دانلود اخرین نسخه بازی ها و نرم افزارهای اندروید با لینک مستقیم

تبلیغات

دانلود Solo Launcher – Smooth & Smart 2.0 – لانچر سولو اندروید

Solo Launcher – Clean & Clever v2.0 – جـدیـدتـریـن نـسـخـه لـانـچـر عـالـی “سـولـو” بـرای انـدرویـد با ایـنـتـرفـیـس Android 5.0 Lollipop ورژن جـدیـد (۲.۰) بـا ایـنـتـرفـیـس فـوق الـعـاده زیـبـا

همه ی کاربران به دنبال لانچری برای اسمارت فون خود هستند که از همه لحاظ بهترین باشد ؛ سرعت بالایی داشته باشد و در زمینه ی شخصی سازی اینترفیس ، امکانات زیادی را در اختیار قرار دهد. تا به امروز تقریبا همه ی لانچرهای معروف را برای شما معرفی کرده بودیم که هر کدام کاربران مخصوص خود را داشتند و همگی از بهترین ها بودند. امروز قصد معرفی لانچری جدید با نام Solo Launcher را داریم که در مارکت اندروید به عنوان سریع ترین لانچر اندروید معرفی شده است . این لانچر امکاناتی را در اختیار شما قرار میدهد که بتوانید ظاهر گوشی خود را مطابق با سلیقه ی خود شخصی سازی کنید و جذاب ترین شکل ممکن را به ظاهر موبایلتان هدیه دهید !

لانچر فوق با بیش از ۲۵۸ تنظیمات شخصی ، امکان شخصی سازی همه ی قسمت های گوشی را به شما می دهد و می توانید مطابق با سلیقه ی خود هر قسمت را با ظاهرهایی بسیار زیبا بچینید. این لانچر از همه ی لانچرهای نوا ، آپکس ، هلو و گو سریع تر می باشد و تجربه ی ایجاد بهترین اینترفیس را به شما هدیه خواهد داد.

برخی از قابلیت ها و ویژگی های کلیدی Solo Launcher اندروید :

* سفارشی سازی کامل با بیش از ۲۵۸ تنظیمات شخصی

* کاملا رایگان و بدون هیچ گونه تبلیغ آزار دهنده

* دارا بودن ۹ نمونه جرکت صفحه برای انتخاب

* دارا بودن یک کشو برای قرار دادن و سازماندهی برنامه ها و بازی ها برای دسترسی سریع

* نمایش ساعت به همراه وضعیت آب و هوا با انیمیشن های زیبا در صفحه اصلی

* دارا بودن تم ها و تصاویر پس زمینه شگفت انگیز برای انتخاب

* قابلیت پنهان کردن نرم افزارها برای محافظت از حریم خصوصی

* در دسترس قرار دادن انواع ویجت های آب و هوا ، ساعت ، باتری ، بهینه ساز و پاک کننده

* پشتیبانی کامل از خدمات گوگل

لانچر فوق العاده ی Solo Launcher برای گوشی های با سیستم عامل اندروید ۴.۰ و بالاتر طراحی شده است و ما امروز در فارسروید جدیدترین نسخه ی آن را برای شما دوستان آماده کرده ایم و امیدواریم مورد استقبالتان قرار بگیرد. برای مشاهده ی تصاویری از محیط لانچر و دانلود آن با یک کلیک به ادامه ی مطلب مراجعه کنید …

تغییرات نسخه ی v2.0:

* طرحی جدید Material مطابق با اندروید Android 5.0 Lollipop

* اضافه شدن ویژگی ها و توابعع جدید

* بهینه سازی های متعدد دیگر و رفع مشکلات

 

دانلود Solo Launcher - Smooth & Smart - لانچر سولو اندروید

 



دانلود Battle Run 2.6.0 – بازی دو بعدی دوندگی اندروید + دیتا

Battle Run v2.6.0 – یک بازی سرگرم کننده دوندگی برای اندروید همراه دیتا – تست شده و آفلاین

Battle Run یک بازی جدید و سرگرم کننده در سبک بازی های اکشن و دوندگی از استودیوی بازیسازی Game Hive Corporation خالق نسخه های مختلف بازی های Beat the Boss برای اندروید است که به صورت کاملا رایگان در مارکت اندروید عرضه شده است. این بازی که دارای سبکی شبیه Mario Kart و دو بعدی است شما را در نقش انواع شخصیت های متعدد قرار می دهد که باید در مسیری افقی به سمت جلو بدوید و تمامی دشمنان پیش روی خود را از میان بردارید. انواع سلاح های مختلف نیز در دسترس شما قرار میگیرد که هیجان بازی را دو چندان می کند. اگر به بازی های اکشن با انیمیشن های جالب علاقه مندید و دوست دارید یک بازی جدید با سبک سوپر ماریو را تجربه کنید به هیچ وجه بازی Battle Run را از دست ندهید.

برخی از ویژگی های بازی اکشن Battle Run اندرویـد:

* امکان بازی به صورت مولتی پلیر – بازی با دوستان بصورت واقعی

* زرادخانه ای از سلاح های متعدد – موشک، اره برقی، تبر، مین های زمینی، شهاب سنگ و غیره

* سفارشی سازی شخصیت ها – انواع ایتم های متعدد همچون کلاه، عینک و غیره

* انواع شخصیت های مختلف – انتخاب از میان بیش از ۶ مورد از شخصیت های متعدد

* گرافیک رنگارنگ و دو بعدی به همراه صداگذاری مهیج + گیم پلی اعتیاداور

بازی Battle Run هم اکنون در مارکت اندروید دارای امتیاز ۴.۴ از ۵.۰ است که ما در فارسروید جدیدترین و اخرین نسخه ی ان را به همراه نسخه ی مود شده در اختیار شما قرار می دهیم که می توانید ان ها را با یک کلیک و به صورت رایگان دریافت کنید.

تغییرات نسخه ی v2.6.0 :

* اضافه شدن کارکتر، مرحله و دیگر موارد جدید

* رفع مشکلات بازی و بهبود گرافیک

 

دانلود Battle Run - بازی دو بعدی دوندگی اندروید + مود

 



دانلود CM Security- AppLock&AntiVirus 2.3.2 – آنتی ویروس و نرم افزار امنیتی اندروید

CM Security- AppLock&AntiVirus مورد اعتماد ترین بهینه ساز در زمینه ی آنتی ویروس و نرم افزارهای امنیتی برای سیستم عامل اندروید می باشد که با دانلود بیش از ۱۰۰ میلیون (۱۰۰،۰۰۰،۰۰۰) در صدر پرطرفدارترین و برترین نرم افزار آنتی ویروس گوگل پلی قرار دارد! این اپلیکیشن قادر است ویروس ها، تروجان ها، اسپای ویرها و اد ویرهای موجود در حافظه و مموری اسمارت فون و یا تبلت شما را با سرعتی بالا و خارق العاده شناسایی کرده و اقدام به حذف آن ها نماید! اگر احساس می کنید سرعت موبایلتان کم شده است و ویروس هایی در آن نفوذ کرده و باعث کندی سرعت شده اند و به یک بهینه ساز و پاک کننده نیاز دارید CM Security به کمک شما خواهد آمد و با موتورهای قدرتمند حالت دوگانه محلی و ۱۶ سال سابقه در زمینه ی آنتی ویروس های کامپیوتر گوشی شما را تنها با یک کلیک پاک سازی می نماید!

شاید نرم افزارهای آنتی ویروسی برروی موبایل خود داشته باشید و احساس کنید سرعت اسکن و شناسایی ویروس ها توسطش بالاست ولی استودیوی King Soft ادعا کرده است که سرعت اسکن توسط نرم افزار CM Security پانصد درصد بیشتر از آنتی ویروس های دیگر است و یک اپلیکیشن تنها ۲ مگابایتی امنیت کامل اسمارت فون و تبلت شما را تامین می نماید!

برخی از امکانات و قابلیت های CM Security- AppLock&AntiVirus اندروید :

* اسکن تمامی فایل ها و برنامه های نصب شده برای شناسایی ویروس ها و تروجان ها

* اسکن دو حافظه ی گوشی یکی حافظه ی داخلی و دیگری حافظه ی خارجی برای حذف تهدیدات

* فعال بودن به صورت ۲۴ ساعته برای اسکن برنامه های جدید به صورت  real-time

* اسکن حافظه به منظور حذف فایل های بیهوده و اضافی با ۵۰ درصد قدرت بیشتر نسبت به رقبا!

*دارا بودن توابع قدرتمند و کاربردی مسدود کردن تماس های تلفنی ناخواسته به صورت خودکار و یا دستی

* مسدود کردن URL های مخرب و فیشینگ و همچنین محافظت کامل از شما در فضای اینترنت

* پشتیبانی از زبان های انگلیسی، آلمانی، اسپانیایی، فرانسوی، اندونزیایی، ایتالیایی، مالزیایی، پرتغالی، تایلندی، ویتنامی، ترکی، یونانی، روسی، اوکراینی، کره ای، چینی ساده، چینی سنتی، ژاپنی، هلندی، عربی، کرواسی

اپلیکیشن رایگان CM Security- AppLock&AntiVirus هم اکنون در مارکت اندروید دارای امتیاز ۴.۷ از ۵.۰ می باشد که ما امروز در فارسروید جدیدترین نسخه ی آن را به صورت رایگان و با لینک مستقیم در اختیار شما قرار می دهیم.

تغییرات نسخه ی v2.3.2: (آپدیت امروز )

* اضافه شدن ویزگی های جدید

* رفع مشکلات مختلف و بهبود عملکرد

 

دانلود CM Security – Antivirus FREE - آنتی ویروس و نرم افزار امنیتی اندروید

 



دانلود Secret Files Tunguska 1.0.18 – بازی راز های تونگوسکای اندروید!

Secret Files Tunguska v1.0.18 – یک بازی ماجراجویی فوق العاده زیبا با داستان زیبا و گیم پلی اعتیادآور همراه دیتا – آفلاین

Secret Files Tunguska – راز های تونگوسکای یک بازی جدید با گرافیک اچ دی و دنیایی بسیار گسترده باز استودیوی بازیسازی Deep Silver برای دستگاه های اندرویدی است که با قیمت ۴.۹۹ دلار در گوگل پلی عرضه شده است و با استقبال خود کاربران روبرو گردیده است و امروز به درخواست کاربران تصمیم به معرفی نسخه ی جدید آن کرده ایم! داستان بازی مربوط به فاجعه ی تونگوسکای در سال ۱۹۰۸ می باشد که Vladimir Kalenkow یک دانشمند عالی رتبه به دنبال ماجراجویی های برای کشف حقیقت می باشد که به صورت کاملا اتفاقی محو می شود و هم اکنون دختر او Nina به همراه دستیار خود Max یک ماجراجویی جدید را برای پیدا کردن پدر نینا آغاز می کنند که شما باید به ان ها کمک کنید. شما باید با حل انواع معماها، پازل ها و مینی گیم های مختلف بخش ها و ماموریت ها را پشت سر بگذارید و در انواع مکان های مختلف از کشورهای متعدد چون آلمان، روسیه، کوبا، چین و حتی قطب جنوب به ماجراجویی بپردازید و ساعت ها خود را سرگرم سازید. اگر به بازی های ماجراجویی علاقه مندید و دوست دارید یکی از بهترین های این سبک را تجربه کنید به هیچ وجه بازی Secret Files Tunguska را از دست ندهید.

برخی از ویژگی های بازی ماجراجویی Secret Files Tunguska اندروید :

* شامل بیش از ۱۲ ساعت گیم پلی اعتیااور و مجذوب کننده

* بازی با دو شخصیت اصلی بازی : نینا و دستیارش مَکس

* ماجراجویی در بیش از ۱۰۰ مکان شگفت انگیز و خارق العاده

* بسیاری از پازل ها و معماهای مختلف و بسیار چالش برانگیز

* دارا بودن گرافیک بسیار بالا (فول اچ دی) + جزئیات زیاد

* ترجمه به زبان های آلمانی، انگلیسی، روسی، لهستانی، فرانسوی، اسپانیایی و ایتالیایی

بازی Secret Files Tunguska هم اکنون در مارکت اندروید (Google Play) دارای امتیاز ۴.۴ از ۵.۰ است که ما امروز در فارسروید نسخه ی فول و کامل ان را به همراه دیتا به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهیم و می توانید ان را با یک کلیک دریافت کنید.

تغییرات نسخه ی v1.0.18 :

* تغییراتی ذکر نشده است.

 

دانلود Secret Files Tunguska - بازی راز های تونگوسکای اندروید!

 



دانلود Assassin’s Creed Pirates 2.0.0 – بازی دزدان دریایی اندروید + دیتا

Assassin’s Creed Pirates v2.0.0 + Mod – بازی دزدان دریایی گرافیک اچ دی آندروید همراه فایل دیتا + تریلر  – ۱۰۰% تست شده و آفلاین نسخه معمولی + مود شده پول بی نهایت به صورت جداگانه

Assassin’s Creed Pirates به فارسی (آساسین کرید دزدان دریایی) بازی جدید و فوق العاده زیبا با گرافیکی خیره کننده و خارق العاده در سبک بازی های اکشن و آرکید محصولی از کمپانی بازیسازی معروف یوبی سافت برای سیستم عامل اندروید می باشد که چند دقیقه قبل شاهد منتشر شدن نسخه ی اول آن در پلی استوری بودیم و تصمیم گرفتیم به عنوان اولین وبسایت ایرانی آن را به همراه فایل دیتا در اختیار شما کاربران همیشگی قرار دهیم! در این بازی واقعا شگفت انگیز شما در نقش کاپیتان کشتی دزدان دریایی یعنی Alonzo Batilla قرار خواهید گرفت و می بایستی برای به دست آوردن گنجینه های ارزشمند و همچنین سلطه بر کارائیب، دشمنان و کشتی‌های دیگر را نابود کنید!

یکی از نکته های جالب و خارق العاده ی بازی وجود شخصیت هایی که در بازی های دیگر یوبی سافت موجود بود را می توان نام برد! گرافیک خیره کننده ی بازی، کیفیت صداگذاری حرفه ای و ماموریت هایی واقعا شگفت انگیز همگی دست به دست هم داده اند تا تجربه ی بهترین و هیجان برانگیزترین بازی اکشن را در اسمارت فون و یا تبلت اندرویدی شما به ارمغان بیاورد!

برخی از ویژگی های بازی Assassin’s Creed Pirates اندروید :

* به دست آوردن قایق های بیشتر از عصر طلایی دزدی دریایی

* امکان ارتقاء کشتی خود با استفاده از غارت کشتی ها و ابزارها

* استخدام بهترین خدمه و یادگیری بیش از ۵۰ تکنیک برای تبدیل شدن به کاپیتان بهتر

* تغییر شرایط آب و هوایی به طور مستقیم برای تجربه ی واقعی ترین بازی اکشن!

* در دسترس بودن یک نقشه کارائیب بزرگ برای شروع کردن یک ماجراجویی شگفت انگیز

* لذت بردن از ۵۰ ماموریت واقعا چالش برانگیز در مکان هایی واقعی و خیره کننده

* دارا بودن گرافیک اچ دی خیره کننده به همراه صداگذاری هیجان انگیز

* پشتیبانی از زبان های انگلیسی، فرانسوی، ایتالیایی، آلمانی، اسپانیایی، پرتغالی ، چینی، ژاپنی ، کره ای و روسی

بازی Assassin’s Creed Pirates هم اکنون در پلی استوری با قیمت ۴.۹۹ دلار به فروش می رود که دارای امتیاز ۴.۴ از ۵.۰ می باشد و ما در فارسروید آن را به همراه فایل دیتا به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهیم! برای مشاهده ی تصاویری از بازی و تریلری از آن با ما همراه باشید …

توجه داشته باشید که : لینک دانلود نسخه مود شده یک فایل فشرده است که شامل دو فایل نصبی است : در یک فایل نصبی پول بی نهایت است و در فایل نصبی دیگری تمامی آیتم ها و فرآیندها باز شده اند که می توانید به دلخواه یکی را نصب کنید.

تغییرات نسخه ی v2.0.0:

* بروزرسانی جدید با Land ahoy !!

* کاوش hidden Mayan temples

* اضافه شدن بیش از ۵۰ چالش جدید

* رفع برخی از مشکلات و بهبود عملکرد

 

دانلود Assassin's Creed Pirates - بازی دزدان دریایی اندروید + دیتا!

 



دانلود Kingdom Chronicles HD Free 1.2.4 – بازی استراتژی اندروید!

Kingdom Chronicles HD Free v1.2.4 FULL – بازی استراتژیک گرافیک بالا “پادشاهی تواریخ” اندروید همراه فایل دیتا + تریلر … آپدیت جدید

Kingdom Chronicles HD Free – تاریخ پادشاهی اچ دی رایگان یک بازی بسیار زیبا با گرافیک خارق العاده در سبک بازی های استراتژی از استودیوی بازیسازی Primerose Solutions LLP مخصوص سیستم عامل اندروید می باشد که با ده هزار دریافت از گوگل پلی در صدر برترین بازی های اندرویدی قرار دارد و دارای امتیاز ۴.۵ از ۵.۰ می باشد. این بازی که در قرون وسطی رخ می دهد شما را به مدیریت یک سرزمین از تمامی جهات تجاری، فرهنگی، جنگی و … دعوت می کند! بله شما در نقش شخصیت اصلی بازی یعنی John Brave به پادشاهی کشورتان می پردازید و می بایستی که با برنامه ریزی های دقیق و حرفه ای از سرزمین خود دفاع کرده و با گسترش اقتصاد و بالا بردن فرهنگ سرزمینتان به تجارت و بهبود شرایط زندگی کمک کنید و ساعت ها خود را سرگرم سازید. شما می توانید نیروها و سربازانی شجاع و نیرومند را استخدام نمایید تا از سرزمین خود در برابر دشمنان دفاع کنند ؛ از طرفی وظیفه شماست که به کمک شاهزاده که توسط دشمنان دزدیده شده است، بروید و تمام تلاش خود را به کار بگیرید تا شاهزاده را نجات دهید!

بازی Kingdom Chronicles HD Free دارای گرافیک خیره کننده اچ دی و رنگارنگ است و با دارا بودن یک گیم پلی منحصر به فرد تجربه ی بهترین بازی استراتژیکی مدیریت سرزمین را در ندرویدفون شما به ارمغان می اورد.

برخی از ویژگی های بازی استراتژی Kingdom Chronicles HD Free اندروید:

* شامل ۴۰ قسمت مختلف با وظایف منحصر به فرد

* مدیریت سرزمین از جهات مختلف تجاری، فرهنگی، جنگی و غیره

* شامل بیش از ۳۰ غنائم متعدد و بی نظیر برای بدست آوردن

* در اختیار قرار دادن انواع مهارت های جادویی و ویژه

* گرافیک خیره کننده و بسیار لذت بخش + صداگذاری مهیج

بازی Kingdom Chronicles HD Free به صورت رایگان عرضه شده و ما امروز در فارسروید جدیدترین نسخه ی ان را که چند دقیقه پیش منتشر شده است را به صورت رایگان به همراه فایل دیتا در اختیار شما قرار می دهیم…

تغییرات نسخه ی v1.2.4:

* رفع اشکالات و بهبود گرافیک بازی

 

دانلود Kingdom Chronicles HD Free - بازی استراتژی اندروید!

 



دانلود The Mystery of Dragon Isle 1.3.6 – بازی ماجراجویی اندروید

The Mystery of Dragon Isle v1.3.6 + Mod – بازی ماجراجویی جزیره ی اژدها اندروید همراه دیتا نسخه معمولی + نسخه مود شده با الماس بی نهایت

The Mystery of Dragon Isle یک بازی جدید و فوق العاده زیبا در سبک بازی های اشیاء پنهان و ماجراجویی از استودیوی بازیسازی معروف Alawar Entertainment برای اندروید است که نسخه ی آن چند ساعت پیش به صورت کاملا رایگان در پلی استور عرضه گردید و تصمیم گرفتیم مثل همیشه در سریع ترین زمان ممکن ان را معرفی نماییم. این بازی شما را به جزیره ای مرموز برای آغاز یک ماجراجویی بسیار چالش برانگیز دعوت می نماید که شما باید به عنوان شخصیت اصلی بازی به ماجراجویی می پردازید. داستان بازی از این قرار است که صد سال پیش اژدهایی بزرگ به خواب ابدی فرو می رود و با تبدیل بدون او به یک سنگ جزیره ای مرموز تبدیل می شود و …! اگر به بازی های ماجراجویی علاقه مندید و دوست دارید یک بازی ماجراجویی جدید با گرافیک اچ دی را تجربه کنید به هیچ وجه بازی پیش رو را از دست ندهید.

برخی از ویژگی های بازی ماجراجویی The Mystery of Dragon Isle اندروید:

* ماجراجویی در انواع محیط ها و مکان های مختلف

* امکان رقابت و بازی با دوستان و کاربران آنلاین جهانی

* جمع اوری ایتم های مختلف برای افزایش امتیاز

* پیدا کردن ایتم های مختلف برای پیش بردن سطوح

* شامل انواع پاداش ها و دستاوردهای مختلف

* دارا بودن گرافیک اچ دی به همراه صداگذاری مهیج

بازی The Mystery of Dragon Isle هم اکنون در مارکت اندروید دارای امتیاز ۳.۸ از ۵.۰ است که ما در فارسروید ان را معرفی و به صورت رایگان به همراه فایل دیتا در اختیار شما قرار می دهیم و می توانید با مراجعه به ادامه مطلب ان را با لینک مستقیم دانلود کنید.

توجه داشته باشید که : برای اجرای بازی به اینترنت نیاز هست – برای رقابت با دیگر کاربران جهانی و شرکت در تورنومنت های بدون شک اتصال شبکه مورد نیاز می باشد که با کمترین سرعت اینترنت نیز بازی اجرا خواهد شد.

تغییرات نسخه ی v1.3.6 :

* رفع اشکالات بازی و بهبود گرافیک

 

دانلود The Mystery of Dragon Isle - بازی ماجراجویی اندروید



ليست صفحات
تعداد صفحات : 82
.

این سایت را در گوگل محبوب کنید:

by:Ketabline