دانلود Godfire: Rise of Prometheus 1.0 – بازی بی نظیر خدای آتش اندروید + دیتا

تبلیغات

دانلود Godfire: Rise of Prometheus 1.0 – بازی بی نظیر خدای آتش اندروید + دیتا

Godfire: Rise of Prometheus v1.0 – بازی شگفت انگیز و بی نظیر خدای اتش برای اندروید همراه دیتا حجم دیتا پس از خارج شدن از حالت فشرده = ۲۱۸۰ مگابایت بالاخره پس از مدت ها یک بازی فوق العاده برای اندروید عرضه گردید معرفی برای اولین بار در میان تمامی وبسایت های ایرانی

پس از مدت ها انتظار برای عرضه یک بازی گرافیکی و خوب برای اندروید ؛ این بار شاهد عرضه شدن یک بازی بی نظیر و نام آشنا و صد البته گرافیکی با نام Godfire: Rise of Prometheus از استودیوی بازیسازی  Vivid Games برای اندروید هستیم که امروز و چند دقیقه پیش نسخه ی اول ان به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه گردید و باز هم مثل همیشه تصمیم گرفتیم برای اولین بار ان را حضور شما کاربران عزیز و همیشگی معرفی نماییم. این بازی بسیار زیبا در سبک اکشن و جنگی ساخته شده است و به صورت سوم شخص بوده و داستانش مربوط به روم باستان و خدایانش می باشد! داستان بازی به روم و خدایان باستانی اش مربوط می شود! جایی که شما با کارکتر اصلی بازی باید آن ها را برای بهتر شدن زندگی انسان ها نابود کنید. بله … شما انواع سلاح های قدرتمند را در دست می گیرید و به مبارزه هایی تن به تن می پردازید و یکی از بهترین بازی های اندرویدی را تجربه می کنید! باید اعتراف کرد که بازی Godfire: Rise of Prometheus واقعا با کیفیت است. گرافیک این بازی بسیار بالا است و صحنه های سه بعدی زیبایی را در آن شاهد خواهید بود و علاقه مندان به سبک جنگی و اکشن همیشه کشتن دشمنان خود در محیط سعه و باگرافیک بالا را دوست داشته و دارند و ما این بازی فوق العاده را به شما پیشنهاد می دهیم.

برخی از ویژگی های بازی اکشن Godfire: Rise of Prometheus اندروید :

* در اختیار قرار دادن انواع سلاح های قدرتمند

* انواع دستاوردهای متعدد برای بدست اوردن

* مبارزه در انواع مکان ها و محیط های شگفت آور

* صداگذاری بسیار مهیج و عالی به همراه گرافیک خیره کننده اچ دی

بازی Godfire: Rise of Prometheus هم اکنون در گوگل پلی دارای امتیاز ۵.۰ از ۵.۰ است که ما در فارسروید ان را به همراه فایل دیتا و بصورت رایگان در اختیار شما قرار می دهیم و امیدواریم مورد پسندتان واقع گردد.

تغییرات نسخه ی v1.0 :

* انتشار نسخه ی اول در گوگل پلی.

 

دانلود Godfire: Rise of Prometheus - بازی بی نظیر خدای آتش اندروید + دیتا

 

 

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل apk را دانلود و نصب نمایید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج سازید. پوشه ی com.dogbytegames.offroadlegends2 را در مسیر Android/obb کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.

 

Download Godfire: Rise of Prometheus Android Apk + Obb SD - Google Play Download Godfire: Rise of Prometheus Android Apk + Obb SD - Google Play Download Godfire: Rise of Prometheus Android Apk + Obb SD - Google Play Download Godfire: Rise of Prometheus Android Apk + Obb SD - Google Play Download Godfire: Rise of Prometheus Android Apk + Obb SD - Google Play Download Godfire: Rise of Prometheus Android Apk + Obb SD - Google Play Download Godfire: Rise of Prometheus Android Apk + Obb SD - Google Play Download Godfire: Rise of Prometheus Android Apk + Obb SD - Google Play

 

اطلاعات بازی / نرم افزار

دانلود Godfire: Rise of Prometheus 1.0 - بازی بی نظیر خدای آتش اندروید + دیتا




مطالب مرتبط
بخش نظرات

برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:

.

این سایت را در گوگل محبوب کنید:

by:Ketabline