دانلود اخرین نسخه بازی ها و نرم افزارهای اندروید با لینک مستقیم

تبلیغات

دانلود Any.do To-do List & Task List 3.1.4 – اپلیکیشن یادآوری کارها برای اندروید

Any.do To-do List & Task List از پرطرفدارترین، بهترین و کامل ترین اپلیکیشن های مدیریت کارها و قرارها برای سیستم عامل اندروید می باشد که با داشتن آن برروی اسمارت فون و یا تبلت اندرویدی خودتان می توانید تمامی وظایف، کارها و قرارهای روزانه ی خودتان را در زمان تعیین شده انجام دهید و از داشتن یک برنامه ی کاربردی عالی لذت ببرید! بدون شک به خاطر سپردن همه ی قرارها و کارهای روزمره برای انسان کمی دشوار است بنابراین ما به شما اپلیکیشن روبرو را پیشنهاد می دهیم تا به راحتی بتوانید سر موقع به همه ی کارهای خودتان برسید!

محیط کاربری بسیار زیبا و کلاسیک نرم افزار، توابع قدرتمند برای مدیریت حرفه ای کارها همچون همگام سازی با گوگل تسک، ویجت شگفت انگیز برای صفحه اصلی، تکرار وظایف به صورت خودکار و در دسترس بودن همه ی ویژگی ها همگی دست به دست هم داده اند تا تجربه ی کامل ترین اپلیکیشن یادآوری کارها را در اندرویدفون شما به ارمغان بیاورند!

برخی از امکانات و قابلیت های Any.do To-do List & Task List اندروید :

* طراحی به صورت کاملا حرفه ای با اینترفیسی واقعا خارق العاده

* دارا بودن قابلیت بکپان برای پشتیبان گیری از کارها و قرارهای کاربران

* دارا بودن ۲ تم با رنگ های تیره و روشن با امکان انتخاب توسط کاربران

* دارا بودن ویجت اختصاصی برای چک کردن کارها از طریق صفحه اصلی

* امکان اولویت بندی کارها و قرارهای شما بر اساس تاریخ ثبت و دیگر پارامترها

* دارا بودن توابعی برای حذف همه ی یادداشت ها و قرارها با لرزش گوشی شما

* دارا بودن توابعی برای ثبت قرارها از طریق صوت و بدون تایپ کردن!

* امکان اشتراک گذاری لیست کارها و قرارها با دوستان به روش های متعدد پیش فرض

* پشتیبانی از زبان های زنده دنیا از جمله انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی، ژاپنی، کره ای، هلندی، سوئدی، اسپانیایی، آلمانی ، پرتغالی، چینی، روسی و عربی

اپلیکیشن کاربردی Any.do To-do List & Task List به صورت رایگان عرضه شده و تا به امروز ده ها میلیون دریافت داشته و دارای امتیاز ۴.۵ از ۵.۰ می باشد که ما امروز در فارسروید آخرین نسخه ی آن را به صورت رایگان و با لینک مستقیم در اختیار شما قرار می دهیم و می توانید آن را با یک کلیک دریافت نمایید.

تغییرات نسخه ی v3.1.4: (نسخه پرمیوم و آنلاک شده!)

* اضافه شدن ویژگی های جدید

* رفع اشکالات متعدد و بهبود عملکرد

 

دانلود Any.do To-do List & Task List - اپلیکیشن یادآوری کارها برای اندروید

 



دانلود Magisto Video Editor & Maker 3.6.6577 – ویرایش فیلم اندروید

Magisto Video Editor & Maker اپلیکیشنی پرطرفدار و قدرتمند در زمینه ی ویرایش و تدوین فیلم برای سیستم عامل اندروید می باشد که با آن می توانید به آسانی و در سریع ترین زمان ممکن ویدئوها و کلیپ های گالری خود ویرایش کرده و از امکانات کم نظیر برنامه استفاده کنید. شما قادر خواهید بود که افکت هایی بسیار زیبا را برروی فیلم هایتان اعمال کنید، می توانید به میکس ویدئوها بپردازید بدین صورت که موسیقی دلخواهتان را برروی کلیپ ها قرار دهید و یا از تصاویر خود فیلم هایی شگفت انگیز را ایجاد کنید !

این نرم افزار جالب که دارای امتیاز ۴.۴ در پلی استوری می باشد به صورت کاملا رایگان عرضه شده است و آن را به تمام افرادی که به دنبال یک برنامه ی ویرایش فیلم متفاوت، آسان و کلاسیک هستند، پیشنهاد می دهیم . از قابلیت ها و امکانات اپلیکیشن فوق می توان به موارد زیر اشاره کرد :

* دارا بودن محیط کاربری بسیار ساده بدون نیاز به دانش اضافی

* دارا بودن قابلیت به رسمیت شناختن صورت افراد در فیلم های ویدئویی

* اضافه کردن موسیقی دلخواه برروی فیلم از گالری شما یا کتابخانه ی برنامه

* در اختیار قرار دادن افکت هایی متنوع و بسیار زیبا برای قرار دادن برروی فیلم ها

* رایگان بودن برنامه (در دسترس بودن تمام امکانات و بدون نیاز به چک لایسنس و اینترنت)

* امکان اشتراک گذاری ویدئوهای ساخته شده در شبکه های اجتماعی گوگل پلاس، فیسبوک و …

* دارا بودن هوش مصنوعی تجزیه و تحلیل و ترکیب قدرتمند برای تبدیل فیلم به کلیپ های سرگرم کننده

ما در فارسروید آخرین نسخه ی اپلیکیشن قدرتمند ویرایشگر ویدئویی Magisto Video Editor & Maker را به صورت رایگان و با لینک مستقیم برای شما کاربران قرار داده ایم که می توانید با مراجعه به ادامه ی مطلب ان را با یک کلیک دریافت کنید …

تغییرات نسخه ی v3.6.6577:

* رفع اشکالات و بهبود عملکرد

 

دانلود Magisto Video Editor & Maker - ویرایش فیلم اندروید

 



دانلود Throne Rush 3.2.2 – بازی استراتژی یورش تاج و تخت اندروید!

بازی استراتژیک آنلاین Throne Rush v3.2.2 اندروید با ده میلیون بازیکن از سراسر جهان – شبیه به جنگ های صلیبی

Throne Rush – یورش تاچ و تخت یک بازی جدید و فوق العاده زیبا در سبک بازی های استراتژی آنلاین از استودیوی بازیسازی NEXTERS LIMITED مخصوص سیستم عامل اندروید می باشد که با بیش از ۱۰ میلیون بازیکن از سراسر جهان از پرطرفدارترین بازی های استراتژی آنلاین اندرویدی به شمار می رود. اگر از افرادی هستید که به بازی های استراتژی علاقه مندید بدون شک بازی کم نظیر جنگ های صلیبی را می شناسید ؛ بازی ای که در آن می بایستی با مدیریت نیروها و منابع به جنگ با دشمنان بپردازید ؛ در بازی Throne Rush نیز شما باید با مدیریت نیروها ارتشی قدرتمند را بسازید و به دشمنان که بازیکنان آنلاین واقعی از سراسر جهان هستند بتازید! در این بازی شما باید با انواع ابزارهای متعدد در دسترس قلعه ای قدرتمند را بسازید و آن را رفته رفته مستحکم تر و نفوذناپذیر تر کنید و با اماده سازی نیروها به دشمنان حمله کنید و با به غارت بردن منابع ان ها به قدرت خودتان بیفزایید.

بازی Throne Rush را به همه ی کاربران دوستدار بازی های استراتژی اندرویدی همچون کلش آو کلینز پیشنهاد می دهیم و بدون شک ساعت ها شما را سرگرم خواهد ساخت.

برخی از ویژگی های بازی استراتژی Throne Rush اندروید :

* ساخت ارتشی قدرتمند و وسیع از انواع نیروها

* در دسترس قرار گرفتن انواع ابزارهای ساخت قلعه

* نبرد به نیروها و دشمنان دیگر برای به غارت بردن منابع

* استقرار انواع سربازها و فرماندهان برای دفاع از قلعه

بازی Throne Rush هم اکنون در گوگل پلی دارای امتیاز ۴.۴ از ۵.۰ از پرطرفدارترین بازی های اندرویدی بوده و تا به امروز چندین بار توسط کاربران عزیز فارسرویدی درخواست داده شده بود که تصمیم گرفتیم نسخه ی جدید ان را در اختیار شما قرار دهیم.

توجه داشته باشید که: بازی Throne Rush به صورت آنلاین است و برای بازی کردن اتصال اینترنت مورد نیاز می باشد – این اتصال می تواند از طریق سیمکارت های ایرانسل و همراه اول فراهم گردد.

تغییرات نسخه ی v3.2.2:

* اضافه شدن ویژگی های جدید

* رفع مشکلات بازی و بهبود های متعدد

 

دانلود Throne Rush - بازی استراتژی یورش تاج و تخت اندروید!

 



دانلود Handcent SMS 6.3.0 – پیام رسان محبوب و قدرتمند اندروید

Handcent SMS اپلیکیشنی محبوب و کاربردی در زمینه ی ارسال و دریافت اس ام اس و ام ام اس با امکانات بسیار زیاد و بی نظیر برای سیستم عامل اندروید می باشد که با نصب آن برروی اندرویدفون خود می توانید بخش مسیجنگ گوشیتان را متحول سازید و با بخش پیامک پیش فرض گوشیتان خداحافظی کنید! این نرم افزار امکاناتی همچون استفاده از شکلک های دوست داشتنی و متنوع در پیامها، دارا بودن تم هایی متنوع و بسیار زیبا، محافظت از اس ام اس ها با رمز عبور و … را در اختیار شما قرار می دهد که بدون شک ارزش امتحان کردن را داراست!

برخی از امکانات برنامه Handcent SMS اندروید :

* امکان ارسال اس ام اس به صورت زمان بندی شده

* پشتیبانی کامل از اس ام اس و ام ام اس

* ارسال همزمان اس ام اس برای چندین شخص

* نمایش اس ام اس های جدید در نوار وضعیت

* امکان محافظت از اس ام اس ها با رمز عبور و رمزهای پترن

* دارا بودن غلط گیر خودکار متن

* امکان تهیه ی نسخه پشتیبان از پیام ها و بازگردانی

* ایجاد لیست سیاه برای جلوگیری از دریافت اس ام اس

* دارا بودن تم ها و فونت های بسیار زیبا با قابلیت دانلود

* پشتیبانی از ۲۰ زبان زنده دنیا از جمله فارسی

* دارا بودن ویجت اختصاصی برای صفحه اصلی

* شخصی سازی نحوه نمایش و هشدار برای هر مخاطب

* استفاده از شکلک های بسیار زیبا در ارسال پیام

اگر بخواهیم تمام ویژگی های اپلیکیشن Handcent SMS را ذکر کنیم متعجب خواهید شد! اگر با خواندن امکانات این برنامه مایلید که آن را برروی دیوایس خود نصب کنید، پس تعلل نکنید و آخرین نسخه ی ان را با یک کلیک از فارسروید برای اندرویدفون خود دانلود کنید.

تغییرات نسخه ی v6.3.0:

* اضافه شدن قابلیت های جدید

* بهبود عملکرد و رفع مشکلات متعدد

 

دانلود Handcent SMS - پیام رسان محبوب و قدرتمند اندروید

 



دانلود Castle Clash 1.2.63 – اعتیاد آور ترین بازی استراتژی اندروید

Castle Clash v1.2.63 – آپدیت جدید بازی کستل کلش اندروید با بیش از ۵۰ میلیون بازیکن و امتیاز ۴.۶ از ۵.۰ در گوگل پلی … آپدیت جدید ۲۵ دسامبر – December 25, 2014 آپـدیـت بـزرگـ کـریـسـمـس

پس از معرفی چندین بازی استراتژی برای اندروید، این بار قصد معرفی بازی جدید و فوق العاده زیبای Castle Clash را داریم که یکی از از پرطرفدارترین بازی های استراتژی در بین ۱۰ بازی برتر در ایالات متحده و کشورهای دیگر به شمار می رود و امتیاز ۴.۹ از ۵ نشان دهنده ی محبوبیت آن است. در این بازی شما باید با ساخت قلعه هایی مختلف و جمع اوری و ساخت یک سپاه از قهرمانان قدرتمند برای تبدیل شدن به بزرگترین جنگسالاری در جهان تلاش کنید و اعتیادآورترین بازی استراتژی را در اندرویدفون خود تجربه کنید.

ارتشی را که می سازید می تواند شامل الف ها، دورف ها، جانوران مختلف و روبات ها باشد و خلاقیت شماست که بازی را پیش خواهد برد و می توانید قوی ترین امپراطوری جهان را تشکیل دهید.

برخی از ویژگی های بازی Castle Clash اندروید :

* امکان ایجاد ارتش قدرتمند با نیروهای وحشی

* ابزارهای مختلف برای ساخت بهترین قلعه ها

* نمایش میزان خون شخصیت ها برروی سر آن ها

* بودن شخصیت های دوست داشتنی و زیبا برای بازی

* دارا بودن گرافیک عالی و موسیقی لذت بخش

بازی بسیار زیبای Castle Clash را به تمام دوستداران بازی های استراتژی پیشنهاد می دهیم که می توانید جدیدترین نسخه ی آن را به صورت رایگان و با لینک مستقیم از فارسروید دریافت کنید.

توجه: این بازی برای اجرا نیاز به اینترنت دارد …

تغییرات نسخه ی v1.2.62:

* اضافه شدن ویژگی جدید : Here Monster II

* اضافه شدن قهرمان جدید : Sacred Chao

* اضافه شدن : پس زمینه های جدید و دکوراسیون کریسمس

* اضافه شدن ویزگی های جدید Expert Dungeons

* رفع اشکالات و بهبود گرافیک بازی

 

دانلود Castle Clash - اعتیاد آور ترین بازی استراتژی اندروید

 



دانلود Angry Birds Transformers 1.3.13 – بازی انگری بیرد اندروید!

Angry Birds Transformers v1.3.13 + MOD – بازی پرندگان خشمگین ترانسفورمر اندروید همراه دیتا – تست شده و آفلاین نسخه معمولی + مود شده به صورت جداگانه اپدیت جدید ۲۵ دسامبر – December 25, 2014

Angry Birds Transformers نسخه ی جدیدی از بازی معروف و پرطرفدار پرندگان عصبانی از استودیوی Rovio برای اندروید است که چند ساعت پیش به صورت کاملا رایگان در گوگل پلی عرضه گردید و تصمیم گرفتیم در سریع ترین زمان ممکن ان را معرفی نماییم. داستان بازی از این قرار است که ربات های بیگانه به سمت جزیره ی شما حمله کرده اند و باید جلوی ان ها بایستید و ان ها را ز بین ببرید! در نسخه ی جدید پرندگان عصبانی فکر نکنید که با شخصیت های جدید مواجه خواهید شد خیر ؛ بلکه دارای گیم پلی ای جدید با داستانی فوق العاده است که بدون شک برای بار دیگر شما دوستداران بازی های انگری بیرد را به وجد می اورد.

برخی از ویژگی های بازی Angry Birds Transformers اندروید :

* جمع اوری انواع قهرمانان مختلف با توانایی های خاص

* انواع مختلفی از وسایل نقلیه مختلف اتومبیل، کامیون، تانک و یا هواپیما

* دریافت سلاح های قوی تر و توانایی های جدید برای هر ترانسفورماتور!

* بازی در انواع محیط ها و مکان های مختلف و متنوع

* دارا بودن گرافیک اچ دی به همراه کنترلرهای عالی + صداگذاری مهیج

بازی Angry Birds Transformers هم اکنون در گوگل پلی دارای امتیاز ۴.۷ از ۵.۰ است که ما در فارسروید جدیدترین و اخرین نسخه ی ان را خدمت شما بازدیدکنندگان گرامی معرفی می کنیم و امیدواریم مورد پسندتان واقع گردد.

توجه داشته باشید که : بازی Angry Birds Transformers آفلاین است ولی برای برخی از ویژگی های بازی نیاز به اینترنت می باشد.

تغییرات نسخه ی v1.3.13 :

* اضافه شدن ویزگی های جدید

* رفع مشکلات و بهبود گرافیک

 

دانلود Angry Birds Transformers - بازی انگری بیرد اندروید!

 



دانلود Angry Birds Go! 1.6.1 – انگری بیرد از نوع ماشین سواری اندروید!

Angry Birds Go! 1.6.1 + Mod – جدیدترین نسخه ی بازی انگری بیرد گو اندروید + فایل دیتا آپدیت جدید ۲۳ دسامبر – December 23, 2014

به مسابقه سراشیبی در جزیره پیگی خوش آمدید!!! بله همانطور که کمپانی بازیسازی ریو مدت ها پیش اعلام کرده بود که روز ۱۱ دسامبر یعنی ۲۰ آذر ۱۳۹۲ بازی جدید و فوق العاده زیبای خود با نام Angry Birds Go! را روانه ی بازار خواهد کرد ؛ به نوعی به قول خودش وفا کرد و چند دقیقه پیش شاهد منتشر شدن بازی انگری بیرد گو در پلی استوری برای کاربران اندرویدی بودیم! بله این بار پرندگان خشمگین وارد مسابقات اتومبیلرانی می شوند ؛ در این بازی شما قادر خواهید بود که با هر پرنده ای مایلید وارد مسابقاتی شگفت انگیز و لذت بخش شوید، با پرندگانی با ویژگی های منحصر به فرد و خاص!

در مسیر حرکت شما انواع دستاوردها و سکه های مختلف برای جمع اوری وجود دارند که می توانید آن ها را جمع اوری کرده و هیجان بازی را دو چندان کنید! با سرعتی بالا حرکت کنید رقیبان خود را پس بزنید و برای پیروزی در مسابقات مختلف و رسیدن به کاپ قهرمانی تا می توانید تلاش کنید!

برخی از ویژگی های بازی Angry Birds Go! اندروید :

* مسابقات مختلف در جاده های متنوع !

* در دسترس بودن قدرت های ویژه برای از جاده خارج رقیبان

* بودن انواع حالت های مختلف برای بازی کردن توسط شما

* امکان ارتقای ماشین خود با کارهای مختلف برای افزایش قدرت

* دارا بودن گرافیک اچ دی خیره کننده به همراه صداگذاری هیجان انگیز

جاده های پر خطر، رقبای موذی و بدجنس، و قدرت های ویژه برای پشت سر گذاشتن خطرات و موانع بازی Angry Birds Go! همگی دست به دست هم داده اند تا تجربه ی بهترین بازی پرندگان عصبانی را در اندرویدفون شما به ارمغان بیاورند! هم اکنون می توانید با مراجعه به ادامه ی مطلب علاوه بر مشاهده ی عکس هایی از محیط بازی، آن را با یک کلیک دریافت نمایید..

تغییرات نسخه ی v1.6.1:

* اضافه شدن ویزگی های جدید کریسمس

* رفع اشکالات بازی و بهبود گرافیک

 

 

دانلود Angry Birds Go! - انگری بیرد از نوع ماشین سواری اندروید!

 



ليست صفحات
تعداد صفحات : 82
.

این سایت را در گوگل محبوب کنید:

by:Ketabline