دانلود Shadow Fight 2 1.8.2 – بازی مبارزه سایه اندروید + دیتا + تریلر

تبلیغات

دانلود Shadow Fight 2 1.8.2 – بازی مبارزه سایه اندروید + دیتا + تریلر

بازی فوق العاده زیبا و محبوب مبارزه سایه Shadow Fight 2 v1.8.2 اندروید همراه دیتا + تریلر (کاملا تست شده) آپدیت جدید ۵ دسامبر – December 5, 2014

Shadow Fight 2 به فارسی (مباره سایه) یک بازی جدید و فوق العاده زیبا از استودیوی بازیسازی Nekki یا همان سازنده ی بازی پرطرفدار وکتور برای سیستم عامل اندروید می باشد که با دارا بودن بیش از ۴۰ میلیون کاربر از سراسر جهان در صدر برترین بازی های اندرویدی قرار دارد! در این بازی شما به عنوان یک مبارز باید با کمک انواع سلاح ها و زره های متعدد شخصیت بازی را مجهز نمایید و با انجام حرکات رزمی واقعی و ضربات شمشیر دشمنان پیش رو را یکی پس از دیگری از بین ببرید و ساعت ها خود را سرگرم سازید! ابتدا کار خودتان را با آسان ترین مبارزه ها شروع خواهید نمود و می بایستی در هر مرحله رئیس شیاطین را برای پیش بردن سطوح از بین ببرید و تجربه ی بهترین و مهیج ترین بازی RPG را در اندرویدفون خود به ارمغان بیاورید!

سبک این بازی بصورت مبارزه های تن به تن می باشد و گرافیک بسیار بالا و جالبی را دارد ؛ از طرفی شما و حریفتان به صورت سایه هستید و سلاح های شما نیز سلاح هایی هستند که در میان سامورایی ها و نینجاها مورد استفاده است!

برخی از ویژگی های بازی اکشن Shadow Fight 2 اندروید :

* مبارزه و نبرد در انواع مکان های متنوع و مختلف

* امکان نابود کردن دشمنان پیش رو با کنترل های لمسی و بصری

* سفر به شش نقطه ی مختلف از جهان برای مبارزه با شیاطین شوم

* دارا بودن گرافیک اچ دی خیره کننده به همراه صداگذاری عالی و مهیج

* امکان سفارشی سازی جنگنده خود با شمشیرهای متنوع، لباس ها و زره ها و قدرت های جادویی

بازی اکشن و آرکید Shadow Fight 2 به صورت کاملا رایگان عرضه گردیده و در پلی استوری دارای امتیاز ۴.۵ از ۵.۰ می باشد که ما امروز در فارسروید جدیدترین نسخه ی آن را برای شما قرار داده ایم و می توانید آن را با یک کلیک دریافت نمایید.

تغییرات نسخه ی v1.8.2:

* رفع اشکالات و بهبود گرافیک بازی

 

دانلود Shadow Fight 2 - بازی مبارزه سایه اندروید + دیتا + تریلر

 

 

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل Apk را دانلود و نصب نمایید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج سازید. پوشه ی com.nekki.shadowfight را در مسیر Android/obb کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.

 

Download Shadow Fight 2 Android Apk + Obb - NEW FREE

 



دانلود Star Warfare2:Payback 1.05 – بازی اکشن سوم شخص جنگ ستارگان اندروید + دیتا

Star Warfare2:Payback V1.05 + Mod – بازی شوتر HD اندروید به همراه فایل دیتا – مثل همیشه کاملا تست شده و آفلاین نسخه معمولی + مود شده با پول بی نهایت یه صورت جداگانه آپدیت جدید ۵ دسامبر- December 5, 2014

Star Warfare2:Payback بازی جدید و فوق العاده زیبا با گرافیک اچ دی در سبک بازی های شوتر و اکشن از استودیوی بازیسازی Freyr Games برای اندروید است که نسخه اول ان امروز به صورت رایگان در گوگل پلی و آیتونز برای دو سیستم عامل اندروید و آی او اس عرضه گردید. در این بازی شما کنترل طیف عظیمی از ربات های قدرتمند را بر عهده می گیرید و باید با ان ها به جنگ با دشمنان بروید و با شلیک تیرهای پشت سر هم ان ها را یکی پس از دیگری از بین ببرید. مبارزه و نبردهای شما در انواع محیط ها و مکان های مختلف صورت می پذیرد و انواع و اقسام سلاح های ویرانگر در اختیارتان قرار میگیرد تا به جنگ با دشمنان فضایی بروید و بهترین بازی شوتر اندرویدی را تجربه کنید. گرافیک اچ دی به همراه صداگذاری و کنترلرهای لمسی خوب همگی در بازی دست به دست هم داده اند تا یک بازی فوق العاده زیبا را تجربه نمایید.

برخی از ویژگی های بازی اکشن Star Warfare2:Payback اندروید :

* امکان بازی به دو صورت افلاین و انلاین

* امکان بازی به صورت تک نفره با انواع ماموریت ها

* انواع سلاح های قدرتمند برای استفاده در نبردها

* طیف عظیمی از دشمنان مختلف

* گرافیک اچ دی به همراه صداگذاری مهیج

بازی Star Warfare2:Payback هم اکنون در پلی استور دارای امتیاز ۴.۲ از ۵.۰ است که ما در فارسروید  ان را معرفی و به صورت رایگان و با لینک مستقیم در اختیار شما کاربران همیشگی قرار می دهیم.

تغییرات نسخه ی v1.05 :

* اضافه شدن رئیس جدید : Crimson Queen

* اضافه شدن : The new vanity “catalyst

* اضافه شدن حالت جدید : mutation” mode

* اضافه شدن : کت و شلوار جدید

* اضافه شدن : سلاح و کوله پشتی های جدید ویژه

* رفع اشکالات بازی و بهبود گرافیک

 

دانلود Star Warfare2:Payback - بازی اکشن سوم شخص جنگ ستارگان اندروید + دیتا

 



دانلود Major GUN 3.1.4 – بازی شوتر فوق العاده اندروید!

Major GUN 3.1.4 + Mod – یک بازی شوتر تفنگی بسیار زیبا برای اندروید – نسخه معمولی + مود به صورت جداگانه آپدیت جدید ۵ دسامبر- December 5, 2014

Major GUN یک بازی جدید در سبک بازی های تیراندازی و اکشن از استودیوی بازیسازی byss mobile برای اندروید است که نسخه ی اول آن چند ساعت پیش به صورت کاملا رایگان در گوگل پلی عرضه شد و باز هم مثل همیشه تصمیم گرفتیم پیش قدم شویم و در سریع ترین زمان ممکن آن را برای شما دوستدارن بازی های Shooter معرفی نماییم! داستان بازی از این قرار است که تروریست ها سرزمین شما را تسخیر کرده اند و شما باید با استفاده از انواع سلاح های قدرتمند ان ها را یکی پس از دیگری از بین ببرید و مناطق را از وجود آنان پاک سازید. طبق سخنان سازنده شما با یک بازی مواجه هستید که بر خلاف بازی های دیگر دارای داستان و گیم پلی خسته کننده نیست و بدون شک تجربه بهترین بازی شوتر آرکید را در اسمارت فون و یا تبلت اندرویدیتان به ارمغان خواهد آورد.

برخی از ویژگی های بازی اکشن Major GUN اندروید :

* در اختیار قرار دادن ۱۳ سلاح مختلف با امکان ارتقا

* نواع مختلف دشمنان زره پوش، توپچی و غیره

* دو نوع مختلف کنترلر برای بازی کردن : SWIPE & GYRO

* انواع ماموریت های مختلف برای پیش بردن توسط شما

* امکان بازی به صورت انلاین با سیستم رتبه بندی دقیق

* شرکت در چالش های روزانه برای دریافت سلاح های جدید

* دارا بودن گرافیک اچ دی به همراه گیم پلی اعتیاداور

بازی Major GUN هم اکنون در گوگل پلی دارای امتیاز ۳.۹ از ۵.۰ است که ما در فارسروید ان را معرفی و به صورت کاملا رایگان در اختیار شما قرار می دهیم و امیدواریم که ساعت ها شما را سرگرم سازید.

توضیحات مربوط به نسخه مود شده: وقتی که طلای شما به حد نصاب رسید که توانستید آپگرید را انجام دهید بصورت خودکار با افزایش طلا مواجه خواهید شد.

تغییرات نسخه ی v3.1.4 :

* رفع مشکلات بازی + بهینه سازی های متعدد

 

دانلود Major GUN - بازی شوتر فوق العاده اندروید!

 



دانلود Defense zone 2 HD 1.4.1 – بهترین بازی دفاعی اندروید + دیتا

Defense zone 2 HD v1.4.1 – یک بازی دفاعی فوق العاده زیبا برای اندروید همراه دیتا – امتیاز ۴.۷ از ۵.۰ و قیمت ۲.۹۹ دلار در Google Play آپدیت جدید ۵ دسامبر – December 5, 2014

Defense zone 2 HD نسخه ی دوم بازی مهیج و فوق العاده زیبای منطقه دفاع برای سیستم عامل اندروید می باشد که از گرافیکی ترین و اعتیادآورترین بازی های دفاعی محسوب می شود و توانسته است تعداد بسیار زیادی از کاربران را به سمت خود بکشاند به گونه ای که امتیاز ۴.۷ را در مارکت از آنِ خود کرده است. در این بازی بی نظیر شما باید از سرزمین خود در برابر دشمنان محافظت کنید و جلوی آن ها بایستید. انواع و اقسام نیروها در اختیار شماست ، پس با ان ها راه های ورد دشمنان به سرزمین خود را ببنید و نگذارید آن ها وارد وطن شوند و آن ها را نابود کنید. بازی در ابتدا آسان می باشد و سلاح هایی نه چندان قدرتمند در اختیار شماست که با طی کردن مراحل علاوه بر سخت شدن مراحل ، سلاح هایی ویرانگر در اختیارتان قرار خواهد گرفت که جذابیت و هیجان بازی را چند برابر می کند. سبک بازی دقیقا شبیه بازی محبوب Field runners اما گرافیکی تر و جذاب تر می باشد .

بازی از چهار زبان انگلیسی ، روسی ، فرانسوی و آلمانی پشتیبانی می کند و گرافیک عالی ، کیفیت صدا گذاری واقعی و گیم پلی اعتیاد آور آن تجربه ی بهترین بازی Defense را در اسمارت فون شما به ارمغان می آورد. از ویژگی های بازی می توان قابلیت خرید سلاح های جدید ، امکان بزرگنمایی بر روی هدف ، دارا بودن سه سطح دشواری و امکان مقایسه کردن امتیاز خود با دیگر کاربران موجود را نام برد.

 

دانلود Defense zone 2 HD - بهترین بازی دفاعی اندروید + دیتا

 

ناگفته ماند که بازی Defense zone 2 HD هم اکنون با قیمت ۲.۹۹ دلاردر مارکت اندروید به فروش می رود و ما امروز در فارسروید نسخه ی فول آن را به همراه فایل دیتا برای دانلود قرار داده ایم که امیدواریم مورد پسند دوستان علاقه مند به بازی های دفاعی-جنگی قرار بگیرد .

تغییرات نسخه ی v1.4.1:

* اضافه شدن موزیک های جدید

* رفع مشکلات بازی و بهبود گرافیک

 



دانلود Kung Fu Pets 1.0.9 – بازی حیوانات کونگ فو کار اندروید

Kung Fu Pets v1.0.9 – بازی حیوانات دوست داشتنی کونگ فو کار اندروید – دانلود بیش از ۵۰۰.۰۰۰ بار در کمتر از ۵ روز از Google Play

Kung Fu Pets – حیوانات کونگ فو کار یک بازی جدید و بسیار زیبا با انیمیشن های دوست داشتنی از استودیوی بازیسازی معروف Com2uS برای اندروید است که چند روز پیش شاهد عرضه شدن آن به صورت کاملا رایگان در گوگل پلی بودیم و تصمیم گرفتیم مثل همیشه پیش قدم شویم و ان را خدمت شما کاربران عزیز معرفی نماییم. این بازی که به صورت آنلاین و رقابتی با دیگر کاربران سراسر جهان می باشد، شما را به مکان هایی متنوع برای پرورش بیش از صد حیوان خانگی دعوت می نماید که می توانید با انتخاب یکی از آن ها و تقویت مهارت هایش آن را تبدیل به یک استاد کونگ فو کنید! شما قادر خواهید بود با ترکیب آیتم های مختلف حیوانات مختلفی را بسازید و به مبارزه و جنگ با کاربران و دوستان جهانی بپردازید و ساعت ها خود را سرگرم سازید. به طور کلی بازی با حجم زیر پنجاه مگابایت خود به صورت عالی طراحی شده است و در ان صداگذاری عالی، انیمیشن های دوست داشتنی، گرافیک رنگارنگ و گیم پلی منحصر به فرد دست به دست هم داده اند تا یک بازی شبیه سازی عالی اندروید را تجربه کنید.

برخی از ویژگی های بازی اکشن Kung Fu Pets اندروید :

* جمع اوری و پرورش انواع حیوانات مختلف و دوست داشتنی

* ترکیب حیوانات برای ایجاد یک حیوان کونگ فو کار جدید !

* پرورش حیوانات کوچک برای تبدیل شدن به استاد کونگ فو

* آموزش و تغذیه حیوانات خانگی خود در طی ۳ مرحله برای تکامل

* شرکت در جنگ های استراتژیکی با دیگر کاربران سراسر جهان

* توسعه و تزئین دهکده اختصاصی خود با هزاران ایتم متعدد

* پشتیبانی از زبان های مختلف دنیا همچون انگلیسی، فرانسوی و غیره

بازی Kung Fu Pets در کمتر از ۵ روز بیش از ۵۰۰ هزار بار توسط بازیکنان سراسر جهان از گوگل پلی دریافت شده است و دارای امتیاز ۴.۳ از ۵.۰ می باشد که ما در فارسروید ان را به صورت کاملا رایگان و با لینک مستقیم در اختیار شما قرار می دهیم.

توجه داشته باشید که : بازی Kung Fu Pets برای اجرا به اینترنت نیاز دارد.

تغییرات نسخه ی v1.0.9:

* رفع مشکلات و بهبود گرافیک

 

دانلود Kung Fu Pets - بازی حیوانات کونگ فو کار اندروید

 



دانلود Happy Farm:Candy Day 2.7.1 – بازی مزرعه شادی اندروید !

Happy Farm: Candy Day – مزرعه شادی: روز آب نبات یک بازی آنلاین فوق العاده زیبا و هیجان انگیز با گرافیک اچ دی در سبک بازی های استراتژیک محصولی از استودیوی بازیسازی Empire Games مخصوص سیستم عامل اندروید می باشد که شما را به مکان هایی بسیار سرگرم کننده برای جمع آوری حیوانات دوست داشتنی، کشت محصولات و ساخت یک مزرعه برای رقابت با دوستان و دیگر کاربران جهانی دعوت می نماید! در این بازی انواع و اقسام تجهیزات و حیوانات مختلف برای ایجاد زیباترین و پرمحصول ترین مزرعه در دسترس شما قرار می گیرد که در ان شما می توانید با دیگر کاربران جهانی به رقابت پرداخته و یا با ادد کردن دوستان از طریق آی دی کد به رد و بدل کردن کادو و تجهیزات بپردازید!

اگر دوست دارید تجربه ای فوق العاده از بازی های کشاوری را در اسمارت فون و یا تبلت اندرویدی خود به ارمغان بیاورید بازی Happy Farm: Candy Day را به شما پیشنهاد می دهیم که با ان می توانید مزرعه ی رویایی خودتان را بسازید و ساعت ها خود را سرگرم سازید.

برخی از ویژگی های بازی استراتژیک Happy Farm: Candy Day اندروید:

* شامل بودن طیف گسترده ای از حیوانات برای پرورش توسط بازیکن

* امکان کشت انواع محصولات کشاورزی برای تغذیه حیوانات دوست داشتنی بازی

* امکان ساخت و ایجاد حیوانی جدید با کمک دوستان و خانواده خود!

* امکان ارسال تجهیزات و یا کادوهای دلخواه برای دوستان توسط بازیکن

* پشتیبانی از شبکه ی اجتماعی محبوب فیسبوک برای پیدا کردن سریع دوستان!

* پشتیبانی از بیش از ۲۰ زبان زنده دینا از جمله از جمله انگلیسی، آلمانی، روسی، چینی و غیره

بازی Happy Farm: Candy Day با بیش از ۵۰ میلیون دانلود از گوگل پلی دارای امتیاز ۴.۲ از ۵.۰ می باشد و از برترین و پرطرفدارترین بازی های اندرویدی به شمار می رود که ما امروز در فارسروید آن را به صورت رایگان و با لینک مستقیم در اختیار شما قرار می دهیم.

توجه داشته باشید که: بازی سرگرم کننده ی Happy Farm: Candy Day بدون ردخور به اتصال اینترنت نیاز دارد و با اینترنت سیم کارت های همراه اول و ایرانسل نیز می توانید بازی را آغاز کنید!

تغییرات نسخه ی v2.7.1:

* اضاقه شدن سطح ها و ویژگی های جدید

* رفع مشکلات بازی و بهبود عملکرد

 

دانلود Happy Farm: Candy Day - بازی مزرعه شادی اندروید !

 



دانلود Megapolis 2.00 – بازی پرطرفدار و زیبای کلان شهر اندروید

Megapolis – کلان شهر یک بازی فوق العاده زیبا و سرگرم کننده در سبک بازی های مدیریت شهر از استودیوی بازیسازی Social Quantum Ltd مخصوص سیستم عامل اندروید است که با بیش از ۱۰ میلیون دریافت از گوگل پلی در صدر برترین بازی های استراتژی قرار دارد. در این بازی شما به عنوان یک بازیکن شهری اختصاصی را برای خودتان می سازید و با کارهای مختلفی همچون زیرساخت های اولیه، مدیریت امور مالی و زیباسازی آن به گسترش شهر خودتان می پردازید! شما قادر خواهید بود برای شهر خود انواع فرودگاه ها، ایستگاه های راه آهن، بنادر و … را ایجاد نمایید و یا به کارهایی همچون استخراج نفت و گاز، ساخت انواع معادن انرژی خورشیدی و انرژی اتمی مشغول شوید و تجربه ی بهترین بازی استراتژیکی اندرویدی را در اسمارت فون خود به ارمغان بیاورید.

بازی مگا پلیس | Megapolis نسبت به حجم بسیار کم خود یعنی حدود بیست و پنج مگابایت به صورت کاملا منحصر به فرد طراحی گردیده است به گونه ای که گرافیک عالی و رنگارنگ، صداگذاری و انیمیشن های سه بعدی اش به شما این امکان را می دهد یک بازی بی نظیر را تجربه کنید!

برخی از ویژگی های بازی استراتژی مدیریت شهر Megapolis اندروید:

* دارا بودن گرافیک بسیار جذاب و واقع گرایانه ی سه بعدی (۳D)

* در اختیار قرار دادن بیش از ۷۰۰ ساختمان و مکان ها به همراه صدها مورد از مصالح و مواد ساختمانی

* امکان همکاری با همسایگان خود برای گسترش سریع تر شهر

* امکان استفاده از معماری جدید و قدیمی در ساخت شهر اختصاصی خود

* امکان ساخت شهر برروی خشکی و یا دریا توسط بازیکنان

* شامل انواع دستاوردهای شگفت انگیز برای بدست آوردن و افزایش هیجان بازی

* پشتیبانی از تمامی گوشی ها و تبلت های اندرویدی با صفحه نمایش بزرگ و کوچک

بازی Megapolis از پرطرفدارترین بازی های اندرویدیست که امتیاز ۴.۲ از ۵.۰ و بیش از ده میلیون دانلود از گوگل پلی نشان دهنده ی این واقعیت است. ما امروز در فارسروید جدیدترین ورژن این بازی زیبا را به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهیم.

توجه داشته باشید که : بازی Megapolis به صورت آنلاین است و برای اجرا اتصال اینترنت مورد نیاز می باشد…

تغییرات نسخه ی v2.00 :

* رفع مشکلات بازی و بهبود گرافیک

 

دانلود Megapolis - بازی پرطرفدار و زیبای کلان شهر اندروید

 



ليست صفحات
تعداد صفحات : 34
.

این سایت را در گوگل محبوب کنید:

by:Ketabline