دانلود Pinterest 4.0.2 – برنامه رسمی پینترست برای اندروید

تبلیغات

دانلود Pinterest 4.0.2 – برنامه رسمی پینترست برای اندروید

Pinterest یک شبکه ی اجتماعی دوست داشتنی و محبوب برای اشتراک گذاری تصاویر شماست که خود را یک پین بورد مجازی می داند و توانسته است در مدت زمان کوتاهی که از افتتاح آن می گذرد طرفداران زیادی را به سمت خود بکشاند و به عنوان یک شبکه ی اشتراک گذاری عکس پرطرفدار محسوب شود. سایت پینترست این امکان را به شما می دهد که تصاویر جالبی را که در سایت های مختلف می بینید و یا برروی سیستم خود دارید به آسانی به اشتراک بگذارید و به اصطلاحی پین کنید و با ایجاد آلبوم های عکس اختصاصی به صورت نامحدود تصاویرتان را با دیگر افراد سراسر دنیا به اشتراک بگذارید. در این سایت شما می توانید همانند شبکه های اجتماعی فیسبوک و توئیتر پین های کاربران را از میان میلیون ها تصویر دنبال کنید و برای مطالب و پست های دیگران کامنت بگذارید. طراحی پینترست هر کاربری را قطعا مجذوب خود خواهد کرد و ظاهری زیبا و لذت بخش را دارد.

از این رو این شبکه ی اجتماعی محبوب اپلیکیشن رسمی خود را با نام Pinterest برای سیستم عامل اندروید و آی پد منتشر کرده است تا کاربران این سرویس بتوانند به آسانی به اشتراک گذاری داده های تصویری خود بپردازند و دسترسی ان ها به این شبکه ی اجتماعی آسان تر شود.

 

دانلود Pinterest - برنامه رسمی پینترست برای اندروید

 

هم اکنون شما می توانید جدیدترین نسخه ی برنامه Pinterest را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از فارسروید برای اسمارت فون اندرویدی خود دریافت کنید.

تغییرات نسخه ی v4.0.2:

* رفع مشکلات مختلف و بهبود عملکرد

 

 

اطلاعات بازی / نرم افزار

دانلود Pinterest 4.0.2 - برنامه رسمی پینترست برای اندروید




مطالب مرتبط
بخش نظرات

برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:

.

این سایت را در گوگل محبوب کنید:

by:Ketabline