دانلود اخرین نسخه بازی ها و نرم افزارهای اندروید با لینک مستقیم

تبلیغات

دانلود Exiles: Far Colony 2.18 – بازی اکشن تبعیدیان اندروید + دیتا

Exiles: Far Colony v2.18 – بازی اکشن و ماجراجویی تبعیدیان اندروید همراه دیتا – کاملا تست شده و آفلاین

Exiles: Far Colony – تبعیدیان: مستعمره دور یک بازی زیبا با گرافیک اچ دی در سبک بازی های اکشن، ماجراجویی و تیراندازی از استودیوی بازیسازی Crescent Moon Games خالق ازی هایی چون Shadow Blade، Neon Shadow، MIMPI 2d platformer، Clash of Puppets برای دستگاه های اندرویدی است که با قیمت ۶.۹۹ دلار در گوگل پلی عرضه شده است و به دلیل قیمت بالای خود استقبال خوبی از آن صورت نگرفته است و تنها چند مورد خرید را به خود داشته است. ای نبازی شما را به چشم اندار گسترده ای از سیارات دور خواهد برد تا به کشف اسرار آن ها بپردازید! داستان بازی از این قرار است که شما به سیاره ای دور منتقل شده اید که ظاهرا هیچ راه برگشتی وجود ندارد و باید به جنگ با دشمنان مختلف بروید و از جان خود محاظفت کنید! سوار انواع ربات های غول پیکر شوید و دشمنان پیش رو را سرنگون سازید. ماجراجویی ها و نبردهای شما در انواع مکان ها و محیط های مختلف صورت می پذیرد و انواع سلاح های قوی در اختیارتان قرار میگیرد… اگر به بازی های اکشن-ماجراجویی علاقه مندید پیشنهاد می دهیم به هیچ وجه بازی پیش رو را از دست ندهید.

برخی از ویزگی های بازی اکشن Exiles: Far Colony اندروید :

* کاوش دنیایی گسترده از معابد زیرزمینی، و غارها و غیره

* ماجراجویی در مستعمره بزرگ با منطقه های مختلف داخلی

* ۳ کلاس مختلف برای شخصیت با امکان انتخاب توسط شما

* امکان انتخاب یک شخصیت توسط بازیکن : مرد یا زن

* انواع زیادی از سلاح های مختلف برای استفاده با امکان ارتقا

* انواع موجودات بیگانه بزرگ برای مبارزه توسط شما

* گرافیک اچ دی به همراه صداگذاری مهیج و عالی

بازی Exiles: Far Colony هم اکنون در گوگل پلی دارای امتیاز ۵.۰ از ۵.۰ است که ما در فارسروید جدیدترین و آخرین نسخه ی عرضه شده ان را به همراه فایل دیتا و کاملا تست شده در اختیار شما قرار می دهیم که می توانید ان را با یک کلیک دریافت کنید.

نقد کلی بازی توسط فارسروید : بازی Exiles: Far Colony یک بازی عالی است به گونه ای که گرافیک و صداگذاری ان عالی می باشد و تنها مشکل ان کنترلرهای سختش می باشد که کنترل شخصیت کمی مشکل است و به طور کلی ارزش دانلود را دارد.

تغییرات نسخه ی v2.18 :

* اضافه شدن گزینه ای برای نگاه کردن به پشت

* بهینه سازی های مختلف و رفع مشکلات

 

دانلود Exiles: Far Colony - بازی اکشن تبعیدیان اندروید + دیتا

 



دانلود Farm Up 4.1 – بازی مزرعه داری و کشاورزی اچ دی اندروید + دیتا

Farm Up یکی از زیباترین، سرگرم کننده ترین و پرطرفدارترین بازی های سبک استراتژیک و مزرعه داری می باشد که نسخه های مختلف آن برای انواع سیستم عامل های مختلف از جمله ویندوز، آیفون، آندروید و … منتشر گردیده است! ما امروز قصد معرفی نسخه ی اندرویدی بازی فوق العاده زیبای Farm Up را داریم که در آن شما می بایستی به مدیریت و پرورش مزرعه های مختلف بپردازید و بتواند بیشترین بازده و سود را داشته باشید! داستان بازی را از زبان طراح اینگونه بیان می کنیم: “در سال ۱۹۳۰، زمانی که بحرانی سراسری در کشور رخ داده است و بیشتر کشاورزان وضع خوبی ندارند؛ در این میان زنی جوان و با اراده ی قوی با نام جنیفر یک مزرعه را از صاحبش که ورشکسته شده بود را خریده و مصمم است تا این مزرعه ی کم رونق را به یک مزرعه بزرگ تبدیل نماید! جنیفر در این بحران علاوه بر رونق بخشیدن به مزرعه ی خود به دوستانش نیز کمک می کند!

پس، در این بازی شما می توانید هر کاری که یک مزرعه دار واقعی انجام می دهد را انجام دهید و هر بذری را که مایلید بکارید و تجربه ی بهترین بازی استراتژیک کشاورزی را در تبلت و یا اسمارت فون خود به ارمغان بیاورید! شما باید با کاشت و برداشت انواع محصولات، اقتصاد را رونق ببخشید و برای به بدست آوردن سکه تلاش کنید!

برخی از ویژگی های بازی Farm Up اندروید :

* دارا بودن انواع انیمیشن های مختلف بسیار واقعی و اچ دی

* بودن انواع کارگرهای مختلف برای برداشت محصولات شما

* کشاورزی و مزرعه داری در انواع مکان های متنوع و کنار ساحل

* بودن انواع بذرهای مختلف برای کاشت و رونق بخشیدن به اقتصاد

* امکان پرورش انواع حیوانات اهلی از جمله گوسفند، شترمرغ و …

* امکان فروش محصولات به کشورهای همسایه برای افزایش درآمد

* بودن انواع ابزارهای مختلف از جمله قیچی، سطل و .. برای کارهای مختلف

* امکان دعوت از دوستان برای بازی کردن از طریق شبکه ی اجتماعی فیسبوک

* دارا بودن گرافیک اچ دی خیره کننده به همراه صداگذاری هیجان انگیز

بازی Farm Up به صورت رایگان عرضه شده است و تا به امروز بیش از ۱ میلیون بار از پلی استوری دریافت گردیده و دارای امتیاز ۴.۱ از ۵.۰ می باشد که ما امروز در فارسروید اخرین نسخه ی آن را به همراه فایل دیتا برای شما قرار داده ایم .. برای مشاهده ی تصاویری از بازی و تریلری از آن با ما همراه باشید ..

تغییرات نسخه ی v4.1: (درخواستی کاربران)

* اضافه شدن ویزگی های جدید کریسمس

* رفع اشکالات و بهبود گرافیک بازی

 

دانلود Farm Up - بازی مزرعه داری و کشاورزی اچ دی اندروید + دیتا

 



دانلود Fairy Farm 2.5.6 – بازی مزرعه داری پری مزرعه اندروید!

Fairy Farm 2.5.6 – بازی استراتژی مزرعه داری و کشاورزی اندروید همراه فایل دیتا – آفلاین

Fairy Farm – پری مزرعه یک بازی فوق العاده زیبا و سرگرم کننده در سبک بازی های مزرعه داری و استراتژیکی از استودیوی بازیسازی Game Garden دقیقا شبیه به بازی پرطرفدار Hay Day مخصوص سیستم عامل اندروید است که با میلیون ها دانلود از گوگل پلی در صدر برترین بازی های استراتژیکی قرار دارد و دارای امتیاز ۴.۴ از ۵.۰ است که نشان دهنده ی محبوبیت آن نزد کاربران اندرویدیست. در این بازی شما در نقش یک بازیکن باید به مزرعه داری مشغول شوید و با کشت محصول، پرورش حیوانات و کارهای دیگر به جمع آوری پول بپردازید و با بدست آوردن پول مزرعه ی خودتان را گسترش دهید و تجربه ی بهترین بازی استراتژی مزرعه داری را در اندرویدفون خود به ارمغان بیاورید.

بازی Fairy Farm دارای برتری ای عالی نسبت به بازی های مشابه است! حدس بزنید این برتری چیست؟! بله برتری این بازی نسبت به بازی های مشابه آفلاین بودن آن است یعنی بدون نیاز به اینترنت می توانید در هر مکان و زمانی به مزرعه داری بپردازید و ساعت ها خود را سرگرم سازید!

برخی از ویژگی های بازی مزرعه داری Fairy Farm اندروید:

* پرورش بیش از ۱۰۰ حیوان ناز و دوست داشتنی از جمله طاووس و اژدها

* کاشت و برداشت بیش از ۱۵۰ گیاه جادویی و درختان متعدد توسط بازیکن

* امکان زیباسازی و تزئین مزرعه خود با صدها اقلام مسحور و متعدد

* شامل انواع مأموریت های جالب و چالش برانگیز به همراه دستاوردهای متعدد

* استفاده از تجهیزات پیچیده به عنوان معجون برای انجام آزمایش های کیمیاگری

* پشتیبانی از زبان های نگلیسی، آلمانی، اسپانیایی و روسی

بازی Fairy Farm از زیباترین بازی های اندرویدیست که ما امروز در فارسروید جدیدترین نسخه ی ان را به همراه نسخه ی مود شده در اختیار شما قرار می دهیم و امیدواریم از آن لذت ببرید.

تغییرات نسخه ی v2.5.6 :

* اضافه شدن : ۴ new flower eternal

* اضافه شدن : – Nonearthly Crafts: try them all

* اضافه شدن : Legendary Event

* ماجراهای حماسی جدید در انتظار شما هستند

 

دانلود Fairy Farm - بازی مزرعه داری پری مزرعه اندروید!

 



دانلود Photo Grid – Collage Maker 4.832 – برنامه کلاژ میکر اندروید

Photo Grid – Collage Maker v4.831 Ad-Free – نرم افزار ویرایش عکس و ساخت کلاژ خارق العاده اندروید با امتیاز ۴.۵ از ۵.۰ و صد ها میلیون دریافت از گوگل پلی … پرمیوم و آنلاک شده

Photo Grid – Collage Maker یک نرم افزار عالی و پرطرفدار با بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر از سراسر دنیا از گروه برنامه نویسی RoidApp در زمینه ی ساخت و ایجاد عکس های خارق العاده ی کلاژ مخصوص سیستم عامل اندروید می باشد که رتبه ی یک بهترین برنامه عکاسی در ۱۱ کشور و رتبه ی ۵ را در میان ۴۶ کشور از آن خود نموده است و با استفاده از آن می توانید زیباترین، حرفه ای ترین و جذاب ترین عکس های کلاژ را تهیه نمایید. [همانطور که قبلا هم گفته بودیم: [کلاژ – Collage یک واژه ی فرانسوی است که به فرمی از هنر گفته می شود که از به هم چسباندن و مرتبط ساختن تکه های اشیائی همچون کاعذ، تکه های روزنامه، عکس و غیره بر روی یک سطح پدید می آید و اگر بخواهیم واژه ای فارسی را برای آن انتخاب کنیم می توانیم “چسبانه‌کاری” را برگزینیم.]

با استفاده از اپلیکیشن Photo Grid – Collage Maker شما قادر خواهید بود در سریع ترین زمانن ممکن با ابزارهایی عالی عکس های موجود در گالری موبایل خود را به همدیگر بچسبانید و یک عکس شبکه ای خارق العاده را بسازید و سپس در صورت تمایل افکت هایی خیره کننده و یا قاب های بسیار زیبا را به آن بیفزایید و در نهایت آن را ذخیره کنید و تجربه بهترین برنامه ساخت کلاژ را در اندرویدفون خود به ارمغان بیاورید.

برخی از امکانات و قابلیت های اپلیکیشن Photo Grid – Collage Maker اندروید :

* ایجاد یک عکس کولاژ حرفه ای و کم نظیر در سریع ترین زمان ممکن

* امکان اضافه کردن متن، شکلک ها و آیتم های هنری به عکس ها

* در اختیار قرار دادن انواع قاب ها، افکت ها، آلبوم ها و … با امکان انتخاب

* امکان ساخت ویدئوهای اسلایدشو به همراه موسیقی مورد علاقه (جدید)

* در اختیار قرار دادن انواع ابزارهای کاربردی چرخش، زوم،swap، sketch و غیره

* اشتراک گذاری عکس های ساخته شده در فیسبوک، اینستاگرام، توییتر، فلیکر، پیکاسا، تامبلر، گوگل پلاس و غیره

اپلیکیشن Photo Grid – Collage Maker با صدها میلیون دریافت از گوگل پلی و امتیاز ۴.۵ از ۵.۰ در صدر برترین برنامه های ویرایش عکس قرار دارد که ما امروز در فارسروید جدیدترین نسخه ی بدون تبلیغات (Ad-Free) آن با در اختیار شما قرار می دهیم.

تغییرات نسخه ی v4.832:

* اضافه شدن ویژگی های جدید زمستانی

* رفع اشکالات و بهبود عملکرد

 

دانلود Photo Grid - Collage Maker - برنامه کلاژ میکر اندروید

 



دانلود PicsArt – Photo Studio 5.0.0.12 – استودیو عکس قدرتمند اندروید !

PicsArt – Photo Studio کامل ترین، بهترین و قدرتمندترین اپلکییشن ویرایش تصویر برای اندروید می باشد که با دانلود بیش از ۷۰ میلیون بار و با دارا بودن امتیاز ۴.۷ از ۵.۰ در پلی استوری پرطرفدارترین فوتو ادیتور به شمار می رود که با نصب ان برروی اسمارت فون خود می توانید یک استودیوی عکس فوق العاده را در اندرویدفون خود به ارمغان بیاورید و با استفاده از ابزارهای بی نظیری که در اختیار شما قرار می دهد تجربه ی کار با بهترین و کامل ترین برنامه فوتو ادیتور را داشته باشید. اپلیکیشن فوق تمام ابزارهایی را که برای ویرایش تصویر احتیاج دارید را در اختیار قرار می دهد و می توان ان را قدرتمندترین نرم افزار ویرایش عکس برای اندروید نام برد که از قابلیت ها و امکانات ان می توان به موارد زیر اشاره کرد :

* امکان وارد کردن عکس به برنامه از طریق دوربین و گالری

* در اختیار قرار دادن ابزارهای چرخاندن، برش منظم، دستی و طبق اشکال مختلف،حالت معکوس افقی یا عمودی، تغییر اندازه

* امکان افزودن متن به تصاویر با فونت ها، رنگ ها و استایل های فوق العاده زیبا

* امکان طراحی روی تصاویر توسط شما با استفاده از قلم

* امکان افزودن تصاویر، اشیاء دلخواه جذاب و کلیپ ارت های متنوع به عکس ها

* دارا بودن قاب (فریم) هایی بسیار زیبا و شیک برای دور تصاویر

* دارا بودن افکت هایی فوق حرفه ای برای اعمال برروی تصاویر

* دوربین اختصاصی با قابلیت های تنظیم نور، تنظیم کنتراست، ایجاد افکت و تنظیمات مختلف دیگر

* امکان ذخیره سازی عکس های ویرایش شده با فرمت دلخواه برروی مموری و حافظه

* امکان به اشتراک گذاری مستقیم تصاویر در شبکه های اجتماعی معروف

اگر به دنبال بهترین و قدرتمندترین اپلیکشن فوتو استودیو برای تبلت یا اسمارت فون اندرویدی خود هستید، فارسروید به شما برنامه کاربردی PicsArt – Photo Studio را به شما پیشنهاد می دهد که می توانید ان را با یک کلیک و به صورت رایگان دریافت کنید .

تغییرات نسخه ی v5.0.0.12: (نسخه پچ شده با تمامی امکانات!)

* اضافه شدن ویزگی های جدید

* بهبود عملکرد و رفع مشکلات

 

دانلود PicsArt - Photo Studio - استودیو عکس قدرتمند اندروید !

 



دانلود theScore: Sports & Scores 3.16.2 – نتایج مسابقات ورزشی اندروید

theScore: Sports & Scores v3.16.2 Ad-Free – اخرین نتایج اخبار ورزشی در اندروید شما – نسخه بدون تبلیغات

theScore: Sports & Scores نرم افزاری پرطرفدار و عالی با بیش از ده میلیون دریافت از گوگل پلی در زمینه ی دریافت آخرین نتایج مسابقات ورزشی (فوتبال، فوتسال، هاکی، بسکتبال و …) برای اندروید است که به صورت رایگان در مارکت اندروید عرضه شده است و تصمیم گرفتیم به درخواست کاربران عزیز آن را معرفی نماییم. با استفاده از این برنامه می توانید به اسانی در محیطی ساده و طبقه بندی شده به انواع خبرهای مختلف در زمینه های متعدد ورزشی دسترسی داشته باشید. اگر به دنیال یک برنامه ی عالی برای دریافت اخرین نتایج مربوط به ورزش ها هستید ما به شما اپلیکیشن کمپانی کانادایی د اسکور را پیشنهاد می دهیم که نتایج مسابقات فوتبال، بسکتبال، بیسبال، هاکی، اتومبیل رانی، تنیس و گلف را در نقاط مختلف جهان پوشش می دهد و تمام نتایج را به صورت لحظه ای نمایش می دهد.

برخی از امکانات و قابلیت های اپلیکیشن theScore: Sports & Scores اندروید:

* پوشش تمامی نتایج مربوط به ورزش های مختلف

* طبقه بندی اخبار در بخش های مختلف

* اعلام آخرین اخبار روز ورزشی با عکس و مشروه خبر

* اعلام تغییر نتایج با دادن پیام به صورت نوتیفیکیشن

* دارا بودن ویجت اختصاصی برای صفحه اصلی

* بخش های مختلف همچون اخبار داغ و دیگر موارد

اپلیکیشن theScore: Sports & Scores هم اکنون در گوگل پلی دارای امتیاز ۴.۴ از ۵.۰ است که ما در فارسروید جدیدترین و اخرین نسخه ی ان را به صورت کاملا رایگان و با لینک مستقیم در اختیار شما کاربران همیشگی قرار می دهیم.

توجه داشته باشید که : نسخه ی پیش رو از نرم افزار theScore: Sports & Scores نسخه ی Ad-Free است به گونه ای که در ان اثری از تبلیغات ازار دهنده نیست!

تغییرات نسخه ی v3.16.2:

* رفع مشکلات و باگ های برنامه

 

دانلود theScore: Sports & Scores - نتایج مسابقات ورزشی اندروید

 



دانلود Sleep as Android 20141224 build 967 – خواب آرام اندروید!

نرم افزار ساعت زنگدار و حرفه ای خواب آرام Sleep as Android v20141224 build 967 FULL Unlocked اندروید – درخواستی کاربران و آپدیت جدید

Sleep as Android یک نرم افزار قدرتمند، پرطرفدار و عالی در زمینه ی بیدار کردن شما و خواب آرام از استودیوی Urbandroid Team مخصوص اندروید است که به صورت رایگان عرضه شده و با بیش از ۱۰ میلیون دریافت از مارکت اندروید در صدر برترین برنامه های خواب راحت قرار دارد! با استفاده از این نرم افزار می توانید تنوعی عالی را در خواب خود ایجاد نمایید به گونه ای که هرروزتان را با یک صدای آرامش بخش همچون پرندگان، دریا و … بیدار شوید! در اصل این نرم افزار علاوه بر داشتن یک ساعت زنگ دار بسیار عالی می تواند چرخه ی خواب شما را بدون هیچگونه کم و کاستی ضبط کند.

اگر از کاربرانی هستید که به دنبال بهترین نرم افزار برای خوابیدن ارام خود هستید ما به شما اپلیکیشن Sleep as Android را پیشنهاد می دهیم که با دارا بودن محیط کاربری واقعا زیبا و توابع عالی بدون شک جامع ترین نرم افزار خواب ارام به شمار می رود.

برخی از امکانات و قابلیت های اپلیکیشن Sleep as Android اندروید :

* ساعت زنگ دار با انواع صداهای ارامش بخش همچون دریا و غیره

* دارا بودن انواع پازل ها برای بیدار شدن کامل شما از خواب

* ضبط صدای شما در خواب برای پی بردن به خروپف و مبارزه با آن!

* نمایش نمودارهایی دقیق برای تاریخچه خواب شما – کامل

* افزایش تدریجی حجم صدا برای جلوگیری از سر درد شما!

* امکان به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی فیسبوک و توییتر

اپلیکیشن Sleep as Android هم اکنون در مارکت اندروید دارای امتیاز ۴.۳ از ۵.۰ است که ما امروز در فارسروید جدیدترین نسخه ی ان را در اختیار شما قرار می دهیم و امیدواریم مفید واقع گردد.

توجه داشته باشید : نسخه ای از نرم افزار Sleep as Android را که برای شما قرار داده ایم نسخه فول و آنلاک شده است و تمامی قابلیت های ان در دسترس هستند.

تغییرات نسخه ی v20141224 build 967 :

* اضافه شدن ویژگی ها و قابلیت های جدید

* رفع مشکلات برنامه و بهبود عملکرد

 

دانلود Sleep as Android - خواب آرام اندروید!

 



ليست صفحات
تعداد صفحات : 82
.

این سایت را در گوگل محبوب کنید:

by:Ketabline