل پلی!

 

دانلود République - بازی اکشن ریپابلیکو اندروید !

 



ليست صفحات
تعداد صفحات : 13
.

این سایت را در گوگل محبوب کنید:

by:Ketabline