دانلود اخرین نسخه بازی ها و نرم افزارهای اندروید با لینک مستقیم

تبلیغات

دانلود “رادیو تلویزیون همراه” – برنامه رادیو و TV آنلاین اندروید – ورژن 1.7

برنامه ایرانی “رادیـو و تـلـویـزیـون هـمـراه v1.7″ آنلاین اندروید – نسخه جدید – درخواستی کاربران

رادیو تلویزیون همراه یک نرم افزار عالی و فوق العاده زیبا از برنامه نویسان ایرانی برای اندروید است که با ان می توانید بیش از ۷۵ مورد از شبکه های برون مرزی، استانی و مذهبی را به همراه شبکه های رادیویی را به صورت یک جا داشته باشید و از طریق اینترنت به اسانی به مشاهده ی شبکه های تلویزیونی بنشینید و یا به شبکه های رادیویی دلخواهتان گوش دهید. این نرم افزار که با اینترنت های وای فای، همراه اول، ایرانسل، رایتل و غیره کار می کند شبکه های تلویزیونی را در کیفیت های مختلف برای شما به نمایش می گذارد و تجربه بهترین برنامه تلویزیونی را در اندرویدفون شما به ارمغان می اورد. اگر به مسافرت می روید و دوست دارید که همه شبکه های تلویزیونی را با خود همراه داشته باشید ما به شما اپلیکیشن “رادیو تلویزیون همراه” را پیشنهاد می دهیم که با دارا بودن یک محیط کاربری ساده و فارسی می تواند بهترین باشد.

برخی از امکانات و قابلیت های اپلیکیشن رادیو تلویزیون همراه اندروید :

* در اختیار قرار دادن لیست کاملی از شبکه های تلویزیونی و رادیویی در گروه بندی های مجزا

* قابلیت پخش آسان همه ی شبکه ها با پلیر اختصاصی داخل برنامه بدون نیاز به برنامه خاص

* امکان پخش کانال ها با کیفیت های مختلف ؛ حتی در برخی تا ۸ کیفیت مختلف

* نماش اطلاعات کاملی مربوط به فرکانس دریافت و اطلاعات تماس ها

* فیلتر کیفیت برای لیست شبکه ها مناسب برای دسترسی سریع به لیست شبکه ها

* امکانات دیگر همچون علامتگذاری کیفیت های سالم ویا قطع شده، جستجوی سریع و تهیه لیست مورد علاقه

اپلیکیشن رادیو تلویزیون همراه به صورت رایگان عرضه شده است که ما در فارسروید اخرین نسخه ی ان را با لینک مستقیم در اختیار شما قرار می دهیم. برای مشاهده لیست شبکه های تلویزیونی و رادیویی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

تغییرات نسخه ی v1.7 :

* افزودن کیفیت های جدید برای حرم امام رضا(ع) * افزودن صحن جامع رضوی و صحن آزادی برای حرم امام رضا(ع) * اصلاح epg برای ۶ شبکه تلویزیونی * افزودن epg برای ۲۵ شبکه رادیویی دیگر * افزودن epg برای ۲۱ شبکه تلویزیونی دیگر * اصلاح بیش از ۸۰ کیفیت مختلف پخش تلویریونی * اصلاح کیفیت پایین شبکه HD و ورزش * اصلاح کیفیت های شبکه تهران * اصلاح کیفیت متوسط و پایین شبکه افق * افزودن کیفیت های بیشتر برای تلویزیون استان های چهارمحال و بختیاری – فارس – کرمان – آذربایجان شرقی و غربی * اصلاح رادیو اراک – همدان – کردستان – شهرکرد و ۱۷ کیفیت رادیویی دیگر

 

 

دانلود "رادیو تلویزیون همراه" - برنامه رادیو و TV آنلاین اندروید

 



دانلود Fruit Craft 1.4.2253 – بازی ایرانی آنلاین فروت کرفت اندروید !

آخرین نسخه ی بازی پرطرفدار ایرانی و زیبای Fruit Craft v1.4.2253 اندروید –  آپـدیـتـــــــــــ جـدیـد

تا به امروز بازی های مختلف آنلاینی را در سایت معرفی کرده بودیم که با استقبال بسیار خوب شما روبرو شد. همانطور که اطلاع دارید همه ی بازی های آنلاینی که منتشر می شوند به صورت انگلیسی هستند و اما امروز قصد معرفی یک بازی آنلاین فکری ایرانی با نام فروت کرفت (Fruit Craft) را داریم که در آن شما به عنوان بازیکن می بایستی خودتان را برای نبرد با سایر رقبا آماده کنید! یعنی هر بازیکن دارای کارت هایی با میوه ها و قدرت های مشخص می باشد و با آن ها می تواند با بقیه ی کاربران ایرانی و خارجی به جنگ بپردازد و ماموریت های مختلف بازی را پشت سر بگذارید! پس از پشت سر گذاشتن تعداد مشخصی از ماموریت ها، سطح شما ارتقا پیدا خواهد کرد و کارت هایی با قدرت های جدید را باز خواهید کرد.

حتما می دانید برای هیجان انگیز تر شدن این گونه بازی ها، نیاز به قابلیت ها و امکاناتی است که با ایجاد تفاوت بین حریفان از لحاظ قدرت، کاربر را مجبور به ادامه دادن کنند. اجازه دهید ببینیم آیا این خصوصیت را دارد یا خیر؟ قابلیت هایی نظیر ارتقای کاراکترها و دستاوردها (حالت combo) در این بازی به چشم میخورد ؛ همچنین تعداد کاراکترها و امکان انتخاب آن ها برحسب امتیاز بدست آمده از دیگر تکنیک هایی است که برای جذابیت بیشتر بازی فوق، به کار گرفته شده اند.

برخی از ویژگی های بازی ایرانی فروت کرفت (Fruit Craft) اندروید :

* رویارویی با بیش از ۲۰۰ شخصیت جدید و متنوع در مراحل مختلف بازی

* امکان متحد شدن با دیگر کاربران و ایجاد یک قبیله برای رقابت با دیگران

* امکان ارتقای کاراکترها و دستاوردها برای افزایش هیجان بازی

* دارا بودن سیستم امتیازدهی و رتبه بندی دقیق برای کاربران

* پشتیبانی از دو زبان پارسی و انگلیسی با قابلیت انتخاب توسط کاربر

* امکان برقراری ارتباط با دوستان قبیله از طریق چت کردن

* دارا بودن انواع میوه های مختلف و جذاب از جمله سیب، هلو و غیره

بازی Fruit Craft به صورت کاملا رایگان عرضه شده و آن را مخصوص تمام افرادی که دوست دارند یک بازی ایرانی آنلاین را در اندرویدفون خود تجربه کنند قرار داده ایم و می توانید با مراجعه به ادامه ی مطلب آن را با یک کلیک دریافت نمایید …

توجه داشته باشید که : بازی فروت کرفت برای اجرا به اینترنت نیاز دارد.

تغییرات نسخه ی v1.4.2253:

* پویا نمایی در نبرد عادی و ارتقا ظاهر گرافیکی * رفع مشکلات جزئی در نبرد آنلاین * تغییر سپر دفاعی(شیلد): به ازای هر نبرد آنلاین چند دقیقه سپر دفاعی فعال خواهد شد و با حمله خود بازیکن این – سپر از بین خواهد رفت. * حذف بسته خرید آواتار و قرار گرفتن در بسته های طلای بیست، پنجاه و صد هزار تومانی * اضافه شدن سطح های بیشتر برای ارتقا ساختمان قبیله * پس زمینه ظاهری متناسب با فصل (زمستان) * فعال شدن کارت های عید

 

 

دانلود Fruit Craft - بازی ایرانی آنلاین فروت کرفت اندروید !

 



دانلود Virtual City: Paradise Resort 1.2 – بازی پناهگاه بهشتی اندروید + دیتا

Virtual City: Paradise Resort v1.2 – سری جدید بازی فوق العاده زیبای شهر مجازی اندروید همراه دیتا – اجرای آفلاین

Virtual City: Paradise Resort سری دیگری از بازی معروف شهر مجازی از استودیوی بازیسازی معروف G5 Entertainment برای دستگاه های اندرویدی است که دارای سبک استراتژی و شهرسازی است و می تواند ساعت ها شما را سرگرم خود سازد. در این نسخه نیز همانند نسخه های پیشین شما به عنوان یک بازیکن ابتدا شهری را بنا می کنید، سپس به ساخت خانه های مسکونی و صنعتی، مراکز تجاری و کارخانجات، پارک ها و مراکز تفریحی همچون سینما، کاشت درختان و ایجاد فضای سبز، گسترش پایانه های حمل و نقل و راهداری، احداث خط آهن و صنایع هوایی و فضایی، تاسیس بیمارستان ها و مراکز بهداشتی و غیره می پردازید و ساعت ها خود را سرگرم می سازید! به عنوان فرمانده ی شهر باید تمام تلاش خود را برای ایجاد یک محیط شاد و بدون مشکل برای شهروندان به کار بگیرید و با انجام کارهای مختلف همچون تولید کالا و تحویل آن به مراکز خرید، تجارت با کشورهای همسایه و اجرای ساخت و سازها و غیره به کسب در آمد بپردازید و با استفاده از پول و درآمد خود شهر را گسترش دهید! در نسخه ی پناهگاه بهشتی ساختمان ها، چالش های و دیگر آیتم های جدید اضافه شده است تا بار دیگر تجربه ای متفاوت از بازی های اندرویدی را برای شما به ارمغان بیاورد.

برخی از ویژگی های بازی استراتژی Virtual City: Paradise Resort اندروید:

* شامل ۵۴ چالش فوق العاده در ۴ سری مختلف

* شامل بیش از ۲۹ ماموریت و سناریوی مختلف

* ۷۳ نوع از ساختمان های متعدد برای شهرسازی

* ۴۲ نوع مختلف کالا برای حمل و نقل و تجارت

* شامل ۹۸ دستاورد ویژه برای به دست اوردن

* ۴۵ آیتم ارتقایی برای ارتقای بخش های متعدد

بازی Virtual City: Paradise Resort با بیش از ۵ میلیون دریافت از گوگل پلی دارای امتیاز ۴.۱ از ۵.۰ است که ما در فارسروید جدیدترین و آخرین نسخه ی عرضه شده ان را به همراه فایل دیتا برای شما قرار داده ایم که می توانید ان را دریافت کنید.

تغییرات نسخه ی v1.2 :

* اضافه شدن ساختمان ها، آیتم ها و دیگر موارد جدید

* رفع اشکالات و بهبود گرافیک بازی

 

دانلود Virtual City: Paradise Resort - بازی پناهگاه بهشتی اندروید + دیتا

 



دانلود Run Sackboy! Run! 1.0.3 – بازی معروف سک بوی اندروید + دیتا

Run Sackboy! Run! V1.0.3 – یک بازی جدید آرکید از کمپانی SONY برای دستگاه های اندروید همراه دیتا -

Run Sackboy! Run! 1 بازی جدید و زیبا از کمپانی معروف سونی برای دستگاه های اندرویدیست که نسخه ی اول آن چند ساعت پیش به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه گردید و تصمیم گرفتیم مثل همیشه در اسرع وقت و همزمان با انتشار در گوگل پلی آن را حضور شما کاربران همیشگی معرفی نماییم. اگر از طرفداران بازی های پلی استیشن باشید بدون شک بازی Little Big planet را می شناسید!؟ این بار بخش سرگرمی کمپانی سونی دست به ساخت بازی جدیدی با نام Run Sackboy! Run! 1 زده است که ماجراجویی های شخصیت معروف سری LBP، «سک بوی» را بازگو می نماید! البته، هیچ داستان خاصی در بازی وجود ندارد و حتی سبک و سیاق این عنوان کاملا متفاوت نسبت به عناوین کنسولی است و سبک بازی الگوبرداری از بازی های مطرحی چون Danger Dash، Temple Run یا Subway surf است که این بار در زاویه ی دید کنار و حالت پلتفرمری دنبال می‌شود. اگر به بازی های آرکید علاقه مندید بازی پیش رو را از دست ندهید.

برخی از ویژگی های بازی آرکید Run Sackboy! Run! 1 اندروید :

* بازی در سه دنیای The Gardens، Canyonds و Avalonia

* جمع اوری جایزه های موجود در مسیر برای استفاده

* انواع لباس ها و شخصیت های جدید برای باز کردن

* انواع قدرت های یو پی اس مثل Glider برای جمع اوری

* گرافیک اچ دی به همراه صداگذاری مهیج و خوب

بازی Run Sackboy! Run! 1 هم اکنون در گوگل پلی دارای امتیاز ۴.۶ از ۵.۰ است که ما در فارسروید اولین نسخه ی ان را مثل همیشه برای اولین بار معرفی و به همراه فایل دیتا به صورت رایگان و با لینک مستقیم در اختیار شما قرار می دهیم.

تغییرات نسخه ی v1.0.3:

* رفع اشکالات بازی و بهبود گرافیک

 

دانلود Run Sackboy! Run! 1 - بازی معروف سک بوی اندروید + دیتا

 



دانلود Contacts + 3.30.10 – اپلیکیشن تماس و شماره گیر اندروید !

Contacts Plus یکی دیگر از بهترین، پرطرفدارترین و قدرتمندترین اپلیکیشن های مدیریت تماس ها و شماره گیری برای دستگاه های با سیستم عامل اندروید می باشد که به صورت کاملا رایگان عرضه گردیده و با داشتن آن برروی موبایل خود می توانید به صورت یک جا به صورت کلی برروی بخش مسیجینگ گوشیتان به صورت تمام و کمال دسترسی داشته باشید! بله با این برنامه ی کاربردی شما می توانید به صورت حرفه ای برروی اکانت های مربوط به فیسبوک، توییتر، گوگل پلاس و یا اپلیکیشن هایی همچون واتس آپ و حتی بخش مسیجینگ پیش فرض گوشیتان به صورت همه جانبه مدیریت داشته باشید و تجربه ی بهترین برنامه ی مدیریت مخاطبین را در اندرویدفون خود به ارمغان بیاورید!

اگر دوست دارید به صورت منظم و دقیق برروی مخاطبین خود مدیریت داشته باشید، یک سیستم یادآور قدرتمند برای یادآوری تولد دوستان داشته باشید، عکس های مخاطبین خود را از طریق همگامسازی با گوگل زیبا کنید اپلیکیشن فوق العاده ی Contacts + را از دست ندهید!

برخی از امکانات و قابلیت های اپلیکیشن Contacts + آندروید :

* دارا بودن ی کطراحی فوق العاده زیبا و منحصر به فرد برای بخش کانتکت ها

* دارا بودن دو تم ساده و کلاسیک روشن و تیره با امکان انتخاب توسط کاربر

* امکان دسته بندی و نمایش مخاطبین کاربران و شما به صورت محبوب ها و گروهی

* امکان مرتب سازی شماره ها بر اساس الفبا، بیشترین تکرار و تازه ترین ها

* امکان مشاهده ی تاریخچه ی پیامک های هر شماره در پروفایل مخصوص آن ها

* امکان ادغام واتس آپ، فیسبوک، توییتر، لینکدین، و فور اسکوآر در شماره ها

* امکان وارد کردن خودکار تصویر و تاریخ تولد مخاطبین شما از شبکه اجتماعی فیسبوک

* دارا بودن توابع دیگر ویجت، همگام سازی با گوگل پلاس، پشتیبنی از T9، شماره گیری سریع و غیره

اپلیکیشن مدیریت مخاطبین Contacts Plus هم اکنون در پلی استوری با میلیون ها دریافت دارای امتیاز ۴.۳ از ۵.۰ می باشد که ما امروز در فارسروید جدیدترین نسخه ی آن را در اختیار شما قرار می دهیم و می توانید آن را با یک کلیک دریافت کنید.

تغییرات نسخه ی v3.30.10

* اضافه شدن قابلیت های جدید

* رفع اشکالات و بهبود عملکرد

 

دانلود Contacts + - اپلیکیشن تماس و شماره گیر اندروید

 



دانلود Pyramid Solitaire Saga 1.13.1 – بازی کارتی هرم اندروید!

بازی تخته و کارت Pyramid Solitaire Saga v1.13.1 اندروید + تریلر – درخواستی کاربران ؛ محصولی از استودیوی King

استودیوی بازیسازی King تا به امروز به طور کلی ۸ بازی را برای اندروید عرضه نموده است که همگی دارای امتیاز ۴.۴ و بالاتر هستند و با میلیون ها دریافت از گوگل پلی در صدر برترین بازی های اندرویدی قرار دارند و به گونه ای خاص اسم این کمپانی بر سر زبان ها افتاده است چرا که بازی هایی کم حجم اما سرگرم کننده و گرافیکی را عرضه نموده است. هقت مورد از بازی های این استودیو را معرفی نموده ایم که در ادامه ی مطلب ان ها را برایتان لیست کرده ایم و اما نوبت به معرفی بازی Pyramid Solitaire Saga از این استودیو رسید ؛ بازی ای زیبا و مهیج که در آن شما با دو شخصیت اصلی یعنی هلنا و کینگزلی همراه می شوید! شما باید در نقش هلنا با دوست خود کینگزلی که یک موش صحرایی است ماجراجویی جدید خود را آغاز نمایید و با پیدا کردن سرنخ ها مراحل بازی را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید!

اگر به بازی های کارتی علاقه مندید و دوست دارید یکی از زیباترین بازی های کارت و تخته اندرویدی را تجربه نمایید ما به شما بازی Pyramid Solitaire Saga را پیشنهاد می دهیم.

برخی از ویژگی های بازی Pyramid Solitaire Saga اندروید :

* شامل بیش از ۱۰۰ مرحله ی چالش برانگیز برای تکمیل نمودن

* پشتیبانی از لیدربورد برای مشاهده امتیاز دوستان

* انواع گنجینه های مختلف برای به دست اوردن

* بسیار آسان برای سرگرم شدن و سخت برای حرفه ای شدن

* امکان همگام سازی آسان بازی بین دو دستگاه با اینترنت

* دارا بودن گرافیکی عالی با انیمیشن هایی از دوران باستان

بازی Pyramid Solitaire Saga با ده ها میلیون دریافت از گوگل پلی توانسته است امتیاز ۴.۴ از ۵.۰ را از آن خود نماید و ما امروز در فارسروید جدیدترین نسخه ی ان را در اختیار شما قرار می دهیم.

تغییرات نسخه ی v1.13.1:

* اضافه شدن چندین ویژگی جدید

* رفع مشکلات بازی و بهبود گرافیـک

 

دانلود Pyramid Solitaire Saga - بازی کارتی هرم اندروید!

 



دانلود City Island: Airport 2 1.1.11 – بازی مدیریت فرودگاه اندروید

City Island: Airport 2 – شهر جزیره: فرودگاه ۲ نسخه ی دوم از بازی فوق العاده زیبا و سرگرم کننده ی سیتی ایسلند از استودیوی بازیسازی Sparkling Society مخصوص سیستم عامل اندروید می باشد که پس از موفقیت های فراوان خود در عرضه ی نسخه ی اول بازی هم اکنون شاهد منتشر کردن نسخه ی دوم بازی هستیم.[نسخه اول بازی City Island: Airport] همانطور که در توضیحات نسخه ی اول بازی هم گفته بودیم در نسخه ی دوم نیز شما می بایستی با ایجاد شهری بی نظیر و گسترش بخش فرودگاه به جذب توریست بپردازید تا به یک سرمایه دار مشهور تبدیل شوید! می توانید به ساخت و تعادل شهر، فرودگاه و محیط های ​​توریستی با جاذبه های گردشگری همچون هتل ها و اقامتگاه های تفریحی پرداخته و یا با افراد مختلف کشورهای دیگر به صورت آنلاین و رایگان بازی کنید. به طور کلی باید با ساخت فرودگاه های مختلف تمام پروازهای ورودی و خروجی را کنترل کنید و مدیریتی حرفه ای برروی شهرتان داشته باشید. امکان ساخت انواع تفرجگاه ها نیز وجود دارد تا بتوانید پول زیادی از شهر خود به دست آورید.

بازی City Island: Airport 2 همانند نسخه اول نسبت به حجم بسیار کم خودش دارای گرافیک رنگارنگ و صداگذاری عالی است و ان را به همه ی دوستدارن بازی های مدریتی پیشنهاد می دهیم.

برخی از ویژگی های بازی مدیریت فرودگاه City Island: Airport 2 اندروید :

* ساخت و مدیریت فرودگاه کنار جزیره توسط بازیکن

* ارسال هواپیمای مختلف از آشیانه خود به سمت فرودگاه های دیگر

* افزایش امتیازت خود برای باز کردن آیتم های جدید و قدرتمند

* فرستادن انواع هواپیماها به مقصد های مختلف از سراسر جهان

* شامل تعداد بسیار زیادی از مأموریت ها و پاداش های متنوع

* امکان ارتقا برج پرواز و ترمینال با توجه به میزان گسترش جزیره

بازی City Island: Airport 2 به صورت رایگان منتشر شده و دارای امتیاز ۴.۴ از ۵.۰ می باشد که ما امروز در فارسروید نسخه ی دوم ان را معرفی و به همراه نسخه ی مود شده در اختیار شما قرار می دهیم.

تغییرات نسحه ی v1.1.11:

* رفع مشکلات و بهبود گرافیک بازی

 

دانلود City Island: Airport 2 - بازی شهر جزیره اندروید + مود!

 



ليست صفحات
تعداد صفحات : 82
.

این سایت را در گوگل محبوب کنید:

by:Ketabline