دانلود اخرین نسخه بازی ها و نرم افزارهای اندروید با لینک مستقیم

تبلیغات

دانلود Sky Gamblers: Storm Raiders 1.0.0 – بازی قماربازان آسمان: طوفان سواران اندروید!

Sky Gamblers: Storm Raiders v1.0.0 – بازی فوق العاده زیبای “قماربازان آسمان: طوفان سواران” اندروید همراه دیتا – آفلاین کنترل هواپیماها در جنگ جهانی دوم و انجام مامورریت های خارق العاده پیشنهاد ویژه فارسروید

Sky Gamblers: Storm Raiders نسخه ی دیگری از بازی فوق العاده زیبا و گرافیکی قماربازان آسمان از استودیوی بازیسازی Atypical Games برای دستگاه های اندرویدی است که چند ساعت قبل با قیمت ۱ دلار در گوگل پلی عرضه گردید و تصمیم گرفتیم ان را در اسرع وقت و همزمان با انتشار در گوگل پلی در اختیار شما قرار دهیم! این بازی شما را به شرکت در جنگ جهانی دوم دعوت می کند که باید در نقش خلبان هایی به انجام ماموریت های مختلف و از بین بردن دشمنان بپردازید و ساعت ها خود را سرگرم سازید. اگر به دنبال نبرد های هوایی در بازی های اندرویدی هستید، پس تمام بازی های دیگر را فراموش کنید و به جمع بازیکنان بازی جذاب و هیجان انگیز قماربازان آسمان که هم دارای مبارزات تک نفره و هم حالت های چند نفره است بپیوندید! اگر از علاقه مندان بازی های جنگی گرافیک اچ دی در آسمان هستید امروز با یک بازی بی نظیر با شماییم، بازی ای که نظیر نخواهد داشت هم از لحاظ گرافیک عالی و هم گیم پلی اعتیادآور!دراین بازی شما می توانید به صورت دلخواه تک نفره و یا مولتی پلیر به جنگ های هوایی موشکی مشغول شوید و با پیروزی در مبارزات و نبردهایی خیره کننده به قهرمان آسمان ها تبدیل شوید! در حالت تک نفره ماموریت هایی شگفت انگیز و مهیج به بازیکن داده می شود که باید آن ها را یکی پس از دیگری پیش ببرد و در حالت گروهی می توانید با دعوت از دوستان به صورت چند نفره به جنگ هایی بسیار هیجان انگیز مشغول بشوید!

برخی از ویژگی های بازی اکشن Sky Gamblers: Storm Raiders اندروید :

* دارا بودن گرافیکی عالی در حد کنسول !

* تصاویری بی نظیر، جلوه های صوتی خیره کننده

* انجام ماموریت هایی چالش برانگیز از جمله به دست آوردن پرچم در حالت تکنفره

* امکان بازی به صورت چند نفره به صورت آنلاین با دوستان

* تغییرات اتمسفری، ابر های والومتریک، روشنایی واقعی و درخشش خورشید

* در دسترس بودن بیش از ۴۰ هواپیمای مختلف و بی نظیر برای نبرد

* رایگان بودن و نصب سریع و بدون دردسر و بدون نیاز به برنامه های اضافی

بازی Sky Gamblers: Storm Raiders را می توان یکی از بهترین بازی های هوایی اندروید دانست چرا که گرافیک و گیم پلی آن بدون شک شگفت شما را برمی انگیزد! ما امروز در فارسروید نسخه کاملا آفلاین و تست شده این بازی را برای اولین بار به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهیم.

تغییرات نسخه ی v1.0.0 :

* انتشار نسخه ی اول در گوگل پلی

 

دانلود Sky Gamblers: Storm Raiders - بازی قماربازان آسمان: طوفان سواران اندروید!

 



دانلود Rec. (Screen Recorder) Pro 1.6.4 – فیلمبرداری صفحه اندروید!

Rec. (Screen Recorder) Pro v1.6.4 – فیلمبرداری آسان و با کیفیت از صفحه نمایش گوشی های اندرویدی – نسخه پولی و آنلاک شده

چندی پیش نرم افزاری را برای فیلمبرداری از صفحه نمایش گوشی های اندرویدی با نام SCR Screen Recorder Pro ★ root معرفی کردیم که نیاز به روت بودن دستگاه شما داشت و با استقبال خوبی روبرو گردید و امروز قصد معرفی نرم افزاری کم حجم و عالی دیگری با نام Rec. (Screen Recorder) Pro را داریم که توسط SPECTRL به صورت پرداخت درون برنامه ای در گوگل پلی عرضه شده است و با استفاده از آن می توانید در محیط واقعا ساده و زیبا به فیلمبرداری از صفحه نمایش بپردازید. به طور کلی همه برنامه های فیلمبرداری از صفحه نمایش به روت بودن دستگاه شما نیاز دارند و اپلیکیشن فوق نیز از این موضع مستثنی نیست و برای اجرا باید دستگاهتان روت باشد. شاید شما نیز از آن دسته از افرادی هستید که به دنبال برنامه ای میگردید که با ان بتوانید بیش از ۱ ساعت از صفحه نمایش موبایل اندرویدی خود فیلم تهیه کنید ما به شما اپلیکیشن عالی فوق را پیشنهاد می دهیم که با حجمی بسیار کم و اینترفیس زیبا تجربه ای متفاوت از برنامه های فیلمبرداری از صفحه نمایش را برای شما به ارمغان می اورد.

برخی از ویژگی ها و امکانات Rec. (Screen Recorder) Pro اندروید :

* فیلمبرداری از صفحه نمایش بدون کامپیوتر و یا برنامه های مکمل

* فیلمبرداری از صفحه نمایش با ضبط صدا تا +۱ ساعت !

* تایمر شمارش معکوس برای قطع شدن خودکار فیلمبرداری

* امکان لرزش و یا تکان دادن گوشی برای متوقف کردن فیلم برداری

* در اختیار قرار دادن تنظیمات ضبط صدا، نام فایل، مدت زمان و غیره

اپلیکیشن Rec. (Screen Recorder) Pro را ما امروز در فارسروید به درخواست کاربران عزیز و همیشگی معرفی کرده ایم که توسط مدیریت کاملا تست شده و بدون هیچ مشکلی و با بالاترین کیفیت ممکن از صفحه نمایش فیلمبرداری می کند.

توجه داشته باشید که :

۱ - نسخه ی پیش رو از نرم افزار Rec. (Screen Recorder نسخه پرو و آنلاک شده است به گونه ای که همه ویژگی های پولی آن نیز در دسترس هستند.

۲ - همانطور که گفته شد ؛ برنامه ی کاربردی Rec. (Screen Recorder) Pro برای اجرا به روت بودن دستگاه شما نیاز دارد.

۳ - پیش نیاز نرم افزار آندروید ۴.۴ و بالاتر است به گونه ای که برروی اندرویدی های پایین تر با خطای [مشکل در تجزیه بسته وجود دارد] مواجه میشوید.

تغییرات نسخه ی v1.6.4:

* اضافه شدن Choose storage location در تنظیمات

* اضافه شدن : Root Help’

* بهینه سازی های مختلف

 

دانلود Rec. (Screen Recorder) Pro - فیلمبرداری صفحه اندروید!

 



دانلود AppMgr Pro III (App 2 SD) 3.47 – انتقال برنامه ها به کارت حافظه اندروید

AppMgr Pro III یک نرم افزار قدرتمند و محبوب انتقال برنامه ها و بازی های حافظه به مموری کارت، مخفی و فریز نمودن برنامه ها و مدیریت اپلیکیشن ها مخصوص سیستم عامل اندروید می باشد که با بیش از ۲۰ میلیون دانلود از گوگل پلی از برترین برنامه های اندرویدی به شمار می رود. همانطور که می دانید یکی از دغدغه های افراد کم بودن حافظه داخلی گوشی برای نصب اپلیکیشن هاست ولی با نصب و کمک نرم افزار AppMgr Pro III می توانید به راحتی و در عرض چند دقیقه همه ی اپلیکیشن های روی حافظه ی داخلی را به مموری کارت انتقال دهید و حافظه ی داخلی را خالی نمایید!

گذشته از قابلیت انتفال اپلیکیشن ها به مموری کارت، شاید شما دوست نداشته باشید که برنامه های سیستمی خود گوشی را جلوی چشمانتان ببینید و به کلی آن را از لیست app drawer مخفی نمایید ؛ بله این امکان نیز در برنامه ی کاربردی App 2 SD فوق تعبیه شده است.

برخی از ویژگی های برنامه AppMgr Pro III App 2 SD اندروید:

* دارا بودن توابعی برای انتقال دسته جمعی و یا تکی اپلیکیشن ها به کارت حافظه

* دارا بودن تابع انتقال برنامه ها از مموری کارت به حافظه ی داخلی و بالعکس

* نمایش اطلاعات کاملی از اپلیکیشن ها از جمله فضای اشغال شده ، فضای کل و فضای خالی حافظه گوشی و کارت حافظه

* نمایش یک پیغام هشدار در هنگام نصب اپلیکیشن ها برای انتقال به کارت حافظه

* دارا بودن تابعی قدرتمند برای پاکسازی حافظه ی پنهان موبایل تنها با یک ضربه و لمس

* دارا بودن ویجت اختصاصی و بسیار شیک برای قرار دادن در صفحه ی اصلی موبایل

* امکان مرتب سازی اپلیکیشن ها بر اساس پارامترهای نام، حجم و یا زمان نصب و راه اندازی

* دارا بودن توابع کاربردی حذف دسته ای برنامه ها، فریز نرم افزارها، پشتیبانی از Move2SD Enabler، سفارشی سازی قسمت های مختلف برنامه و ...

اپلیکیشن AppMgr Pro III هم اکنون در مارکت اندروید با قیمت ۱.۹۹ دلار به فروش می رود و دارای امتیاز ۴.۴ از ۵.۰ می باشد که ما امروز در فارسروید جدیدترین نسخه ی آن را به صورت رایگان و با لینک مستقیم در اختیار شما قرار می دهیم.

تغییرات نسخه ی v3.47: (نسخه کرک شده)

* رفع اشکالات و بهبود عملکرد

دانلود AppMgr Pro III (App 2 SD) - انتقال برنامه ها به کارت حافظه اندروید

 



دانلود Happy Farm:Candy Day 2.7.3 – بازی مزرعه شادی اندروید !

Happy Farm: Candy Day – مزرعه شادی: روز آب نبات یک بازی آنلاین فوق العاده زیبا و هیجان انگیز با گرافیک اچ دی در سبک بازی های استراتژیک محصولی از استودیوی بازیسازی Empire Games مخصوص سیستم عامل اندروید می باشد که شما را به مکان هایی بسیار سرگرم کننده برای جمع آوری حیوانات دوست داشتنی، کشت محصولات و ساخت یک مزرعه برای رقابت با دوستان و دیگر کاربران جهانی دعوت می نماید! در این بازی انواع و اقسام تجهیزات و حیوانات مختلف برای ایجاد زیباترین و پرمحصول ترین مزرعه در دسترس شما قرار می گیرد که در ان شما می توانید با دیگر کاربران جهانی به رقابت پرداخته و یا با ادد کردن دوستان از طریق آی دی کد به رد و بدل کردن کادو و تجهیزات بپردازید!

اگر دوست دارید تجربه ای فوق العاده از بازی های کشاوری را در اسمارت فون و یا تبلت اندرویدی خود به ارمغان بیاورید بازی Happy Farm: Candy Day را به شما پیشنهاد می دهیم که با ان می توانید مزرعه ی رویایی خودتان را بسازید و ساعت ها خود را سرگرم سازید.

برخی از ویژگی های بازی استراتژیک Happy Farm: Candy Day اندروید:

* شامل بودن طیف گسترده ای از حیوانات برای پرورش توسط بازیکن

* امکان کشت انواع محصولات کشاورزی برای تغذیه حیوانات دوست داشتنی بازی

* امکان ساخت و ایجاد حیوانی جدید با کمک دوستان و خانواده خود!

* امکان ارسال تجهیزات و یا کادوهای دلخواه برای دوستان توسط بازیکن

* پشتیبانی از شبکه ی اجتماعی محبوب فیسبوک برای پیدا کردن سریع دوستان!

* پشتیبانی از بیش از ۲۰ زبان زنده دینا از جمله از جمله انگلیسی، آلمانی، روسی، چینی و غیره

بازی Happy Farm: Candy Day با بیش از ۵۰ میلیون دانلود از گوگل پلی دارای امتیاز ۴.۲ از ۵.۰ می باشد و از برترین و پرطرفدارترین بازی های اندرویدی به شمار می رود که ما امروز در فارسروید آن را به صورت رایگان و با لینک مستقیم در اختیار شما قرار می دهیم.

توجه داشته باشید که: بازی سرگرم کننده ی Happy Farm: Candy Day بدون ردخور به اتصال اینترنت نیاز دارد و با اینترنت سیم کارت های همراه اول و ایرانسل نیز می توانید بازی را آغاز کنید!

تغییرات نسخه ی v2.7.3:

* اضاقه شدن سطح ها و ویژگی های جدید

* رفع مشکلات بازی و بهبود عملکرد

 

دانلود Happy Farm: Candy Day - بازی مزرعه شادی اندروید !

 



دانلود Retrica 2.3.3 Pro – برنامه عکاسی فوق العاده اندروید – آنلاک شده

Retrica – رتریکا نرم افزاری فوق العاده و پرطرفدار در زمینه ی عکسبرداری و اضافه کردن افکت های خیره کننده به تصاویر مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط استودیوی Venticake عرضه گردیده و تا به این لحظه بیش از ۱۰۰ میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی دریافت شده است! این نرم افزار بیش از ۸۰ فیلتر و افکت متنوع را در اختیار شما قرار می دهد که با اعمال ان ها برروی عکس ها می توانید تصاویری خارق العاده را بسازید و یا می توانید با ترکیب عکس ها ویدئوها و عکس های کلاژی واقعا متفاوت را ایجاد نمایید.

برخی از امکانات و قابلیت های اپلیکیشن Retrica اندروید :

* شامل ۸۰ افکت متنوع برای انتخاب

* دارا بودن Self-Timer اختصاصی

* ساخت Photo Booth با ۲۲ کلاژ مختلف

* امکان انتخاب حاشیه (Borders)

* محیط کاربری زیبا و یوزرفرندلی

اپلیکیشن Retrica هم اکنون در مارکت اندروید دارای امتیاز ۴.۳ از ۵.۰ است که ما امروز در فارسروید جدیدترین نسخه ی ان را که همین الان عرضه شده را به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهیم!

توجه داشته باشید که : نسخه ی پیش رو از نرم افزار Retrica نسخه آنلاک شده با تمامی امکانات است!

تغییرات نسخه ی v2.3.3:

* اضافه شدن ویژگی های جدید

* رفع مشکلات و بهبود عملکرد برنامه

 

دانلود Retrica - برنامه عکاسی فوق العاده اندروید - آنلاک شده

 



دانلود F-Stop Media Gallery 3.3.4.1 – نرم افزار گالری عکس زیبای اندروید

F-Stop Media Gallery یک گالری عکس سریع، قدرتمند و بسیار زیبا برای اندروید می باشد که به صورت رایگان عرضه شده است. این گالری برای همه ی افراد می تواند مفید واقع گردد و با ان می توانید عکس ها و فیلم های خود را به بهترین شکل ممکن سازماندهی کنید. اف استاپ مدیا گالری علاوه بر اینکه از زیبایی منحصر به فردی برخوردار است، قابلیت های بسیار جالبی را هم دارد که از آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد :

* پشتیبانی از عکس های با فرمت GIF

* قراردادن برچسب ها و رتبه بندی های خود به طور مستقیم به تصاویر JPG

* سازماندهی تصاویر در کمترین زمان ممکن

* نمایش پوشه های تصاویر به صورت تو در تو

* سرعت بالا در نمایش تصاویر

* امکان مرتب سازی بر اساس زمان عکس برداری

* قرار دادن رمز برروی گالری برای حفاظت از حریم خصوصی

* رابط کاربری بسیار زیبا و یوزرفرندلی

* بهینه سازی شده برای تبلت ها

گالری عکس F-Stop Media Gallery از محبوب ترین و بهترین نرم افزارهای مشاهده ی تصاویر برای اندروید به شمار میرود که فارسروید آن را به تمام کاربرانی که به دنبال یک گالری تصویر فوق العاده هستند، پیشنهاد می دهید.

تغییرات نسخه ی v3.3.4.1: (نسخه پرمیوم و آنلاک شده)

* رفع مشکلات جزئی و بهبود عملکرد

 

دانلود F-Stop Media Gallery - گالری عکس زیبای اندروید

 



دانلود Epic Launcher (Lollipop) Prime 1.2.7 – لانچر کیت کت اندروید !

اگر شما نیز از کاربرانی هستید که از اینترفیس تکراری اسمارت فون و یا تبلت خود خسته شده اید و دوست دارید ظاهری جدید از اندروید ۴.۴ یا همان کیت کت را در اندرویدفون خود به ارمغان بیاورید، ما به شما لانچر فوق العاده زیبای Epic Launcher (Lollipop) Prime را پیشنهاد می دهیم که با آن می توانید ظاهر اندروید ۴.۴ را بدون هیچ کم و کاستی در موبایل خود به ارمغان بیاورید! امکان سفارشی سازی بالا و تنظیمات حرفه ای گسترده ی لانچر به شما این امکان را می دهد که به دلخواه لانچر و ظاهر گوشیتان را شخصی سازی نمایید و تجربه ی یکی از زیباترین لانچرهای اندرویدی را داشته باشید.

اگر به دنبال یک جایگزین مناسب و زیبا برای اینترفیس موبایل خود هستید، می توانید لانچر پرطرفدار Epic Launcher را امتحان کنید، لانچری که تا به این لحظه بیش از ۵۰ هزار بار از پلی استوری دریافت گردیده و از برترین هاست!

برخی از امکانات، قابلیت ها و ویژگی های Epic Launcher اندروید :

* امکان سفارشی سازی سایز و اندازه ی متن آیکون ها توسط کاربر

*  پشتیبانی کامل از آیکون پک های لانچر معروف ADW

* امکان نمایش و عدم نمایش نوار جستجو و عنوان آیکون ها

* قرار دادن ویجت در صفحه اصلی با امکان تغییر اندازه ی ویجت ها

*  تنظیم صفحه نمایش پیش فرض برای دسکتاپ

* امکان  سفارشی سازی صفحات و تعداد آیکون های dock

*  امکان اسکرول بی نهایت در دسکتاپ، drawer و dock

* امکان مخفی کردن برنامه های دلخواه و مورد نظر در کشو

* امکان فعال یا غیرفعال کردن توابع موقعیت کشو، تصویر زمینه پیمایش، بازخورد لمسی

امکانات اضافه شده در نسخه ی پریم Epic Launcher Prime :

* امکان اضافه کردن یا حذف آیتم های پوشه به طور سریع

* امکان ایجاد پوشه در drawer و سازماندهی برنامه ها در آن

*  پشتیبانی از آیکون پک های Nova Launcher، Apex Launcher، Go Launcher و LauncherPro

* پشتیبانی از Gestures و امکان  سفارشی سازی عملکرد swipe راست

نرم افزار لانچر Epic Launcher (KitKat) Prime هم اکنون در پلی استوری دارای امتیاز ۴.۳ از ۵.۰ می باشد که ما امروز در فارسروید جدیدترین نسخه ی آن را برای شما قرار داده ایم و امیدواریم مورد پسندتان واقع گردد…

تغییرات نسخه ی v1.2.7: (نسخه ی آنلاک شده)

* اضافه شدن : Lollipop drawer

* اضافه شدن انیمیشن جدید برای باز کردن drawer

Show/Hide card background in drawer

* رفع اشکالات و بهبود عملکرد

 

دانلود Epic Launcher (KitKat) Prime - لانچر کیت کت اندروید !

 



ليست صفحات
تعداد صفحات : 82
.

این سایت را در گوگل محبوب کنید:

by:Ketabline